en waarom zit dolf jansen altijd in de achtergrond niks te doenquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:29 schreef Soul79 het volgende:
Waarom doen ze bij dat Café De Wereld eigenlijk altijd dezelfde types? Echt hoogstaand is het al niet, en met Frans Bauer, Cruijff, Beau, Joling, Bea & Balkenende, De Cock is het steeds hetzelfde clubje. Wordt nogal voorspelbaar zo![]()
De opmerking die ze maakte, dat de meeste coke-gebruikers zwaar bezopen zijn als ze gebruiken, lijkt me niet correct. Zeker als je zelf een programma over drugs maakt, zou je beter moeten weten.quote:
Geen idee, maar af en toe is het weleens leuk, zoals afgelopen week over Blofquote:Op donderdag 13 april 2006 10:01 schreef PDOA het volgende:
Dat Cafe 'De Wereld' is echt zoooo niet grappig, waarom zenden ze het uberhaupt uit?
Eenschquote:Op donderdag 13 april 2006 18:34 schreef maril het volgende:
zowel Sophie als Giel mogen van mij een tijdje wegblijven.
Dat was erg makkelijk, heb alleen maar flauwe grappen gehoord. Vind er ook nooit zo gek veel aan. Wie zijn er vanavond?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Geen idee, maar af en toe is het weleens leuk, zoals afgelopen week over Blof
Hmmm, ik vind hem wel aantrekkelijk, terwijl ik modellen juist vaak te glad vind.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:24 schreef tong80 het volgende:
Raar ik vind die vent niet extreem knap.
Mee eens, André is een groot talent.quote:
Sjit, was André bij DWDDquote:Op donderdag 13 april 2006 18:58 schreef tong80 het volgende:
Vanavond André van Duin, Heleen van Rooijen, één of ander mannelijk model en een sportjournalist waar ik de naam niet van hoorde.
www.uitzendinggemist.nlquote:Op donderdag 13 april 2006 19:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mee eens, André is een groot talent.
[..]
Sjit, was André bij DWDD![]()
Verdorie heb ik gemist![]()
![]()
Niet zo vloeken Haaibaaike.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mee eens, André is een groot talent.
[..]
Sjit, was André bij DWDD![]()
Verdorie heb ik gemist![]()
![]()
Wat een dramatische kwaliteit heeft die stream.quote:
Ik heb gisteravond laat nog via de site van de vara naar DWDD gekeken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat een dramatische kwaliteit heeft die stream.
Een stuk beter idd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond laat nog via de site van de vara naar DWDD gekeken.
Klik
Graag gedaan hoor.quote:
die gebruik ik ook altijd trouwens al kilik via uitzending gemist naar de site van de varaquote:
van rooijen was irritant met dr stomme immitatie .. trouwens heb ik dat radio programma van van duin nooit leuk gevondenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Van Rooijen viel me mee, al heb ik alleen het stuk met Van Duijn gezien dan...
Was erg leuk om te kijken naar DWDDquote:
ja, dat was best apartquote:Op maandag 17 april 2006 19:22 schreef Toad het volgende:
Aw, die man.
Aleen duren deze fragmentjes nooit zo langquote:Op maandag 17 april 2006 19:50 schreef Toad het volgende:
Die fragmentjes aan het einde zijn net zo grappig als Café de Wereld.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:56 schreef Haaibaaike het volgende:
DWDD was erg leuk gisteren.
Mathijs presenteert ook fantastisch![]()
Gelukkig komt morgen voor de verandering Giel Beelenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:05 schreef Ambrosius het volgende:
Alweer Sophie Hilbrand..toch jammer dat een aantal gasten wel erg vaak terugkomen.
O wat ergquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:50 schreef BigFire het volgende:
[..]
Gelukkig komt morgen voor de verandering Giel Beelen![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:50 schreef BigFire het volgende:
[..]
Gelukkig komt morgen voor de verandering Giel Beelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |