Daarom zou ik ook verder willen gaan... Een benelux competitie ( waarschijnlijk kan dit beter besproken worden in Van Basten pleit voor BeNe-Liga )quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:53 schreef Robar het volgende:
[..]
Engels concept??
Het enige dat vergeljikbaar is, is dan het hebben van meerdere prof divisies?
Verder toch niet?
Truequote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook verder willen gaan... Een benelux competitie ( waarschijnlijk kan dit beter besproken worden in Van Basten pleit voor BeNe-Liga )
Best een heel aardig ideequote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:22 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Blind toch iemand als van Gaal nodig om succes te kunnen behalen. Daarom zou ik het juist zo mooi vinden als van Gaal volgend jaar de hoofdcoach is. En dat Blind dan samen met vd Lem z'n assistenten zijn.
Olaf Lindenberghquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Blind was het verlengstuk van Van Gaal in te veld, maar wie is dat nu dan voor Blind?
Zou Stam dat kunnen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Daar wordt een Ajacied niet echt vrolijk van...![]()
quote:Aanvaller Ryan Babel start vrijwel zeker aanstaande zondag niet in de basis als Ajax in Kerkrade tegen Roda JC moet voetballen. Dit blijkt uit de vrijdagochtendtraining.
Blind trainde met Rosenberg als linkeraanvaller. Babel stond linksbuiten bij de reserves. De talentvolle aanvaller, die onverwacht bij de top van de meest waardevolle spelers van de wereld hoort, moet zijn plaats feitelijk afstaan aan Vermaelen. De Belg komt terug van een schorsing.
Vermoedelijke opstelling: Stekelenburg; Trabelsi, Maduro, Vermaelen, Juanfran Garcia; Galasek, Lindenbergh, Boukhari; Rosales, Huntelaar en Rosenberg
moet hij wel spelen...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Zou Stam dat kunnen?
En op zich vind ik dat iemand als Sneijder dat op zich zou moeten nemen.
Waarom? Er is toch geen reet veranderd qua selectie dit seizoen in vergelijking met vorig seizoen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat dacht ik dat jaar ook
quote:Waarom is de tijd zo snel voorbij gegaan
Ik zie 'm nog voor eerst in de verdediging staan
Later centraal, eerst rechtsback
Maakte hij iedere tegenstander gek
Iedere tegenaanval wist hij te smoren
En kon 't niet laten af en toe te scoren
Clubs wilden hem met geld weglokken
Maar toch is hij nooit vertrokken
De aanvoerder, de leider pur-sang
Dacht altijd alleen in het teambelang
Zoveel prijzen en plezier heeft hij ons gegeven
Maar zelfs hij had niet het eeuwige voetballeven
De laatste wedstrijd, nog 1 keer er tegenaan
Zevenentachtig minuten, zo voorbij gegaan
Een wissel bedolven met een applausregen
Shit, daar komt 't, ik kan er niet meer tegen
Als een klein kind sta ik te janken
Maar ik zal niet stoppen je te bedanken
Nee, ons bedanken dat hoef je niet
Want jij bent door en door een Ajacied
Een ereronde en het is over
Ik kan en wil het nog steeds niet geloven
Daar loopt-ie voor het laatst nar binnen
Ons rouwproces kan beginnen
Bedankt, tot ziens, mijn favoriet
Vergeten zullen we je niet
Voor ons, voor Ajax door weer en wind
We gaan je missen verdomme, Danny Blind
Ben ik wel voor, even iemand die er blanco instapt. Zodat iedereen zich opnieuw moet bewijzen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Misschien een buitenlandse coach aantrekken met een frisse aanpak...
quote:Een wedstrijd kon hij lezen, dat heeft hij vaak bewezen
Een voorzet kon hij geven, dat liet hij ons beleven
Een goal die kon hij maken, dat waren mooie zaken
Hij was haast niet te stuiten, een mening kon hij uiten
Bewaker op het achterveld, voorin waar hij zich steeds weer meldt
De middenstip daar stond hij als een boom, een speler uit een voetbaldroom
Elk veld dat hij betrad, was een eer voor die mat
Een vechter, een winnaar, een wereldvent, een speler van Ajax die iedereen kent
Altijd tijd voor alle mensen, altijd tijd voor vele wensen
Een leider met rust en zelfrespect, een leider met flair die lekker bekt
Ajax de club waar hij van houdt, daar was hij jaren mee getrouwd
Zoveel gegeven, zoveel gewonnen, zoveel clubs die boden tonnen
Maar hij bleef hier zoals het hoort, geen club die deze speler poort
Die speler met die speciale band, krijgt van ons de gouden hand
Een speler waar een ieder zich in vindt,
dat kan er maar één zijn en die heet Danny Blind
lijkt mij ook prutserquote:
He, een realistische Ajaciedquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik blijf er nog steeds bij dat Blind het kan. De selectie van dit jaar was ook te treurig voor woorden. Natuurlijk heeft hij fouten gemaakt, maar wie maakt die niet? Ik denk dat zijn volgende jaar veel beter zal zijn als hij nog op de stoel mag zitten...
Omdat Ajax voor Van Gaal gewoon een stap vooruit is, ook al doet AZ het een keertje leuk. Veel spelers gaan daar weg terwijl wij alleen maar sterker worden. Bovendien kun je AZ en Ajax niet met elkaar vergelijken, AZ blijft een provincieclub en Ajax de grootste club van Nederland.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat kan je voorlopig vergeten. Zou geen enkele reden kunnen bedenken, waarom van Gaal nu opeens naar ajax zou vertrekken, hij doet het goed met AZ. Zelfde geldt voor Adriaanse, Koeman, Jol en Ten Cate.
Een keertje? Die beginnen het elk jaar beter te doen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Omdat Ajax voor Van Gaal gewoon een stap vooruit is, ook al doet AZ het een keertje leuk.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Veel spelers gaan daar weg terwijl wij alleen maar sterker worden.
Hoe kom je erbij dat Ajax de grootste club van Nederland is? Dat kun je niet alleen basseren op de prijzenkast.quote:Bovendien kun je AZ en Ajax niet met elkaar vergelijken, AZ blijft een provincieclub en Ajax de grootste club van Nederland.
Dat is wel waar, maar ik denk gewoon dat Blind nog blijft zitten voorlopig en dat van Gaal zich wel thuisvoelt in Alkmaar. Weet niet of hij zijn vingers wil branden aan het huidige Ajax. Daar komt ook nog eens bij dat er heel veel aankopen gedaan gaan worden bij Ajax, en van Gaal zal z'n eigen team willen samenstellen. Dan zou ie nu per direct al willen beginnen.quote:Verder blijft het natuurlijk altijd zijn club. Genoeg redenen te bedenken dus.
Ik denk hetzelfde. Ik wil Blind ook niet zien afgaan. Dat verdiend ie niet. Ik wil Blind het kampioenschap zien vieren met een smile op z'n gezicht.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik blijf er nog steeds bij dat Blind het kan. De selectie van dit jaar was ook te treurig voor woorden. Natuurlijk heeft hij fouten gemaakt, maar wie maakt die niet? Ik denk dat zijn volgende jaar veel beter zal zijn als hij nog op de stoel mag zitten...
Baseren.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:08 schreef daaaaan het volgende:
Hoe kom je erbij dat Ajax de grootste club van Nederland is? Dat kun je niet alleen basseren op de prijzenkast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |