Hmmm, ik vind hem wel aantrekkelijk, terwijl ik modellen juist vaak te glad vind.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:24 schreef tong80 het volgende:
Raar ik vind die vent niet extreem knap.
Mee eens, André is een groot talent.quote:
Sjit, was André bij DWDDquote:Op donderdag 13 april 2006 18:58 schreef tong80 het volgende:
Vanavond André van Duin, Heleen van Rooijen, één of ander mannelijk model en een sportjournalist waar ik de naam niet van hoorde.
www.uitzendinggemist.nlquote:Op donderdag 13 april 2006 19:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mee eens, André is een groot talent.
[..]
Sjit, was André bij DWDD![]()
Verdorie heb ik gemist![]()
![]()
Niet zo vloeken Haaibaaike.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mee eens, André is een groot talent.
[..]
Sjit, was André bij DWDD![]()
Verdorie heb ik gemist![]()
![]()
Wat een dramatische kwaliteit heeft die stream.quote:
Ik heb gisteravond laat nog via de site van de vara naar DWDD gekeken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat een dramatische kwaliteit heeft die stream.
Een stuk beter idd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond laat nog via de site van de vara naar DWDD gekeken.
Klik
Graag gedaan hoor.quote:
die gebruik ik ook altijd trouwens al kilik via uitzending gemist naar de site van de varaquote:
van rooijen was irritant met dr stomme immitatie .. trouwens heb ik dat radio programma van van duin nooit leuk gevondenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Van Rooijen viel me mee, al heb ik alleen het stuk met Van Duijn gezien dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |