Had je hem dan een rotschop willen geven ofzoquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:49 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
als ik het toch niet aan mijn knie had gekregen he
Als ik Cruijf was, zou ik het ook niet doen. Hij staat aangeschreven als 's lands beste voetballer en is een held in de voetbalwereld. Als ie gaat trainen, en geen wereldkampioen wordt, of zich niet eens kwalificeerd, dan wordt er keihard op hem gezeken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:59 schreef nightfall het volgende:
gaat ie nog ooit trainen?,. nee zeker?...
dan was hij louter een profeet, doch geen messiasquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:51 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Had je hem dan een rotschop willen geven ofzo![]()
je zij hep!!quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:52 schreef Croupouque het volgende:
Kijk, jarig zijn is eigenlijk niets meer dan vieren dat je zoveel jaar geleden geboren bent. Dat hebben hun jaren geleden zo bepaald. En dan krijg je een taart. Of niet. En dan moet je alle kaarsjes op de taart uitblazen, behalve wanneer je geen taart gekregen hep. Dan zit je dus voor een lege tafel, maar een lege tafel is geen lege tafel als je vrienden om je heen hep. En dan kun je hun zeggen dat hun het beste zijn wat jou is overkomen, tenzij je een taart gekregen hep want dan moet je hun pas bedanken nadat je hun kaarsjes hep uitgeblazen. Maar da's logisch.
Precies helaas zit er DE tusen bij Jules de Cortequote:Op dinsdag 25 april 2006 21:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Maar er is dan ook maar één J.C.
Jezus niet meegeteld.
Zo heette je hondje vroeger he... ?quote:
Ja, heb je goed onthoudenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |