Welk type dan ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:34 schreef Furious het volgende:
Ik zou gewoon voor Kingston gaan. Je weet zeker dat het past en het is waarschijnlijk goedkoper (105 euro voor 1GB reepje dacht ik).
Deze. Volgens mij had Meneer Muffin deze ook in zijn PowerBook liggen.quote:
Op de site van Apple kun je zien dat je "PC2700 DDR SDRAM (running at 333MHz)" moet hebben. Wel van het type SoDIMM, want dat is het formaat wat in laptops gaat.quote:
Is Muffin een dude ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:39 schreef Furious het volgende:
[..]
Deze. Volgens mij had Meneer Muffin deze ook in zijn PowerBook liggen.
Gelukkig is het profiel er wel duidelijk overquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet zeggen dat het lastig te zien is met dat lange haar
Dat jochie heeft stekeltjes vergeleken bij mijquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet zeggen dat het lastig te zien is met dat lange haar
Loop je ook op sandalen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat jochie heeft stekeltjes vergeleken bij mij
Nee, maar ik rook, drink, en ik weet veel van programeren en netwerken...quote:
De moderne Jezus!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:48 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee, maar ik rook, drink, en ik weet veel van programeren en netwerken...
Had ik maar sandalen
En ik heb een kruin in mijn baardquote:
Nou, is wel wat af, onderkant van mijn schouderbladen ofzo..quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:53 schreef super-muffin het volgende:
hoelang is jou haar dan Ch0as?
Dat van mij was ooit ook eens een stuk langer, maar nu ist weer kort
Hij komt hier uit: http://www.collegehumor.com/movies/1670599/quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:58 schreef Hugster het volgende:
choas, heb je btw ergens een grote versie van jouw avatar![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |