Jack schijnt het bevestigd te hebben gekregenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
echt?
Ja. Hij begon er mee te zeggen dat ie spectaculair nieuws had.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
echt?
Ja daar wil je niet tegen voetballen, op papier.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:12 schreef golfer het volgende:
Voorhoede van Barca wordt dan wel erg sterk, als dit klopt.
Op papier zijn nog nooit wedstrijden gewonnen. Zie Real of Inter.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:14 schreef NJ het volgende:
Goed voor van Persie dat wel. Zou voor Barcelona dan wel super zijn zeg... Dan zijn ze echt onverslaanbaar.
Dan niet meer denk ik.....quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:14 schreef Daiha het volgende:
o geen plaats voor van Bommel??
Die gaat Ballack opvolgen bij Bayern München.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:14 schreef Daiha het volgende:
o geen plaats voor van Bommel??
Ze bewijzen het nu al hoor. Niet alleen op papier. Ik denk dat Henry alleen maar een versterking zou zijn en niet het Real effect zal hebben. MAar goed, je hebt gelijk dat het toch afwachten is.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Op papier zijn nog nooit wedstrijden gewonnen. Zie Real of Inter.
Volgens mij is die kans klein, van Bommel naar Duitsland.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die gaat Ballack opvolgen bij Bayern München.
Is het normaal dat ik hier een erectie van krijg?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jezus, wat een aanval krijgen ze dan!
Hoe gaan ze spelen dan?
-------------Eto 'o-------------Henry--------------
Ronaldinho----------Deco-----------------Messi
Nee.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Is het normaal dat ik hier een erectie van krijg?
Je zou er toch voldoende goede spelers + een keeper achter moeten zetten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Ze bewijzen het nu al hoor. Niet alleen op papier. Ik denk dat Henry alleen maar een versterking zou zijn en niet het Real effect zal hebben. MAar goed, je hebt gelijk dat het toch afwachten is.
Ik ook absoluut niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies,ik lig er nog niet wakker van iig
Dat is echt niet goed voor vPersie.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:14 schreef NJ het volgende:
Goed voor van Persie dat wel[..].
Nee, gras lijkt me lekkerder spelen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja daar wil je niet tegen voetballen, op papier.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
Maar zaterdag gaat ie dus tekenen volgens Jack?
Welke dag is het dan ook al weer???
Toch nog iemand bij wie het kwartje valtquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
shit ja..quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
Bovendien balt ie die dag in London, en een dusdanige aankoop zal altijd in Camp Nou zelf tekenen en gepresenteerd worden, niet in London....quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
VI.nlquote:'Barcelona heeft Thierry Henry al binnen'
29/3/2006 20:19
Barcelona lijkt komend seizoen nog eens een aanvaller van wereldklasse aan de al indrukwekkende voorste linie te kunnen toevoegen. Volgens de NOS is de overgang van Thierry van Arsenal naar Barça rond.
Dat de Catalanen de Franse spits er graag bij hebben, is een publiek geheim. Voorzitter Joan Laporta ontkent dat niet en ook Frank Rijkaard heeft meer dan eens aangegeven dat spelers van het kaliber Henry altijd welkom zijn.
Arsenal deed zijn aanvoerder een uiterst lucratieve aanbieding om hem langer voor The Gunners te behouden. Henry kan in Londen zo'n negen miljoen euro per jaar gaan verdienen als hij zijn in 2007 aflopende contract voortijdig verlengt.
De sportieve uitdaging én het meedoen om de grote prijzen, zou Henry doen twijfelen over een langer verblijf bij Arsenal. Hij zou in Barcelona een grotere kans op eremetaal maken.
Leuk he, die alles van elkaar overnemende media die nooit even 10 sec. stil staat en nadenkt.quote:
het Jeugdjournaal heeft ook altijd 1 april grappen en is ook van de NOSquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:37 schreef Skwish het volgende:
Als de Nos het meldt zal het wel waar zijn toch?
Whehe.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:37 schreef Skwish het volgende:
Yeah right.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:37 schreef Skwish het volgende:
Ik weet nog toen op RTL5 bekend werd gemaakt dat Verstappen 2e rijder bij Ferrari zou wordenquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:52 schreef ErikN het volgende:
zulke grappen kunnen ze echt niet maken, moet gewoon waar zijn
Die was wel mooi gedaan! Al die interviews met betrokkenen!quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:12 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik weet nog toen op RTL5 bekend werd gemaakt dat Verstappen 2e rijder bij Ferrari zou worden
http://www.talpa.tv/web/show/id=53069/contentid=124153quote:‘Henry naar Barcelona’
De overgang van Thierry Henry naar FC Barcelona is slechts een kwestie van tijd. Dit melden de Spaanse en Engelse media. De Franse aanvaller van Arsenal zou al een mondelinge overeenkomst met Barça hebben over een vierjarig contract met een salaris van ruim 150.000 euro per week.
Nee, het voetbal van Madrid is slaapverwekkend genoegquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:55 schreef WeebI het volgende:
Ik lig er niet wakker van.
Hoezo, de interesse is al lang geen geheim meer, heb al zo veel commentatoren hierover horen babbelen, zoals ze over zo veel geruchten babbelen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:00 schreef Trancelocator het volgende:
Ik hoorde laatst twee commentatoren van volgens mij ESPN erover babbelen tijdens een wedstrijd van Barca. Als het een een-april-grap is, dan is die wel heel breed opgezet.
Hoop doet levenquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:18 schreef Gunner het volgende:
Wat een onzin. TH blijft lekker bij AFC
Als jij met een officiele bron kan komen (en nee, Jack van Gelder is geen officiele bron) dan geloof ik je. eerder niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:24 schreef PyTh het volgende:
Hoop doet leven
Een echte officiele bron heb ik inderdaad niet maar de geruchten gaan al een tijdje.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als jij met een officiele bron kan komen (en nee, Jack van Gelder is geen officiele bron) dan geloof ik je. eerder niet.
IS dat zo? Ze hebben precies 1x meer de EC1 gewonnen dan Arsenalquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Een echte officiele bron heb ik inderdaad niet maar de geruchten gaan al een tijdje.
Ook Spaanse en Engelse media maken er melding van en ik denk niet dat ze als bron J. van Gelder hebben.
Verder kan ik me voorstellen dat Henry na al die jaren arsenal een stapje hoger wil (en dat is Barca)
IK vind van wel, en ik denk dat er veel mensen mensen zijn die dat net zo zullen zien.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
IS dat zo? Ze hebben precies 1x meer de EC1 gewonnen dan Arsenal
Ach, als Henry graag naar Barcelona wil, wie ben ik om hem tegen te houden? Arsenal heeft niets aan ontevreden spelers. En Barca is qua club groter, dat geef ik toe.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:44 schreef PyTh het volgende:
IK vind van wel, en ik denk dat er veel mensen mensen zijn die dat net zo zullen zien.
Al snap ik dat jullie Arsenal supporters dat niet zo zullen zien.
stand-in Messiquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:20 schreef Vogel87 het volgende:
De NOS zou er niet echt geloofwaardiger op worden als ze zulke 1 april-grappen maken
Ik denk overigens dat Barcelona dat geld beter kan investeren in versterking van de verdediging/keeper, hoewel ze met het vertrek van Larsson nog wel een spits kunnen gebruiken.
Blijf jij maar vooral hopen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Idd zie Real Madrid.
Hopen dat het flink mis gaat
Zou zo mis kunnen gaan hoor.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Blijf jij maar vooral hopen.
Tuurlijk joh. Dat gaat niet goed komen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zou zo mis kunnen gaan hoor.
Bij Real Madrid zou het ook niet fout gaanquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:13 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Dat gaat niet goed komen.![]()
Dat was echt een kutgrap.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:12 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik weet nog toen op RTL5 bekend werd gemaakt dat Verstappen 2e rijder bij Ferrari zou worden
Barcelona B komt in de PD. Kunnen ze mooi daar meespelen om de weekquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:26 schreef Nywuob het volgende:
Gaan ze dan het hele systeem omgooien, ofzo. Ik zie Ronaldinho, Henry, Eto'o en Messi nog niet in een rotatiesysteem spelen, in ieder geval.
Volgens mij is dat reglementair niet mogelijk?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Barcelona B komt in de PD. Kunnen ze mooi daar meespelen om de week
Hou eens op met vloeken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:38 schreef Nouk het volgende:
Henry als vervanger voor Larsson. Mooie standin voor Eto'o.
Henry is tachtig keer beter dan die aap Eto'o, die ze er alleen maar in kan tikken en de bal negen van de tien keer met een gelukje mee krijgt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:38 schreef Nouk het volgende:
Henry als vervanger voor Larsson. Mooie standin voor Eto'o.
Das een stadionverbod en 20.000 euro boete waard.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:55 schreef WeebI het volgende:
[..]
Henry is tachtig keer beter dan die aap Eto'o, die ze er alleen maar in kan tikken en de bal negen van de tien keer met een gelukje mee krijgt.
Henry is wel echt iemand die sterk aan de bal is en nog eens goed kan passen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |