Yep, gisteren 12 rondjes gedaan, had er eigenlijk meer willen doen maar mijn klepstoters tikten nogal als hij warm werd (hebben ze vaker last van), moet nodig de olietemp. meter installeren (niet dat het helpt verder), eventueel een oliekoeler of misschien zijn de klepstoters gewoon verrot. Olie zat er in elk geval genoeg in.quote:
rij ik dan niet gigantisch voor lul in een 1.3 liter colt?quote:Op maandag 10 april 2006 17:43 schreef Don_Tom het volgende:
Passenger laps betaal je niet voor, is een kwestie van een praatje maken met mensen op de parkeerplaats. Uiteraard staat het je vrij iemand daarna op een colaatje te trakteren bij de grune holle(restaurant op de parkeerplaats).
Ook met een mitsubishi colt is het leuk om op de ring te rijden, voor het "circtuit-gevoel" heb je niet perse een snelle auto nodig. Bovendien is het ook niet erg verstandig om als beginner meteen in een m3 erop te gaan ofzo, of je moet je zelf goed in kunnen houden.
quote:Op maandag 10 april 2006 23:07 schreef daNpy het volgende:
Motorrijders, die moesten ze verbieden.
Dat zou natuurlijk super zijn !quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kan jij geen gesponsorde kilometers rijden voor Alf?![]()
slechts een idee
Voor lul rij je niet zo snel daar, zolang je maar netjes rechtshoud en je knipperlicht aanzet als er sneller verkeer achter je komt. Ik heb zelfs wel eens een camper ingehaald, en dit weekend reden er 3 autos met een skibox op het dak. Ook rijdt er een vaste tourbus op de ring. Porsches en ferrari's die door iedereen met een beetje meer ervaring worden ingehaald zou dan nog eerder voor schut zijn, ware het niet dat dit aan de orde van de dag is (gisteren nog diverse porsches ingehaald).quote:Op maandag 10 april 2006 23:01 schreef Driverrrr het volgende:
[..]
rij ik dan niet gigantisch voor lul in een 1.3 liter colt?
En is het niet super irritant voor mensen met een E30 etc.?
In hoeverre zijn die bosjosti's je dan tot last op de Ring reljosti?quote:Op maandag 10 april 2006 23:20 schreef daNpy het volgende:
Kijken of je nogpost als zo'n bosjosti hem op je motorkap legt.
En maar huilen dat ze onzichtbaar zijn en autorijders goed moeten uitkijken:
Wat is dit nou daNpy...quote:Op maandag 10 april 2006 23:20 schreef daNpy het volgende:
Kijken of je nogpost als zo'n bosjosti hem op je motorkap legt.
En maar huilen dat ze onzichtbaar zijn en autorijders goed moeten uitkijken:
Volgens mij is dat in elk geval minder snel dan het ronderecord op 4.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:14 schreef Googolplexian het volgende:
wat is eigenlijk het ronderecord op twee wielen?
Klopt... ik weet geen tijden maar er zijn weinig idioten die hun 2-wiel kanon over de ring gooien om nu eens een dikke tijd neer te zetten. Ik zal het eens een keer opzoeken of er wat over te vinden isquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:22 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in elk geval minder snel dan het ronderecord op 4.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:14 schreef Googolplexian het volgende:
wat is eigenlijk het ronderecord op twee wielen?
http://www.motorrad-bild.de/ta_sport/nuerburgring.htmquote:Helmut Dähne in 7:49,71 Minuten um den Ring - kein Biker war je schneller!
Uhm... ? Zat hoor. Of in elk geval, waren er zatquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt... ik weet geen tijden maar er zijn weinig idioten die hun 2-wiel kanon over de ring gooien om nu eens een dikke tijd neer te zetten. Ik zal het eens een keer opzoeken of er wat over te vinden is
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Bijna allemaal zich kapot gereden daar..
Niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |