Das jammer. Ik speel er vaak Scrabble mee:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Van kunststof. Maar het monteren van het toetsje is een ramp.
Ik heb eens perongeluk mijn apple toets eraf gewipt met het verplaatsen van m'n PB. En ik had echt mazzel dat die toets aan een buitenrand zit zodat ik meer ruimte had voor montage, anders was het me denk ik niet gelukt.
De 12inch heeft het boven het keyboard.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
PB heeft de mic onder het keyboard, niet in het scherm.
Ik niet. Ik heb namelijk geen cent te makken voor nieuw spul.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:12 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Morgen 1 april, ik wil nieuwe Appletjes godver!
Omdat de brug uit de Apple wallpaper in Australië staat natuurlijk!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:41 schreef Hugster het volgende:
Waarom geloof ik dit niet.
http://www.euro.ecb.int/nl/more/communication/download1.htmlquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:13 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb namelijk geen cent te makken voor nieuw spul.
Het valt te proberen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:17 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
http://www.euro.ecb.int/nl/more/communication/download1.html
![]()
Dat schijnt best tegen te vallen, als je een biljet print krijg je niet dat biljet maar een waarschuwingstekst.quote:
ff je kelder en zolder ontruimen, bij elkaar zetten, wachten tot 30 april en je hebt begin mei weer wat centjes als je de boel op de Vrijmarkt heb verkocht om dan richting MH Amsterdam te wandelen voor wat nieuw Apple spul.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:13 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb namelijk geen cent te makken voor nieuw spul.
Misschien de iZillaquote:Op zaterdag 1 april 2006 08:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
zullen er nog wat nieuwe spulletjes in de store staan zo of wat
Nieuwe iBooksquote:Op zaterdag 1 april 2006 08:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
zullen er nog wat nieuwe spulletjes in de store staan zo of wat
quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Misschien de iZilla.
[afbeelding]
Product Features & Specifications
2000 Gigabytes of storage
Built in CDRW/DVD-RW 52X/32X/52X/16X
Built in slot loading turntable with laser pickup
Plays back video and audio digital media in the following formats: MPEG1, MPEG2, MPEG4, AVI, WMV, Divx, MP3, MP4, XviD, DVD(IFO, VOB), Ogg Vorbis, ADPCM, WMA, AAC-LC
Rips video from DVD (downloadable software patch required for encrypted DVD media)
Rips audio from CD (.wav, mp3 or Ogg Vorbis)
Rips audio from Vinyl (.wav, mp3 or Ogg Vorbis)
Transfers music to and from iPod (All iPod models with dock connector. Music from iPod must be non-encrypted.)
Burns DVD, Audio and Data CD formats
7" TFT-LCD Touch screen 724x309 resolution
Touch-Screen menu system controls all functions
Wireless connectivity with wi-fi 802.11g and Bluetooth
Wired connectivity via gigabit ethernet, USB 2.0, and Firewire.
Wireless Bluetooth DJ style headphones included
Six speaker surround system offering 5.1 channel surround sound with up to 120 watts per channel.
Dimensions: 19" x 14" x 4.5", weight 32.8 lbs. with batteries installed.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Krijg je dit bij het plaatsen van een post te zien
Het forum is succesvol van de server verwijderd.
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |