ok, duidelijk, thanksquote:Op maandag 24 april 2006 12:50 schreef Tranquility99 het volgende:
[..]
identiteit nog niet bekend.
en ja, rechts staat DJ Croes.
ik vraag me af of dat klopt van die aanklachten ?! Dan zou men inmiddels al een hoop meer te weten zijn gekomen. Waarom die media-stilte van de Arubaanse autoriteiten ?quote:'De familie Van Cromvoirt distantieert zich volledig van alle opmerkingen of verklaringen die Geoffrey in verband brengen met de verdwijning van Natalee Holloway, en van elke verklaring waarin hem een rol in deze zaak wordt toegedicht', aldus de familie. De mededeling kwam van Geoffrey's advocaat, Eline Lotter Homan.
De huisadvocaat van de familie Holloway, John Kelly, vertelde dinsdag in On the Record (transcript hier) dat de familie door het Openbaar Ministerie regelmatig op de hoogte wordt gehouden. Nadere details van het onderzoek waren Kelly wel bekend, maar kon hij niet prijsgeven. Wel liet hij doorschemeren meer arrestaties niet uit te sluiten.
Andere bronnen, zoals de New York Post, noemen in dit verband twee leden van het Security Team waarvan ook Van Cromvoirt deel zou uitmaken, en zijn vriend Micheal Dompig, de zoon van politiechef Gerald Dompig.
De New York Post weet verder nog te melden dat Van Cromvoirt niet alleen wordt verdacht van betrokkenheid bij de verdwijning van Natalee Holloway en dealen, maar dat er nog drie aanklachten zouden zijn: verdacht van moord met voorbedachte rade, moord, het hebben van informatie met betrekking tot moord met voorbedachte rade.
Op Aruba gaat alles 100 keer langzamer dan in de rest van de wereld.quote:Op maandag 24 april 2006 13:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ok, duidelijk, thanks![]()
wat ik ook nog las:
(een deel van een artikel van Antillen.nu)
[..]
ik vraag me af of dat klopt van die aanklachten ?! Dan zou men inmiddels al een hoop meer te weten zijn gekomen. Waarom die media-stilte van de Arubaanse autoriteiten ?
en z'n achternaam ?quote:Op maandag 24 april 2006 16:58 schreef proteus het volgende:
[..]
Jawel hoor, Jerry (the village idiot).
Die klootzak is een week lang verhoord en heeft geen enkele vraag beantwoord!!quote:Op maandag 24 april 2006 22:11 schreef Zemi77 het volgende:
Steve CroesGeoffrey van Cromvoirt is inmiddels weer vrijgelaten. Hij mag wel het eiland niet af.
Ik vind het echt bewonderenswaardig, gewoon schijt hebben aan de blauwe maffia. (Ervan uitgaande dat hij het niet gedaan heeft, anders is het nog steeds knap, maar goed...)quote:Op maandag 24 april 2006 23:49 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Die klootzak is een week lang verhoord en heeft geen enkele vraag beantwoord!!Gohhh, wat zijn ze toch allemaal onschuldig zeg!
Eerst veranderd Joran tot drie! keer toe zijn verhaal, wat totaal niet overeenkomt met die van de andere twee verdachten. Vervolgens een tape, waarin door de twee medeverdachten tegen Joran wordt gezegd: "als ze er achter komen dan krijg je 15 jaar" en waarin ze elkaar over en weer de schuld in de schoenen proberen te schuiven. En dan nu Geoffry v. C. die tijdens de verhoren gewoon stijf z'n mond dicht heeft gehouden!!!!
Onder het motto: "geen lijk, geen zaak", zoals Joran's vader het zo mooi heeft verwoord.
En dan nog zijn er hier mensen die durven beweren dat Natalee gevlucht is voor haar moeder! Give me a break zeg!!!![]()
Ik ben bang dat dit kleine groepje "onschuldigen" de rest van hun leven een groot geheim gaat dragen...
ik vind alle avatars en bewegende shit irritant omdat het dan zo opvalt dat ik Fok aan het lezen ben.quote:Op maandag 24 april 2006 22:35 schreef proteus het volgende:
[..]
1 x raden... Croes natuurlijk (irritante avatar heb jij trouwens)
bron?quote:Op maandag 24 april 2006 16:58 schreef proteus het volgende:
[..]
Jawel hoor, Jerry (the village idiot).
Jerry Croes of Jerry Strawberry schijnt ie te heten...weet het niet zeker..quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:50 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd of d'r nog wat uit gaat komen...
Ranzig mannetje, die gast met die bril..
natuurlijk, Croesquote:Op maandag 24 april 2006 22:35 schreef proteus het volgende:
[..]
1 x raden... Croes natuurlijk (irritante avatar heb jij trouwens)
Het zijn ook wel echt Amerikaanse vakantiedagen hoor: van 26 t/m 30 mei naar Aruba.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:46 schreef miki het volgende:
Vooral Exhibits K t/m O zijn interessant (verklaringen van de andere Brookies).
Hieruit blijkt onder andere dat Natalee niet alleen dronk, maar ook rookte (asking for a cigarette, exhibit L). Iig iets anders dan het heilig boontje dat Beth ons wil doen geloven
maar dat ze dronk en rookte betekent niet dat ze een of andere stoephoer was, zoals vaak wordt gesuggereerd.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:46 schreef miki het volgende:
Vooral Exhibits K t/m O zijn interessant (verklaringen van de andere Brookies).
Hieruit blijkt onder andere dat Natalee niet alleen dronk, maar ook rookte (asking for a cigarette, exhibit L). Iig iets anders dan het heilig boontje dat Beth ons wil doen geloven
Nee, absoluut niet. Een doodnormale tiener, zou ik zeggen. Maar Beth roept overal rond dat Natalee zoiets allemaal nóóit zou doen, terwijl het bewijs er gewoon ligt..quote:Op donderdag 27 april 2006 16:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
maar dat ze dronk en rookte betekent niet dat ze een of andere stoephoer was, zoals vaak wordt gesuggereerd.
Mee eensquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:13 schreef miki het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Een doodnormale tiener, zou ik zeggen. Maar Beth roept overal rond dat Natalee zoiets allemaal nóóit zou doen, terwijl het bewijs er gewoon ligt..
Er zijn 2 lichamen gevonden welke voor 99% zeker van deze jongens zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 14:08 schreef amaranta het volgende:
Weet je wat ik me afvraag? Waarom wordt er zoveel aandacht besteed aan de verdwijning van deze meid? Er worden 1000den mensen vermist en dit meisje krijgt miljoen publiciteit. Waarom?
Waarom richt de media zich bijvoorbeeld niet op dit geval http://www.missingcasperandchristophe.be/ ?
Ik snap het niet, wat is het verschil? Deze twee jongens zijn toch ook vermist?
Die boot was toch al eerder in beeld?quote:Op donderdag 27 april 2006 15:53 schreef Tranquility99 het volgende:
"Holloway was a very good dancer and often attracted men because of her dancing."
absoluut de Amerikaanse interpretatie van uitgaan
"Natalee Holloway was intigued with what her classmates reported about the Tattoo cruise."
Hmm, de Tattoo Party Boat is de oude werkgever van Steve Croes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |