Nee,quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:49 schreef outcast_within het volgende:
Heb jij geen niet verneukte usericoon ofzo?
Heeft het gelezen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:50 schreef Noir666 het volgende:
*vestigt aandacht op zelfgeschreven stukje in de OP![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:50 schreef Noir666 het volgende:
*vestigt aandacht op zelfgeschreven stukje in de OP![]()
Achja, je hebt het tenminste gelezen, dat is een beginquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik adoreer anders vrolijk door![]()
Pomme
![]()
Kelly
![]()
Het is een gavequote:Op woensdag 29 maart 2006 15:52 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Heeft het gelezen.
Jij bent ook een drama queen zeg
Ik zou niet voor journalistiek gaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:53 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Achja, je hebt het tenminste gelezen, dat is een begin![]()
Mijn toekomstdroom, wat doe je?!quote:
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:52 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Heeft het gelezen.
Jij bent ook een drama queen zeg
En ze zijn natuurlijk Nederlandsquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
Het is vast allemaal goed bedoeld van je, maar het komt wel een beetje over alsof je wereldje aan scherven is nu ze stoppen.
Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik hier zo vaak post, het waren best grappige filmpjes, maar dat vind ik die van die Chinezen net zo goed.. ik zie niet in waarom dit zoveel geweldiger is.
ja, ik weet dat dat komt omdat men liever fapt op 15 jarige meisjes dan Chinezen, maar toch![]()
Joh, het is ook niet 100% serieus, we zitten wel in ONZ ja, neem mijn posts altijd maar gewoon met een korreltje zout, dan zit je wel goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
Het is vast allemaal goed bedoeld van je, maar het komt wel een beetje over alsof je wereldje aan scherven is nu ze stoppen.
Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik hier zo vaak post, het waren best grappige filmpjes, maar dat vind ik die van die Chinezen net zo goed.. ik zie niet in waarom dit zoveel geweldiger is.
ja, ik weet dat dat komt omdat men liever fapt op 15 jarige meisjes dan Chinezen, maar toch![]()
Als het moet host ik hem zelfquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:56 schreef outcast_within het volgende:
Waarschijnlijk is de stift op.
De webcam stuk.
Het papier weg gevlogen
De kikkers/photobucket down.
Drommels! Jij vocht-verliezende Chauvinist!quote:
Laten we het bij teveel cola houden hequote:Op woensdag 29 maart 2006 15:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
HA-HA!quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:57 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Drommels! Jij vocht-verliezende Chauvinist!
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:56 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Joh, het is ook niet 100% serieus, we zitten wel in ONZ ja, neem mijn posts altijd maar gewoon met een korreltje zout, dan zit je wel goed![]()
De stift was inderdaad ongeveer op,quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:56 schreef outcast_within het volgende:
Waarschijnlijk is de stift op.
De webcam stuk.
Het papier weg gevlogen
De kikkers/photobucket down.
Een reeks die op een grap is gebaseerd moet met een grap worden beëindigdquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]zo kom je er wel heel makkelijk vanaf dramaqueen
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:59 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Heb jij ze nou ook al op msn ofzo?![]()
"Geeeef nooit op!"quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:59 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
De stift was inderdaad ongeveer op,
De webcam is niet kapot maar de kwaliteit is echt helemaal niks,
Het papier is niet weggevlogen maar wel verkleind (uitgescheurd)
En ik moet hem nu nog even uploaden.
![]()
Blijkt dat er een of andere vage gast achter dat account zitquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:59 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Een reeks die op een grap is gebaseerd moet met een grap worden beëindigd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |