Toen zat die Hadassah de Boer d'rbij, dat werkte gewoon niet. En dat er nu publiek bij zit zorgt ook voor een veel beter sfeertje. Interviewen kon hij altijd wel, hij deed toen immers ook al het Nipkowschijf winnende Holland Sport.quote:Op maandag 24 april 2006 20:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoe komt het dat v. Nieuwkerk bij TV3 zo tenenkrommend slecht was en nu ineens niet meer. Wie heeft hem les gegeven?
Daar hoef je je niet voor te schamen hoorquote:Op maandag 24 april 2006 20:20 schreef BVO het volgende:
Ik herkende Harry Vermeegen in eerste instantie niet eens. Vond z'n programma's altijd erg leuk
.
Hij kwam niet verder dan af en toe een alternatieve vraag.quote:Op maandag 24 april 2006 20:22 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Toen zat die Hadassah de Boer d'rbij, dat werkte gewoon niet. En dat er nu publiek bij zit zorgt ook voor een veel beter sfeertje. Interviewen kon hij altijd wel, hij deed toen immers ook al het Nipkowschijf winnende Holland Sport.
Ik vraag me serieus af of 'men' op dat tijdstip wel zit te wachten op scherpe journalistiek. Ik denk dat voor veel mensen toch geldt dat het even lekker 40 minuten ontspannen is, zonder dat je er ook nog eens bij hoeft na te denken.quote:Op maandag 24 april 2006 22:22 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het een slap en kritiekloos programma, door slappe en kritiekloze presentatoren.
Er is meer tussen 'volslagen kritiekloos' en 'scherpe journalistiek'.quote:Op maandag 24 april 2006 22:26 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of 'men' op dat tijdstip wel zit te wachten op scherpe journalistiek. Ik denk dat voor veel mensen toch geldt dat het even lekker 40 minuten ontspannen is, zonder dat je er ook nog eens bij hoeft na te denken.
Nee sorry, zeker met Matthijs van Nieuwkerk heb ik dat gevoel helemaal niet. Ik vind het juist een heerlijk programma om te kijken. Niet superkritisch, oké, maar ook zeker niet slap. Ik heb dan nooit de neiging om weg te zappen, zoals met veel programma's wel. Sterker nog, soms neem ik me wel eens voor om terug te gaan naar Boulevard, maar het gesprek bij DWDD boeit me dan zo dat ik blijf hangen. Slap vind ik het dus zéker niet!quote:Op maandag 24 april 2006 22:22 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het een slap en kritiekloos programma, door slappe en kritiekloze presentatoren.
V.
Dat klopt maar ik vind het gezelligquote:Op maandag 24 april 2006 22:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Er is meer tussen 'volslagen kritiekloos' en 'scherpe journalistiek'.
Bij 'Goedenmorgen Nederland' zijn ze nog kritischer
V.
Dat beloofd wat. Als het maar geen grachtengordelgelul wordt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Youp van 't Hek samen met Mathijs van NieuwkerkZag ik zojuist op de vara site.
Dus ga ik vanavond opnemen.![]()
Dat is het toch vaak. En wedden dat ze Cruijf God gaan noemen. Hé Johan, bedankt jongen, voor alles.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat beloofd wat. Als het maar geen grachtengordelgelul wordt.
Ook met charles groenhuijsen. Ben benieuwd of er nog een kritische vraag komt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:03 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Dat is het toch vaak. En wedden dat ze Cruijf God gaan noemen. Hé Johan, bedankt jongen, voor alles.![]()
![]()
Ik wist niet eens dat-ie jarig was. Johannetje, bedankt hé, wat een geweldige vent ben je toch, en een fantaschitsche voetballer.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:03 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Dat is het toch vaak. En wedden dat ze Cruijf God gaan noemen. Hé Johan, bedankt jongen, voor alles.![]()
![]()
Gefeliciteerd Johan Cruijff.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:34 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat-ie jarig was. Johannetje, bedankt hé, wat een geweldige vent ben je toch, en een fantaschitsche voetballer.
Binnenkort schrijven Youp en ik een artikel van 8 pagina's over je in de Vara-gids.
Nee hoor. Er is geen enkele reden waarom dat niet hier zou kunnen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wordt er nu elke dag gepost dat 't een zeikprogramma is zonder enige diepgang? Open dan 'n topic in Klaagbaak met de titel "De Wereld Draait Door"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |