mag zoveel niet...echt streng zijn ze er niet mee.. vorige week zaterdag nog een M5 gezien met de camera in statief op de hoedenplank.quote:Op zondag 23 april 2006 19:15 schreef bosnerd het volgende:
je mag officieel geen filmpjes maken vanuit de auto op de ring he, voor het geval men het nog niet wist(kan je toegangsverbod oid voor krijgen)
Tja, als mensen toch stug links blijven rijden...quote:Op zondag 23 april 2006 21:41 schreef Don_Tom het volgende:
Je mag ook niet rechts inhalen, valt me tegen dat Sabine dat toch nog 2x doet in deze ronde!
Dat viel mij dit weekend op van de M5 waar Sabine in reed (weet niet of je dat bedoelt ?! heb et filmpje nog niet gezien). Ze eet altijd bij een restaurantje waar wij ook altijd zitten en kwam aanrijden en hoorde die remmen echt piepenquote:
ligt eraan hoe oud het filmpje is. Paar jaar geleden mocht je namelijk zowel links als rechts inhalenquote:Op zondag 23 april 2006 21:41 schreef Don_Tom het volgende:
Je mag ook niet rechts inhalen, valt me tegen dat Sabine dat toch nog 2x doet in deze ronde!
gaat het er dan niet vooral om dat mensen de camera in de hand houden?quote:Op zondag 23 april 2006 19:15 schreef bosnerd het volgende:
je mag officieel geen filmpjes maken vanuit de auto op de ring he, voor het geval men het nog niet wist(kan je toegangsverbod oid voor krijgen)
Ze willen geen ongelukken e.d. op video hebben of andere ellende. Gaat volgens mij niet zo zeer over de veiligheid. In de tijd (vorig jaar) dat ze er streng op controleerde werden ook video's op statief "verwijderd" meen ik.quote:Op maandag 24 april 2006 10:25 schreef gias het volgende:
[..]
gaat het er dan niet vooral om dat mensen de camera in de hand houden?
om te voorkomen dat hij bij een botsing door de auto vliegt enzo.
jah klopt, maar goed.....heb hier ook een aantal filmpjes van ongelukken gefilmd door toeschouwers.quote:Op maandag 24 april 2006 10:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze willen geen ongelukken e.d. op video hebben of andere ellende. Gaat volgens mij niet zo zeer over de veiligheid. In de tijd (vorig jaar) dat ze er streng op controleerde werden ook video's op statief "verwijderd" meen ik.
Ik vind dat ze enorm schokkerig rijd in dit filmpje. Ze lijkt hier niet op een zelfverzekerde getrainde rijdster ... ze stuitert heen en weer, is onrustig ... Ik had meer verwacht van haar!quote:Op zondag 23 april 2006 04:25 schreef gias het volgende:
hier nog een filmpje van sabine achtervolgt door een Gt3
denk dat het meer komt doordat je de auto zo ziet werken, dat het onrustig overkomt?quote:Op maandag 24 april 2006 12:40 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik vind dat ze enorm schokkerig rijd in dit filmpje. Ze lijkt hier niet op een zelfverzekerde getrainde rijdster ... ze stuitert heen en weer, is onrustig ... Ik had meer verwacht van haar!
Powerslides jongenquote:Op maandag 24 april 2006 12:40 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik vind dat ze enorm schokkerig rijd in dit filmpje. Ze lijkt hier niet op een zelfverzekerde getrainde rijdster ... ze stuitert heen en weer, is onrustig ... Ik had meer verwacht van haar!
Heeft te maken met 3 dingen begreep ik altijd waarvan 2 er eigenlijk hetzelfde zijn:quote:Op maandag 24 april 2006 10:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze willen geen ongelukken e.d. op video hebben of andere ellende. Gaat volgens mij niet zo zeer over de veiligheid. In de tijd (vorig jaar) dat ze er streng op controleerde werden ook video's op statief "verwijderd" meen ik.
Jah.. lijkt me een duidelijk verhaalquote:Op maandag 24 april 2006 14:08 schreef PNG het volgende:
1) Filmpjes van crashes e.d. werden verkocht en kwamen op de TV
2) Slecht voor imago en voortbestaan ring als er overal foto's/filmpjes rondzwerven van ongelukken.
3) Mensen gingen juist door die onboardcam "kijk mij eens een supertijd rijden" op film vastleggen wat zou leiden tot meer ongelukken.
Moeten we dat nog uitleggenquote:Op woensdag 26 april 2006 11:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach, wat is het verschil.
Beetje naar het weer gekeken of kan je dat niet echt boeien?quote:Op woensdag 26 april 2006 14:36 schreef Don_Tom het volgende:
Ik ga aanstaande zondag en maandag, zijn er nog meer mensen hier die dan komen?
holy crap 8-11 graden en sneeuw?!?!quote:Op woensdag 26 april 2006 14:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Beetje naar het weer gekeken of kan je dat niet echt boeien?
Ik denk rond de 9 minuten BTG. MAar misschien dat je met google wat kan vinden..quote:Op donderdag 27 april 2006 20:25 schreef Toxic_nl het volgende:
Weet iemand toevallig hoelang zo'n ritje in de Ring-Taxi duurt? En hoe dood je na afloop bent?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |