Astrid Joosten tochquote:Op donderdag 20 april 2006 20:49 schreef Thetallguy het volgende:
Maandag is ze er weer
Oke, ik volg het op internet.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:54 schreef borisz het volgende:
morgen wel claudia, maar wel astrid op maandag
en morgen M-M H.![]()
Helemaal eens Tongquote:Op donderdag 20 april 2006 21:00 schreef tong80 het volgende:
Ze zouden Cornald Maas als invaller moeten nemen.
wat een poepuitzending was het ehquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben nu aan het kijken de uitzending van gisteren![]()
Jep, vinnik ook.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:34 schreef Urquhart het volgende:
Het is toch leuker als Matthijs het presenteert
quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:08 schreef PDOA het volgende:
Jammer dat Fransisco van Jole het niet meer presenteert; hij is een van de beste presentatoren van Nederland.
Hij was ziek dacht ik.quote:Op maandag 24 april 2006 13:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Waar is Mathijs eigenlijk [afbeelding]
Toine mag datquote:Op maandag 24 april 2006 19:37 schreef Modus het volgende:
Toine van Peperstraten met onder zijn jasje 2 polo's over elkaarmet beide kraagjes omhoog.
.
Nou, en wat voor een. Als zij het presenteert gaat hier halverwege de uitzending de tv uit. "De wereld sleept voort" zou een betere titel zijn. Waar Matthijs van Nieuwkerk het programma extra dynamiek geeft, maakt zij het tot een slaapverwekkende gebeurtenis waar alleen de die-hard fans er in slagen om hun aandacht er bij te houden.quote:Op maandag 24 april 2006 19:07 schreef Toad het volgende:
Zij is invalkracht.
Hij kon z'n hoofd nauwelijks bewegenquote:Op maandag 24 april 2006 19:37 schreef Modus het volgende:
Toine van Peperstraten met onder zijn jasje 2 polo's over elkaarmet beide kraagjes omhoog.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |