DUSSSSSSquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:11 schreef Electro-Worm het volgende:
En nu ga ik met mijn vriend Ruben spelen
De Nemo van Gaai blijft imo de meest briljantequote:
hoop dat je je rust snel weer vind DV!quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb niets gezien ervan, van die verduistering.
Ben weer offline, ik heb het geduld niet om online te zijn.
Heb nergens geduld voor nu, alleen rusten dus.
ik dus ook nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:32 schreef gaai het volgende:
35% maar.....ik heb er helemaal nix van meegekregen....![]()
ey mattie! hoe is het met je chickies? jeweet!quote:
Dankjewel voor wat?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:25 schreef draculettetje het volgende:
hey EW nog dank je wel he!
voor het alvast openen van een nieuw deel zodat ik niet hoefde te klooien als ik de ander dicht zou gooien! en ik geen teksten van anderen hoefde te "lenen"en gary en zo kwijt maakte!quote:
Volkomen logischquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:03 schreef displission het volgende:
hoi ik werd wakker gebeld en zodoende ben ik hier beland
Ben je aan het afvallen jah..goed zeg, dan zal een beschuitje ook wel niet echt heel veel kwaad kunnen neem ik aan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:16 schreef gaai het volgende:
Ik dacht 'ach, fuck it' en nam een biscuitje bij m'n theetje.........![]()
( ben al een kilo kwijt....nog 4 te gaan)
goe zo! ga zo door!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:16 schreef gaai het volgende:
Ik dacht 'ach, fuck it' en nam een biscuitje bij m'n theetje.........![]()
( ben al een kilo kwijt....nog 4 te gaan)
pas je wel een beetje opjezelf?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:30 schreef gaai het volgende:
Ja, ik vond dat ik 't wel had verdiend.......'k heb deze week al 5 uur gesport, dus ik mocht best wel wat lekkers bij m'n theetje......![]()
Komt goed hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pas je wel een beetje opjezelf?
wow klinkt lekker!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:49 schreef Mirage het volgende:
Gaai !
Maak appelchips
Appel, klokhuis eruit halen, héle fijne plakjes snijden (kaasschaaf ?),
over voorverwarmen en dat 45 minuten tot een klein uurtje in de oven.
Beetje kaneel erover...
[afbeelding]
Dat er nog zwanger uitzien is ook alleen maar naar je eigen idee hoor. Valt best mee. iig vind ik jer dat gevulde niet slecht staan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:12 schreef Mirage het volgende:
joh ! Ik heb nog een kilootje of 15 te gaan![]()
maar die gaan vanzelf hoor over een paar maand.
Daar ga ik niet voor lijnen.
Tot nu toe nog iedere zwangerschap zo geweest.
De eerste paar maanden zie ik eruit alsof ik nog steeds zwanger ben en daarna gaat het er vanzelf af.
Zal wel een hormonen kwestie zijn.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 07:49 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
mutsquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:28 schreef draculettetje het volgende:
ow en stomme beetje zonsverduistering.....
IK helemaal zonder krukken de tuin in om te kijken of ik de zon kon vinden
NIET dus ( en zo goed verduistert was ie niet hoor dat ie helemaal weg was)
![]()
van de week per ongeluk op de weegschaal gaan staan....quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:12 schreef Mirage het volgende:
joh ! Ik heb nog een kilootje of 15 te gaan![]()
maar die gaan vanzelf hoor over een paar maand.
Daar ga ik niet voor lijnen.
Tot nu toe nog iedere zwangerschap zo geweest.
De eerste paar maanden zie ik eruit alsof ik nog steeds zwanger ben en daarna gaat het er vanzelf af.
Zal wel een hormonen kwestie zijn.
Als je normaal 70 weegt is dat zo veel nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
van de week per ongeluk op de weegschaal gaan staan....![]()
Zit nu op de 77 kg.....
En ik moet nog 3 maanden...
nee..... Dan niete....quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je normaal 70 weegt is dat zo veel niet
...... Uhm......quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:15 schreef coz het volgende:
moest gister om 10 uur werken .. werd om 14:30 wakker ...
kan dat aan de zonsverduistering liggen?
nee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:15 schreef coz het volgende:
moest gister om 10 uur werken .. werd om 14:30 wakker ...
kan dat aan de zonsverduistering liggen?
quote:
Is dat een standaard controle na een stuit bevalling? Of is er een nog directere aanleiding voor?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:39 schreef Mirage het volgende:
Goeiemorgen op deze regenachtige maar lekkere dag.
* Mirage] neemt nog een kopje koffie om wakker te worden.[/me]
[me=Mirage kijkt naar de datum.... 30.... morgen moet ik naar het ziekenhuis met het kleine ventje, ze gaan foto's maken om te kijken of alles in orde is met de heupjes.
Ik vind het helemaal niet leuk als ze aan hem gaan trekken![]()
Haaiquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:17 schreef nokwanda het volgende:
En hey mensen...ik zie maar een enkele avatar. Zelfs die van mezelf zie ik niet. Alleen maar die van Mirage en Dromenvanger.
ik zie ze ook allemaalquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:17 schreef nokwanda het volgende:
En hey mensen...ik zie maar een enkele avatar. Zelfs die van mezelf zie ik niet. Alleen maar die van Mirage en Dromenvanger.
Goodmorningquote:
helpt geen zak. Dit is nu al dagen zo en ik heb onmiddelijk op f5 gedrukt toen ik java opnieuw erop had gezet. Was het eerste dat ik mijn hoofd opkwam.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
druk eens op F5
Anders moet je eens posten in bugs hier op fok!. Breuls heeft mij toen ook geholpen ermee, kan zijn dat de instellingen van je browser niet helemaal kloppend zijn.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
helpt geen zak. Dit is nu al dagen zo en ik heb onmiddelijk op f5 gedrukt toen ik java opnieuw erop had gezet. Was het eerste dat ik mijn hoofd opkwam.
Fotoboeken kan ik wel gewoon zien.
Als een blok, ben nog steeds niet gewend aan de zomertijd dus het opstaan was weer lastig vanmorgen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Goodmorning
Lekker geslapen???
Ik wel
Alleen dromen waar ik werd lastig gevallen maar het deed me vrij weinig allemaal
Nog meer koffie.![]()
Koffie![]()
En muziek
![]()
Koffie is altijd een goed planquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Als een blok, ben nog steeds niet gewend aan de zomertijd dus het opstaan was weer lastig vanmorgen.
Ga ook nog wat meer koffie halen.
Thnx voor de tipquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Anders moet je eens posten in bugs hier op fok!. Breuls heeft mij toen ook geholpen ermee, kan zijn dat de instellingen van je browser niet helemaal kloppend zijn.
Ik had een ander probleem in die tijd, maar het werd wel verholpen door tips van een admin hier.
ja ik ben ook nogal een koffiejunkquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Koffie is altijd een goed plan
Ik ben ook uitgeslapen, paar keer wakker geworden maar ik had een door-slaper ingenomen voor de zekerheid dus ik viel wel steeds opnieuw in slaap
Enigma staat op nu
Push the limits![]()
Gisteren zat ik er helemaal doorheen, kon niet meer aanwezig zijn hier en elders op internet, maar ik heb gisteren de hele dag geslapen en vannacht ook goed. Dus ik kan weer ertegenaan
You're welcomequote:
Ik drink ook koffie met liters tegelijk, vooral bij het begin van de dagquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja ik ben ook nogal een koffiejunkEigenlijk drink ik teveel koffie, vooral op mijn werk.
Ja ik dacht gister al te lezen dat je niet helemaal optimaal in je velletje zat. Maar fijn dat je lekker hebt geslapen en je weer goed voelt
ach we hebben allemaal wel eens een buttdag, moet kunnen hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik drink ook koffie met liters, vooral bij het begin van de dag
Gisteren had ik inderdaad een inzinking van hier tot ginder, maar dan is slaap genezend te noemen. Heb ook lekker geslapen op de bank de hele dag, in diepe slaap en dan werd ik om 22:00 wakker toen voetbal opstond.
En toen 's nachts geslapen tot 10:00 ongeveer..en nu dus uitgeslapen.
Gisteren lukte me niets. Alleen rijbewijs weten te verlengen en cd's kunnen lenen en ff roulette gespeeldRoulette spelen is leuk, alleen met mate, niet dat het geld helemaal opgaat. Gewoon kijken of ik het getal weet in te schatten dat valt. Waag gerust een gokje, maar zet jezelf niet op het spel. Is daar geldig
Jawel van die centen, maar ik hou dan geld over om in leven te blijven. Ik wil gewoon dat spelletje onder de knie krijgen en dat is meer een investering.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ach we hebben allemaal wel eens een buttdag, moet kunnen hoorEn inderdaad, wat een goeie nachtrust wel niet voor een mens kan doen.
Roulette gespeeld? Toch niet van je net vergaarde belastingcenten he
Haaiquote:
Als iedereen onbeperkt geld tot z'n/d'r beschikking heeft, verliest geld z'n waarde.......quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben op dreef
Ik ga iedereen rijk maken.
Geld zal stromen. Geld zal onbeperkt stromen. Er zal geen schaarste zijn. Het geld zal stromen als water.
![]()
Maakt niet uit, er zal rijkdom komen. Hoe dan ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:35 schreef gaai het volgende:
[..]
Als iedereen onbeperkt geld tot z'n/d'r beschikking heeft, verliest geld z'n waarde.......
niet dat ik dat erg vind, maar dan komt er wel weer iets anders
![]()
joepiequote:Op donderdag 30 maart 2006 11:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben op dreef
Ik ga iedereen rijk maken.
Geld zal stromen. Geld zal onbeperkt stromen. Er zal geen schaarste zijn. Het geld zal stromen als water.
![]()
quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:35 schreef gaai het volgende:
[..]
Als iedereen onbeperkt geld tot z'n/d'r beschikking heeft, verliest geld z'n waarde.......
niet dat ik dat erg vind, maar dan komt er wel weer iets anders
![]()
Het is inderdaad in verband met de bevalling en de ligging in de buik.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is dat een standaard controle na een stuit bevalling? Of is er een nog directere aanleiding voor?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:43 schreef Mirage het volgende:
en de nieuwkomer
http://img89.imageshack.us/my.php?image=omaaiden4gc.jpg
Krijg vandaag of morgen bericht. Maar het gesprek verliep prima. Was eigenlijk heel gezellig. het lijkt me gewoon een fijne club mensen om mee samen te werken en ik hoop dat ze dat van mij ook vinden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:27 schreef draculettetje het volgende:
Hallo Allemaal
@mirage mooie pics!en succes alvast voor morgen! duim voor goed nieuws voor de heupjes
@ vamp zit in de familie he!
@ nok heb je al wat gehoord over die leuke baan enzo na het gesprek (dacht) gister?
vandaag gefietst bij de fysio, en meteen besloten dat 3x fysio te veel is, na die fantastiche 8 meter te lang bezig geweest met herstellen![]()
maar ach zo eerst maar eens slapen! heb nog wat in te halen na vannacht
tuurlijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Krijg vandaag of morgen bericht. Maar het gesprek verliep prima. Was eigenlijk heel gezellig. het lijkt me gewoon een fijne club mensen om mee samen te werken en ik hoop dat ze dat van mij ook vinden.
wat heb je gedaan vannacht ? Slecht gelapen door je been?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:27 schreef draculettetje het volgende:
Hallo Allemaal
@mirage mooie pics!en succes alvast voor morgen! duim voor goed nieuws voor de heupjes
@ nok heb je al wat gehoord over die leuke baan enzo na het gesprek (dacht) gister?
vandaag gefietst bij de fysio, en meteen besloten dat 3x fysio te veel is, na die fantastiche 8 meter te lang bezig geweest met herstellen![]()
leuke jongetjesquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
ffe spammen
de grote broers
http://img66.imageshack.us/my.php?image=tweebroers4om.jpg
en de nieuwkomer
http://img89.imageshack.us/my.php?image=omaaiden4gc.jpg
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:19 schreef nokwanda het volgende:
Zucht.... Ik ben toch zooooo benieuwd naar wanneer ze nou eindelijk dat zusje krijgen.
een klik werk meestal 2 kanten op,quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Krijg vandaag of morgen bericht. Maar het gesprek verliep prima. Was eigenlijk heel gezellig. het lijkt me gewoon een fijne club mensen om mee samen te werken en ik hoop dat ze dat van mij ook vinden.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:27 schreef draculettetje het volgende:
Zet B-tje in als nanny. Maar dan moet ie eerst even bij mij in de leerquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
als ik er één adopteer misschien
(en er een nanny bij neem anders word ik geflipt)
ja ook, ben veel wakker geweest v/d pijn maar heb mezelf ook laten schrikken en daarna zitten uitlachen!quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:39 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wat heb je gedaan vannacht ? Slecht gelapen door je been?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ook, ben veel wakker geweest v/d pijn maar heb mezelf ook laten schrikken en daarna zitten uitlachen!
Ik werd geschrokken wakker en het was helemaal donker (nogal logisch)
En zo boven de deken boog zie ik iemand staan.
Ik vraag me nog af wat komt die dan doen, maar de houding vond ik een beetje eng
dus ik als ik m'n ogen dicht doen en dan weer open is het weg.
Nee hoor tuurlijk niet, nogmaals proberen, nog niet
postuur dan maar goed bekijken, toch wel hele dunne armen en een dikke romp.....
totdat ik me bedenk dat mijn winterjas aan de kast hangt! en die is donkerblauw met wit, wat de armen verklaart! toen moest ik toch wel erg lachen!
vervelend van de pijn. Misschien heb je het al eens verteld en heb ik dat gemist, maar heb je pijnmedicatie?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ook, ben veel wakker geweest v/d pijn maar heb mezelf ook laten schrikken en daarna zitten uitlachen!
Ik werd geschrokken wakker en het was helemaal donker (nogal logisch)
En zo boven de deken boog zie ik iemand staan.
Ik vraag me nog af wat komt die dan doen, maar de houding vond ik een beetje eng
dus ik als ik m'n ogen dicht doen en dan weer open is het weg.
Nee hoor tuurlijk niet, nogmaals proberen, nog niet
postuur dan maar goed bekijken, toch wel hele dunne armen en een dikke romp.....
totdat ik me bedenk dat mijn winterjas aan de kast hangt! en die is donkerblauw met wit, wat de armen verklaart! toen moest ik toch wel erg lachen!
Hey... ja heb ik gehad en heb nog niet gereageerd. Klopt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:58 schreef displission het volgende:
nowkwanda heb je mijn mail gehad, je had nog niet gereageerd he?
trustequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ik denk ut ook!
daarom ga ik nu m'n bed maar opzoeken, dan kan ik alles overzien
![]()
spring maar gewoon als je op de grond staat, anders spring je misschien nog per ongeluk van het dak afquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:05 schreef Dromenvanger het volgende:
![]()
Ik ben alles op een rijtje aan het zetten dus ik kan niet posten.
Heb zin om op het dak te staan, in de lucht te springen en te jodelen
Ik barst bijna uit elkaar hier
Ik heb zin om weg te vliegen![]()
In 1 seconde in Japan te zijn, daar Chinees kopen en binnen 1/10 seconde weer terug
Inderdaad, ik zit vol energiequote:Op donderdag 30 maart 2006 15:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
spring maar gewoon als je op de grond staat, anders spring je misschien nog per ongeluk van het dak af![]()
Is hardlopen niks voor jou? Qua energie kwijtraken enzo? Is nog gezond ook. Zeggen zequote:Op donderdag 30 maart 2006 15:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit vol energie![]()
Ik ga zometeen helemaal uit mijn dak. Niet op het dak maar uit het dak.
Alle energie moet eruit dus. Anders wordt het te gek voor woorden.
Ik ouwehoer me een ongelukquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:14 schreef displission het volgende:
ja hoor zeggen we niks meernou dan ga ik hoor
quote:
Sporten komt zeer zeker nogquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Is hardlopen niks voor jou? Qua energie kwijtraken enzo? Is nog gezond ook. Zeggen ze![]()
Ik ben zo druk, ik lees overal overheen bijna.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:14 schreef displission het volgende:
ja hoor zeggen we niks meernou dan ga ik hoor
Ah, hij is je aan het 'helpen'quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:29 schreef Mirage het volgende:
en ik ga nu eerst mijn papieren maar eens redden..
peuter met viltstiften heeft de stapel van mijn bureau afgegooid en is al druk aan het invull;en geslagen![]()
Wat heeft het ook voor een nut?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:30 schreef Mirage het volgende:
de superhuisvrouw zou een rolberoerte krijgen als ze mijn huis binnenstapt![]()
Ow ja....quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:29 schreef Mirage het volgende:
en ik ga nu eerst mijn papieren maar eens redden..
peuter met viltstiften heeft de stapel van mijn bureau afgegooid en is al druk aan het invull;en geslagen![]()
Watheb jij uitgespookt vannacht?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:27 schreef draculettetje het volgende:
Hallo Allemaal
quote:
en hoe is/was de soep?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:37 schreef vamperotica het volgende:
Wahahahaha van deweek trouwens mijn tweede pan spagetti aan laten koken/bakken...
En nu ff kijken hoe t met de soep is....
toch vind ik die best lekker hoor! eet je er ook wat bij?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mmm zit lekker op me werk me iglo stoomgroente meuk op te eten!
neuh heb er net 2 opquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch vind ik die best lekker hoor! eet je er ook wat bij?
da's waar! misschien nog beter niet structureel overwerken???quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh heb er net 2 opis ook wel goed te eten hoor... t is iig gezonder als pizza ... en dat is niet goed voor Barra die structureel overwerkt
jippie en de jee! en geen biskwietjes nu bij de thee!quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:56 schreef gaai het volgende:
Ik heb die appelchips gemaakt, waar Mirage het gister over had..........die zijn écht heel lekker!![]()
Goed gelukt ook in één keer....was ook maar afwachten tuulk![]()
ik probeer te minderenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar! misschien nog beter niet structureel overwerken???
en dus niet aangebrand!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef vamperotica het volgende:
soep waslekker hoor....... gewoon uit pakje
hoop ik !quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Gezellie Barra![]()
![]()
Zo net terug van de kraker, alle botjes zitten nu weer waar ze horen te zitten, hoop ik.
Weet je dat wel zeker???quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:21 schreef draculettetje het volgende:
goh wat een drukte hier! het is wel veroorloofd dat ik naar bed ga!
"s avonds even goed laten controleren door iemand die weet waar jouw botjes normaal gesproken horen te zittenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Gezellie Barra
Zo net terug van de kraker, alle botjes zitten nu weer waar ze horen te zitten, hoop ik.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:18 schreef draculettetje het volgende:
@ marietje, ja hoor ik heb medicatie genoeg, het wil alleen zo af en toe niet zoveel helpen![]()
en ik mag wel ophogen maar of ik daar dan zo blij van wordt? meer![]()
ik was al heeel stiekem naar bedje geslopen!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:29 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker???
Het is hier zo druk!
nee dus toch maar even afwachten en voor de rest een stapje terug nemenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Ja, snap ik, dat je het liever niet teveel ophoogt.
Check is uitgevoerd, klopte weer helemaalquote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
"s avonds even goed laten controleren door iemand die weet waar jouw botjes normaal gesproken horen te zitten![]()
![]()
Goede morgen!!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:02 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen mensen![]()
Thank god it's Friday!![]()
Ha DVquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Goede morgen!!!
Voor mij is het iedere dag vrijdag !!!!!
![]()
5 koppen koffie gehad, kunnen er ook 4 of 3 zijn en ik schakel over op bitburger nu
Web-log ben ik mee bezig. Ik wil me tevens verdiepen in topografie. Iedere plaatsnaam en stad leren uit/in het hoofd. De hele wereldwijde topografie in het hoofd stampen![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:01 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ha DV![]()
jaja, wrijf het nog maar ff in dat ik een loonslaaf ben die van weekend naar weekend leeft![]()
wat lekker dat je een vrije dag hebt!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook maar vandaag ben ik VRIJ!!!!!!!
ga zo eerst via zoetermeer me board ophalen en daarna met dinnentje lekker hotelletje doen en quality time aan elkaar besteden![]()
![]()
dinnetje moet nu nog naar school
Ooit zal niemand meer loon-slaaf zijn. In de toekomst is het allemaal beter geregeldquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:01 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ha DV![]()
jaja, wrijf het nog maar ff in dat ik een loonslaaf ben die van weekend naar weekend leeft![]()
weet niet welk hotel we gaan.. is verrassingquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wat lekker dat je een vrije dag hebt!!
Klinkt goed hoor, jouw plannenNaar welk hotelletje gaan jullie? Het hele weekend of 1 nacht?
dat zou mooi zijn, een betere wereld in de toekomstquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ooit zal niemand meer loon-slaaf zijn. In de toekomst is het allemaal beter geregeld
Ik kijk dwars in de toekomst en zie rozengeuren en blauwe hemels en prachtige scenario's
Zonder gein, ik ben nu ook op mijn web-log flink aan het oppeppen.
Alles zal sneller en hyper modern moeten worden.
wat heerlijk! En lief van jouw dinnetje hoor, deze verrassingquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weet niet welk hotel we gaan.. is verrassing
en we gaan van vrij t/m zondag
zonder duisternis kan er geen licht zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ooit zal niemand meer loon-slaaf zijn. In de toekomst is het allemaal beter geregeld
Ik kijk dwars in de toekomst en zie rozengeuren en blauwe hemels en prachtige scenario's
Zonder gein, ik ben nu ook op mijn web-log flink aan het oppeppen.
Alles zal sneller en hyper modern moeten worden.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wat heerlijk! En lief van jouw dinnetje hoor, deze verrassing![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:22 schreef draculettetje het volgende:
ha ha ha zit ik net te vertellen dat ik een stapje terug neem,
ga ik vandaag wel naar het nieuwe huis, begin maken met knutsel ruimte in te delen...
nou ja ben er sinds zondag niet meer geweest!
ow en nok moeten er vandaag nog duimen gedraaid worden?
voor mirage en de jongste aanwinst ben ik al begonnen!
fijne dag allemaal
Ow, dan gaan ze je dus vandaag bellen!! Spannend!quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:03 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
*zet de automatische duimendraaier aan*
Na de foto's te hebben bekeken denk ik dat het niet verstandig is om mee tegaanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:01 schreef nokwanda het volgende:
Ey Lillith en Draakje..... gaat jullie nou ook mee solsegatten?
Ik had gedacht dat je er wel een zou hebben met offroad banden of van die tank dingen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Na de foto's te hebben bekeken denk ik dat het niet verstandig is om mee tegaan![]()
Als het wat drassig is loopt mijn "terreinwagentje" gegarandeerd vast.
Maar ik kom jullie wel even astraal bang maken hoor![]()
Je hebt nog 2 weken om te oefenenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Maar ik kom jullie wel even astraal bang maken hoor![]()
ja hoi ... ik ben de meest irritante user geworden , na BGquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:05 schreef nokwanda het volgende:
Gelukkig hebben we jou nog to spice it up with balls![]()
Geloof me ik heb daar ervaring mee, voor mij lachen maar voor de duwers niet echtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat je er wel een zou hebben met offroad banden of van die tank dingen.
Ik zie ons je al helemaal suf douwen, het gat weer uit.![]()
Dat is op zich het komen al waard.... de gein en de gezamelijke inspanning. Over bonding gesproken.
Niet voor mij hoor. Alleen in de 9/11 topics, denk ik. Ik heb er geen last van. Van BG ook niet trouwens.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ja hoi ... ik ben de meest irritante user geworden , na BG![]()
(no offense BG)
Ik denk dat ik dergelijke beelden wel had jaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:18 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Geloof me ik heb daar ervaring mee, voor mij lachen maar voor de duwers niet echt![]()
Dat is alweer zo'n 3 jaar geleden en ik moet het nog steeds aanhoren![]()
Mijn "wagentje" alleen weegt al 130 kg en dan mijn gewicht er nog bij............
gij ook Brutus ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:21 schreef nokwanda het volgende:
Alleen in de 9/11 topics, denk ik. Ik heb er geen last van. .
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
gij ook Brutus ?
verraad !
Als ik getrolled word, doe ik vervelend ja
maar soit , ik lees er nog wel maar post er niet meer vanaf nu
kzit al met 3 op mijn nek
Yo!! Don't bite me. We zitten in hetzelfde team.quote:
Dan kom je hier in ouwehoer maar ff kakken.Hier missen we je als je off line blijft hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:47 schreef UncleScorp het volgende:
Ben het gewoon beu dat als het gekak mijn richting uitkomt, het geen probleem is ... maar o wee als ik iets terug roep
beter dat ik tijdje offline blijf
Niet doenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:49 schreef nokwanda het volgende:
Dan kom je hier in ouwehoer maar ff kakken.Hier missen we je als je off line blijft hoor
Sterk spul he, die fishermansfriend.quote:
Ik vind hem iig erg aardig.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:11 schreef UncleScorp het volgende:
Ahaaa
Is ie leuk ... wss wel ... anders zou je niet blozen
WIl je mee of heb je al toegezegd ?
Is HIJ getrouwd is de tweede vraagquote:
Nee, is ie niet. Anders zou ik het natuurlijk niet eens overwegen.quote:
Dan hoop ik voor je dat je geen hoge hakjes aan hebt. Dat ziet er zo zielig en onbeholpen uitquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:16 schreef Marietje_34 het volgende:
ik loop net naar de koffiecrorner en merk dat ik er bibberbenen van heb![]()
Dan moeten er toch al eerder vonkjes geweest zijn ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:16 schreef Marietje_34 het volgende:
ik loop net naar de koffiecrorner en merk dat ik er bibberbenen van heb![]()
quote:
Dat dacht ik ook ja. Al is het maar onbewustquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dan moeten er toch al eerder vonkjes geweest zijn ?
Mag niet meer hé ...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:21 schreef nokwanda het volgende:
Maar jij vraagt dan ook geen leuke dames mee uit
nee, wat mij betreft niet, ik was echt totaal verrast net. Ik denk dat ik daarom ook lichtelijk geshockeerd benquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja. Al is het maar onbewust
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nee, wat mij betreft niet, ik was echt totaal verrast net. Ik denk dat ik daarom ook lichtelijk geshockeerd benMaar ook gevleid
![]()
scherpquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:27 schreef nokwanda het volgende:
Is je gevleid voelen genoeg om je op je benen te doen trillen?
ja, ik heb gezegd dat we wel een keertje wat kunnen gaan drinkenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:27 schreef UncleScorp het volgende:
ga je het nu doen of niet ?
of heb je al toegezegd ?
vrouwen vleien is piece of cake![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is je gevleid voelen genoeg om je op je benen te doen trillen?
Jouw leeftijd? Je bent toch 34? Of ben je van 1934? Lijkt me niet want dan was je al gepensioneerd.quote:
Ik ben meestal scherp en meestal hou ik me inquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
scherp
of is het straffe koffie ?
da is het probleem met vrouwenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:34 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben meestal scherp en meestal hou ik me in![]()
En al was je van 1934.... mijn oma had ook nog een lover in het bejaardentehuis. Alleen bezweek die tijdens hun eerste gezamelijke vakantie.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jouw leeftijd? Je bent toch 34? Of ben je van 1934? Lijkt me niet want dan was je al gepensioneerd.
Ik ben sinds een jaar of 2 idd 34quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jouw leeftijd? Je bent toch 34? Of ben je van 1934? Lijkt me niet want dan was je al gepensioneerd.
Dat scherp zijn of dat inhouden?quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik ben sinds een jaar of 2 idd 34Die leeftijd bevalt me goed, daar hou ik het voorlopig maar bij, en anders klopt mijn nick ook niet meer
![]()
waarom verwondert mij dit niet ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:36 schreef nokwanda het volgende:
En al was je van 1934.... mijn oma had ook nog een lover in het bejaardentehuis. Alleen bezweek die tijdens hun eerste gezamelijke vakantie.![]()
![]()
Men zegt dat ik qua karakter op haar lijk![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:37 schreef nokwanda het volgende:
Dat scherp zijn of dat inhouden?
Is het de kont niet , dan is het wel de leeftijdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:38 schreef nokwanda het volgende:
OMG Vrouwen en hun leeftijdsprobleem. En het is net zo'n groot probleem als je er zelf van maakt.
Doe da toch nie mens.... wees er trots op.
Ik ben het helemaal met je eens, heb er niet echt een probleem mee hoor, anders zou ik dit ook niet posten. Maar op Fok ben ik sinds 2 jaar 34quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
OMG Vrouwen en hun leeftijdsprobleem. En het is net zo'n groot probleem als je er zelf van maakt.Doe da toch nie mens.... wees er trots op.
Ze heeft altijd heel zachte en rustige mannen in haar leven gekend... tenminste... die twee die ze heeft versleten. En ze is inmiddels 89.quote:
koffie ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, ik heb gezegd dat we wel een keertje wat kunnen gaan drinken![]()
Dat klinkt bekend. Behalve dan dat ik 34 ben.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Volgens mijn geboortegegevens ben ik 45.
Soms voel ik me 80...........en regelmatig vergeet ik dat ik geen 18 meer ben
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:49 schreef nokwanda het volgende:
ben blij dat ik niet op zijn flirts ben ingegaan, anders liep ik nou die stoel te douwen.![]()
Het grote voordeel van iemand in een rolstoel nemen is; ze lopen niet zomaar wegquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze heeft altijd heel zachte en rustige mannen in haar leven gekend... tenminste... die twee die ze heeft versleten. En ze is inmiddels 89.
anders liep ik nou die stoel te douwen.![]()
Nee, dat niet. Maar iemand in een rolstoel kan ook zo pijnlijk op je tenen gaan staan dat jij ook niet weg meer kunt lopen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Het grote voordeel van iemand in een rolstoel nemen is; ze lopen niet zomaar weg![]()
Bij een duw-rolstoel stuur jij he, dat is een voordeel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar iemand in een rolstoel kan ook zo pijnlijk op je tenen gaan staan dat jij ook niet weg meer kunt lopen.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze heeft altijd heel zachte en rustige mannen in haar leven gekend... tenminste... die twee die ze heeft versleten. En ze is inmiddels 89.
Heb me wel eens suf gelachen met haar. Toen had ze commentaar op de ouwe taarten daar in dat tehuis en op een kereltje in een rolstoel: nou... ben blij dat ik niet op zijn flirts ben ingegaan, anders liep ik nou die stoel te douwen.![]()
Mijn bed heeft ook wielenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:59 schreef UncleScorp het volgende:
En in bed ?
Of is da niet belangrijk voor de dames ?
Ken genoeg mensen in een zelfduwrolstoel. Van die mensen met heeeel sterke armen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:00 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Bij een duw-rolstoel stuur jij he, dat is een voordeel.
Maar pas op als iemand in een elektrische stoel rijdt![]()
poor you.... je blijft maar denken dat dat voor dames niet belangrijk is, hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:59 schreef UncleScorp het volgende:
En in bed ?
Of is da niet belangrijk voor de dames ?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:09 schreef Marietje_34 het volgende:
ik ga nog even hard werken voor ik weekend ga vieren. Ik lees jullie later weer![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ken genoeg mensen in een zelfduwrolstoel. Van die mensen met heeeel sterke armen.
Ow.... rolstoelhumor...
Een vriendin van me had een hersenbloeding gehad, jaaaaren geleden. EW was toen 4.
Ze revalideerde en we gingen daar wekelijks naar toe.
Een man met wie ze daar bevriend was geraakt revalideerde ook omdat ie twee kunstbenen had gekregen na een amputatie.
EW wist dat natuurlijk niet. De man vroeg aan hem om hem vooruit te trekken aan zijn been maar had in de gauwigheid even een van zijn benen losgeklikt.
Je had dat smoeltje moeten zien toen ie ineens met een been in zijn handjes stond![]()
Onbetaaaalbaar
Welnee... zo teer zijn de kinderzieltjes nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het kind zou er een trauma door schuldgevoel aan overhouden !
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ken genoeg mensen in een zelfduwrolstoel. Van die mensen met heeeel sterke armen.
Ow.... rolstoelhumor...
Een vriendin van me had een hersenbloeding gehad, jaaaaren geleden. EW was toen 4.
Ze revalideerde en we gingen daar wekelijks naar toe.
Een man met wie ze daar bevriend was geraakt revalideerde ook omdat ie twee kunstbenen had gekregen na een amputatie.
EW wist dat natuurlijk niet. De man vroeg aan hem om hem vooruit te trekken aan zijn been maar had in de gauwigheid even een van zijn benen losgeklikt.
Je had dat smoeltje moeten zien toen ie ineens met een been in zijn handjes stond![]()
Onbetaaaalbaar
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welnee... zo teer zijn de kinderzieltjes nou ook weer niet.
Ligt er net aan hoe door de omgeving wordt gereageerd. Dat is sowiezo vaak wat iets tot traumatisch maakt of niet.
En hij had toen ook al humor. Hij keek alsof iemand een harde scheet had gelaten.![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:20 schreef nokwanda het volgende:
Maar blijkbaar was het toch een trauma want hij heeft die gebeurtenis compleet geblokkeerd en weet er nu niks meer van... kom ik net achter![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Kinderen en rolstoelen............
Een paar geleden waren wij op vakantie in zo'n park, wij naar het zwembad.
Ik zat toen nog in een duwrolstoel.
Nu durfde ik daar niet te lopen, was nogal glad, dus ik zeg tegen mijn zoon; duw mij een even naar het bad.
Dat deed hij dus.
Daar aangekomen kiepte hij mij het water in en riep "zwemmen kreng"!
Ik heb nog nooit zoveel badmeesters tegelijk het water in zien springen!
Nu durfde ik daar niet te lopen, was nogal glad, dus ik zeg tegen mijn zoon; duw mij een even naar het bad.
Dat deed hij dus.
Dat deed hij dus.
Eerst heel verbaasd, omdat ikzelf naar de kant zwom.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar wat was de reactie toen ze erachter kwamen dat het een grap was?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:45 schreef nokwanda het volgende:
Over jeugdtrauma's gesproken.... Ik ken tubgirl persoonlijk.
Ooit op 5-jarige leeftijd samen met mijn moeder in bad geweest. as gelijk de laatste keer dat ik daar in trapte. Ze liet een scheet in bad en kwam er tegelijk achter dat ze diarree had![]()
![]()
![]()
Dat herinner ik me dus wel. Daar helpt geen blokkeren aan.
Dat deed hij dus.
Daar aangekomen kiepte hij mij het water in en riep "zwemmen kreng"!![]()
Geweldig.....
Zoessie.... Wees gewaarschuwd!![]()
Ik had gehoopt de ervaring en het bijbehorende gevoel te kunnen blokkerenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:50 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
*nou valt er aan diarree ook weinig te blokkeren denk ik*
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik had gehoopt de ervaring en het bijbehorende gevoel te kunnen blokkeren![]()
Wat dan wel weer leuk was was dat ze op diezelfde vakantie met haar bruin zonder zon lijf in een chloorzwembad sprong en er als een roodbonte koe weer uitkwam (eerste generatie bruin zonder zon cremes in de jaren 70) Dat maakt wel een boel goed.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:45 schreef nokwanda het volgende:
Over jeugdtrauma's gesproken.... Ik ken tubgirl persoonlijk.
Ooit op 5-jarige leeftijd samen met mijn moeder in bad geweest. as gelijk de laatste keer dat ik daar in trapte. Ze liet een scheet in bad en kwam er tegelijk achter dat ze diarree had![]()
![]()
![]()
Dat herinner ik me dus wel. Daar helpt geen blokkeren aan.
Ik zou niet durven. Ik was zelfs in mijn puberteit, hoe oneens ik het ook met haar was, niet echt brutaal. En ze zou het niet eens erg vindenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
![]()
En hoe noem je haar sindsdien? Bonte koe?
quote:
Aan het eind van de dag al gedaan maar toen was er niemand meer aanwezig.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Jezus Nok...kan je zelf niet bellen dan?
Het zal wel maandag worden. Maar dan post ik het hier natuurlijkquote:
Moe je nou een heel weekend wachten...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:39 schreef nokwanda het volgende:
En ik heb verdomme nog niks gehoord over mijn baan![]()
Ik word voor een ongeduldig iemand wel heel erg op de proef gesteld. Of zouden ze me TE eigenwijs hebben gevonden?
Ik ga er maar niet van uit. Als er in het weekend bericht komt is dat een bonus.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:23 schreef gaai het volgende:
[..]
Moe je nou een heel weekend wachten.......of is er nog kans dat je morgen bericht krijgt?
ow spuit 11, ik zie het antwoord nu al staan
Hey hoi A_barb![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:36 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh....
Zullen we t weekeind overslaan, zodat Nok eerder positief bericht kan ontvangen?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen lieve kijkbuiskinderen
![]()
Koffie![]()
Goodmorning!!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:44 schreef UncleScorp het volgende:
goeiemorgen
amai hier ist al actie ... sta al meer dan 1,5 uur in de tuin te scheppen![]()
quote:
Zou best 1 april grap kunnen zijn inderdaadquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:05 schreef displission het volgende:
Klopt het dat er een nieuwe maatregel van kracht is? Dat deze posts worden gecontroleerd dromenvanger? Heb jij dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |