quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:57 schreef M0NTANA het volgende:
Wat maakt het aantal doelpunten uit, LFC heeft acht verliespunten minder dan AFC, lijkt me belangrijker.
Zou flink balen zijn voor Arsenal, als het zou gebeuren. Om maar even een open deur in te trappen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:45 schreef DutchGooner het volgende:
Geloof er niet in,iig niet na dit seizoen.
Zei je ook over Vieira.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:45 schreef DutchGooner het volgende:
Geloof er niet in,iig niet na dit seizoen.
Klopt,en daar zat ik mis in.quote:
Bron enzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:53 schreef chelloboy het volgende:
Chivu ook naar Barcelona als ik het goed hoorde.
Heb altijd al een hekel aan Arsenal gehad, hoor!quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt,en daar zat ik mis in.
Echter was dit een zet van Arsenal zelf,niet van Vieira.
Ik wordt alleen een beetje van al die zeurpieten.
Je draait voor het eerst sinds mensenheugenis een voor Arsenal begrippen slecht seizoen en ze beginnen allemaal te piepen.
Een man naar me hartquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb altijd al een hekel aan Arsenal gehad, hoor!![]()
Absoluut,niets is ook heerlijker om ergens te komen met Arsenal en dan een striemend fluitconcert te krijgenquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Absoluut,niets is ook heerlijker om ergens te komen met Arsenal en dan een striemend fluitconcert te krijgen
Henry zou dan ook weer weg willen als er een grote zak geld op tafel komt te liggen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:51 schreef Gunner het volgende:
Bergkamp speelt dit seizoen geen enkele rol van betekenis en ik geloof echt niet dat Henry weggaat dit seizoen gezien zijn recente uitspraken. Kan jij me daar een recente betrouwbare bron van geven die dit weerspreekt want ik geloof er geen snars van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |