Lollers! Inderdaad! Wat zou Steve de acteur zijn zonder deze serie? Waarschijnlijk een stinkend iemand met een verlepte baard en een aantal tassen van de lokale supermarkt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:56 schreef SiemeN het volgende:
Die gast heeft een nadenkstoel. Zeer zeker puik.
Dat is echt zóóó erg!quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:01 schreef Noir666 het volgende:
De uitstekend Nederlands gedubte stemmen zijn eveneens een hoogstandje,
puik werk, Nickelodeon! [afbeelding]
"Als je je hoofd gebruikt, kom je d'r altijd uit, kun je écht alles doen......kun je álles doen....hmmmm"quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:57 schreef Chowi het volgende:
Een beter topic zou zijn: "Verzin hier je eigen Blue's Clues.".
drugsquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:25 schreef Meiisje het volgende:
geweldig deze tekenfilm seriehaha ik was is stoned ik zag dat en ik lachde dubbel
egt grappig
vooral onder invloed van drugs
"Hey, guck mal, ein klu!"quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:48 schreef Ricky_ het volgende:
Ik ken alleen de Duitse versie.. je moet wat als je op zo'n kutcamping staat in de zomer
Volgens mij 's ochtends vroeg ergens, Nick Jr.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:43 schreef Carnaval het volgende:
Blue's Clues![]()
ik zie het soms als ik thuis kom van het uitgaan, zo rond 6uur.
Wanner komt het nog meer op tv?
Volgens de website is Nick Jr van 9:00 tot 12:00.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:43 schreef Carnaval het volgende:
Blue's Clues![]()
ik zie het soms als ik thuis kom van het uitgaan, zo rond 6uur.
Wanner komt het nog meer op tv?
quote:Als Blue iets wil doen of weten, maakt zij gebruik van ‘clues’. Door haar pootafdruk ergens op te zetten laat zij hints achter. Aan Steve en de kijkers vervolgens de taak om uit te vinden wat Blue nou precies wil. Steve gaat daarbij heel serieus te werk. Zij schrijft de clues op in zijn boek en probeert dan in zijn denkstoel de verschillende hints met elkaar in verband te brengen. Zo kan zij na lang nadenken bijvoorbeeld ontdekken dat Blue, door zijn pootafdruk achter te laten op een dekentje, een boek en een kussen, graag wil dat Steve haar in bed een verhaaltje voorleest.
Blue’s Clues nodigt kleine kinderen op een originele manier uit om mee te denken met het hondje Blue. En daarmee is de serie zowel leuk als leerzaam. Geen wonder dat de serie ook met de prestigieuze Peabody Award, een prijs voor educatieve en vooral leuke kindertelevisie, onderscheiden is.
Hoofdrolspelers in Blue’s Clues zijn het getekende hondje Blue en zijn levensechte baasje Steve. Een grappig stel dat leeft in een deels geanimeerde, deels realistische wereld. Blue is erg leergierig en ondernemend, maar kan niet alle
puzzels die Steve haar voorlegt oplossen. Daar heeft zij de hulp van de kinderen thuis voor nodig. Zij moeten actief met haar meedenken.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:17 schreef Maikuuul het volgende:
Haha ja gekik zie dat ook soms wel eens die mongool als ik langszap
Maar zo gaar hoe dat figuur doet.
Als je zo je geld kan verdienen heb ik maar 1 grote woordje:
Lolleromfg
Niet om huilen joh....iedereen die ontsnapt bij de EO verdient ons repect.....quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Steve ziet eruit alsof ie net is ontsnapt bij de EO.![]()
Bij deze! Verzinnen maar!quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:57 schreef Chowi het volgende:
Een beter topic zou zijn: "Verzin hier je eigen Blue's Clues.".
En ik hoop dat dat ook zo blijft.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:26 schreef Maikuuul het volgende:
Idd gek
Boomlaars heeft al lang geen topics meer gemacht !
Neequote:
Juist wel. Volgens mij is het écht een simpele ziel!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:35 schreef El_Rolando het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat die Steve met plezier naar zijn werk gaat.![]()
Lachde.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:25 schreef Meiisje het volgende:
geweldig deze tekenfilm seriehaha ik was is stoned ik zag dat en ik lachde dubbel
egt grappig
vooral onder invloed van drugs
Zouden we Steve opperen bij Jensen in plaats van Maikuuul?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:43 schreef Zwoerd het volgende:
Respect voor steve
quote:
Haha, zo'n blauwe poot idd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:08 schreef Dirktator het volgende:
Hmm...waar is die clue nu? Zie jij hem?
[afbeelding]
Ga door, ga door! Meer clues! En we moeten ook Mevrouw Peper en Meneer Zout integreren in dit geheel!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:18 schreef MrBean het volgende:
Haha, zo'n blauwe poot idd.![]()
![]()
dat was ik vergeten, daar kun je ook nog leuke dingen mee doen.
XTC-Hardcore-Tieten clue ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:59 schreef Dirktator het volgende:
Kijk Steve! Een clue! Waar dan?? Honk honk!
[afbeelding]
Haters!quote:
Dat is echt zo grappigquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:15 schreef Lin74 het volgende:
Sinds mijn dochter het heeft ontdekt, hoor ik nix anders meer:
Hier is de post, dat maakt me blij
er zit altijd iets grappigs bij
misschien een leuke brief voor mij
POOOOOST!
Ja, Blues Clues is errug hoogstaand.![]()
Hahaha, ja, dan gaat ie inderdaad in zijn nadenkstoel zitten en dan komt de postbus via een hendig sjiek mechanisme via zijn raam naar binnen! BRILJANT!quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:15 schreef Lin74 het volgende:
Sinds mijn dochter het heeft ontdekt, hoor ik nix anders meer:
Hier is de post, dat maakt me blij
er zit altijd iets grappigs bij
misschien een leuke brief voor mij
POOOOOST!
Ja, Blues Clues is errug hoogstaand.![]()
Ja da's Boobah daar heb je ook zo'n site van http://www.boohbah.com/zone.htmlquote:Op zondag 2 april 2006 19:38 schreef MaddoxX het volgende:
serieusals je snachts tv aant kijken bent en dan nckleon jr. tegenkomt zie je die gast ook altijd
of zon fckin wazig programma met allemaal kleuren daar gek net zoals teletubbies maar dan 10x zo erg.. alsof je aant spacen bent rofl
Omg dat programma ja!quote:Op zondag 2 april 2006 19:38 schreef MaddoxX het volgende:
serieusals je snachts tv aant kijken bent en dan nckleon jr. tegenkomt zie je die gast ook altijd
of zon fckin wazig programma met allemaal kleuren daar gek net zoals teletubbies maar dan 10x zo erg.. alsof je aant spacen bent rofl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |