Lachde.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:25 schreef Meiisje het volgende:
geweldig deze tekenfilm seriehaha ik was is stoned ik zag dat en ik lachde dubbel
egt grappig
vooral onder invloed van drugs
Zouden we Steve opperen bij Jensen in plaats van Maikuuul?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:43 schreef Zwoerd het volgende:
Respect voor steve
quote:
Haha, zo'n blauwe poot idd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:08 schreef Dirktator het volgende:
Hmm...waar is die clue nu? Zie jij hem?
[afbeelding]
Ga door, ga door! Meer clues! En we moeten ook Mevrouw Peper en Meneer Zout integreren in dit geheel!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:18 schreef MrBean het volgende:
Haha, zo'n blauwe poot idd.![]()
![]()
dat was ik vergeten, daar kun je ook nog leuke dingen mee doen.
XTC-Hardcore-Tieten clue ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:59 schreef Dirktator het volgende:
Kijk Steve! Een clue! Waar dan?? Honk honk!
[afbeelding]
Haters!quote:
Dat is echt zo grappigquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:15 schreef Lin74 het volgende:
Sinds mijn dochter het heeft ontdekt, hoor ik nix anders meer:
Hier is de post, dat maakt me blij
er zit altijd iets grappigs bij
misschien een leuke brief voor mij
POOOOOST!
Ja, Blues Clues is errug hoogstaand.![]()
Hahaha, ja, dan gaat ie inderdaad in zijn nadenkstoel zitten en dan komt de postbus via een hendig sjiek mechanisme via zijn raam naar binnen! BRILJANT!quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:15 schreef Lin74 het volgende:
Sinds mijn dochter het heeft ontdekt, hoor ik nix anders meer:
Hier is de post, dat maakt me blij
er zit altijd iets grappigs bij
misschien een leuke brief voor mij
POOOOOST!
Ja, Blues Clues is errug hoogstaand.![]()
Ja da's Boobah daar heb je ook zo'n site van http://www.boohbah.com/zone.htmlquote:Op zondag 2 april 2006 19:38 schreef MaddoxX het volgende:
serieusals je snachts tv aant kijken bent en dan nckleon jr. tegenkomt zie je die gast ook altijd
of zon fckin wazig programma met allemaal kleuren daar gek net zoals teletubbies maar dan 10x zo erg.. alsof je aant spacen bent rofl
Omg dat programma ja!quote:Op zondag 2 april 2006 19:38 schreef MaddoxX het volgende:
serieusals je snachts tv aant kijken bent en dan nckleon jr. tegenkomt zie je die gast ook altijd
of zon fckin wazig programma met allemaal kleuren daar gek net zoals teletubbies maar dan 10x zo erg.. alsof je aant spacen bent rofl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |