precies de reden dat ik toch vaak neit op CU stem.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:59 schreef MrBean het volgende:
Stel: Je hebt niet extreem veel op met het milieu en progressief klinkt wel leuk, maar of het echt nodig is ...
Ook heb je je hart op de linkerplek
dat is waar! Rouvoet is een KONINGquote:en hou je liever van de wat rustigere integere politici dan de druktemakers die zoveel in de media rondhupsen.
een overweging waard!quote:Waarom dan niet stemmen op Christenunie?
dat is de SGPquote:Pardon!?
En dan Staphorst-denkbeelden aan de macht?! NO WAY!
niks belachelijks aan, heel erg nodig zelfs....quote:Ik denk dat dat wel mee valt.
Belachelijke plannen, zoals het terugdraaien van het homohuwelijk, het serieus nemen van de ID-theorie of strenger optreden tegen softdrugs, zullen in geen miljoen jaar doorgevoerd worden. Daar krijgen ze nooit een kamermeerderheid voor in dit land, dus daar hoef je niet bang voor te wezen.
quote:Dus:
Kies slim, kies Christenunie!
Heb je het verkiezingsprogramma van de gemiddelde politieke partij wel eens gelezen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:31 schreef cerror het volgende:
Ik stem niet op een partij dat zijn roots uit een opgeblazen sprookje haalt.
Waarom niet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:34 schreef Sidekick het volgende:
Het communisme wordt in miljoenen jaren ook niet doorgevoerd, toch zal ik nooit stemmen op de NCPN.
ik ook. de CU heeft een zeer intellectuele achterban dus over de kwaliteit maak ik me geen zorgen!quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik zou ze wel eens in de regering willen zien.
En wanneer wordt het te eng? Als ze ineens 30 zetels hebben omdat mensen jouw idee volgen? Zomaar stoppen met stemmen gaat dan niet op natuurlijk. Je kunt moeilijk zeggen van 'goh, dit was niet helemaal de bedoeling, kunnen we het nog een keer overdoen?'quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:41 schreef MrBean het volgende:
[..]
Waarom niet?
Gewoon ophouden met stemmen wanneer het te eng wordt..
het lijkt me sowieso eens mooi om met je van gedachte te wisselen. volgende week, navigator feestje? (vraag maar wie pmb op ons forum is, dat weten ze wel!)quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:58 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb er bij de vorige verkiezingen op gestemd maar mijn stem gaat de volgende keer naar het CDA. Ik vind ze net als pmb_rug net een beetje te links geworden, maar voor de rest een prima partij.
Ook redelijk wat CU hoor (de Burgermeester b.v.) maar de SGP is de grootste idd.quote:
Het grootste deel van de achterban zijn gewoon eenvoudige gereformeerde lieden (en al die afsplitsingen). Zeker niet hoger opgeleid dan b.v. CDA of PvdA.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:44 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ik ook. de CU heeft een zeer intellectuele achterban dus over de kwaliteit maak ik me geen zorgen!
Ze nemen ook negers op in hun geledingenquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:07 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
En warom zou de Christen Unie eigenlijk te links zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |