Turbased, maar wel erg goed.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef type_29 het volgende:
Galactic Civilizations 2
'quote:
Er zit geen MP in, alleen SP.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:12 schreef McGilles het volgende:
[..]
'
Dan ga ik die maar eens proberen? Is het vooral SP of MP?
Ben vooral een voorstander van taktieken uitwerken in bijv. skirmish ed en multiplayer is ook altijd mooi!
Als ik thuis ben ga ik gelijk kijken! Nu nog even tot 16:30 uitzittenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zit geen MP in, alleen SP.
Erg uitgebreid iig, vooral tof dat je je eigen schepen kan ontwerpen.
Earth2160.... daar kan je echt zwaar je eigen units ontwerken. Kies ik voor armor dat vooral beschermt tegen missiles? Of tegen lasers?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:47 schreef type_29 het volgende:
De schipdesgner is idd een coole feature.
Zoiets zouden ze in RTS moeten implementeren.
De oude TA was echt fantastisch ja, nogsteeds DE BESTE strategy game ooit!quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:11 schreef Frenzy_ls het volgende:
Er kwam ook een nieuwe Total Annhilation !!!
Echt een meesterlijke RTS, hoop dat #2 net zo goed is![]()
Er is al een Total Annihilation 2 Kingdoms: The iron plaguequote:Op woensdag 29 maart 2006 19:11 schreef Frenzy_ls het volgende:
Er kwam ook een nieuwe Total Annhilation !!!
Echt een meesterlijke RTS, hoop dat #2 net zo goed is![]()
beetje veel lijkend op C&C alleen...quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:13 schreef AxeldeM. het volgende:
vond persoonlijk BFME2 best leuk om te spelen...
quote:
Ik ben nog erger.. Ik speel Age of Mythologyquote:
Volgens mij ligt hij al vanaf 26 maart in de winkel.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:18 schreef Atreidez het volgende:
Zit zelf te wachten op Sudden Strike 3, maar die komt pas in Augustus van dit jaar
alleen wel in een veolledig verkloot jasje gegoten..quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:06 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
beetje veel lijkend op C&C alleen...
Ra2quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen wel in een veolledig verkloot jasje gegoten..
Red Alert 2 Ownt
nog steeds..
generals was ook wel goed maar qua speelbaarheid haalt die het niet bij red alert 2
en W3 is gewoon echtvind ik dan.
age of empieres 2 is ook wel leukook wat ouder maar die nieuwe spellen zijn bagger...
ow en starcraft doet het ook nog steeds goed
cool, ik vond de Imperial Guard wel enorm lekker spelen trouwens. Enig idee welke rassen dat worden?quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:49 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ra2AoE2
Starcraft
![]()
Zelfs de originele c&c vind ik beter
Las net dat er in q4 een nieuwe uitbreiding komt voor Warhammer : Dawn of War! 2 nieuwe rassen wat het totaal speelbare rassen naar 7 verhoogd, dus dit alleen al is top!
ieder z'n eigen smaak hequote:Op zaterdag 1 april 2006 17:49 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ra2AoE2
Starcraft
![]()
Zelfs de originele c&c vind ik beter
100% zekerquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:29 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
cool, ik vond de Imperial Guard wel enorm lekker spelen trouwens. Enig idee welke rassen dat worden?
dat schijnt alleen geen strategy spel meer te worden maar een of andere gare rpgquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:30 schreef piet_pelle het volgende:
Starcraft gewoon nog steeds. Voor deel 2 koop ik speciaal een PC.
Blizzard en gaarquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:56 schreef mschol het volgende:
[..]
dat schijnt alleen geen strategy spel meer te worden maar een of andere gare rpg
Ze zijn al vaak genoeg met screens en techdemos gekomen dus hij is denk ik gewoonweg steeds niet goed genoeg bevonden door de QA department. Pas als Starcraft:Ghost klaar is zullen ze met Starcraft 2 kunnen beginnen anders krijg je problemen met het verhaallijn en continuteit.quote:When will StarCraft: Ghost be released?
While we have not yet announced a street date for StarCraft: Ghost, we hope to have the game ready before the end of 2004. However, as with all of our games, we will not release StarCraft: Ghost until it meets the high standards that Blizzard gamers and our development teams demand.
*droomt mee, C&C, starcraft* *zucht*quote:Op woensdag 26 april 2006 18:29 schreef mschol het volgende:
het beste strategie spel van dit moment is zeker niet starcaraft..
10 jaar geleden had je gelijk (ook al wassie niet uit)
nu zijn er eigenlijk maar bar weinig echte goede strategie spellen
* mschol denkt terug naar de goede oude tijd van Red alert en Command & Conquer
Inderdaad Rome total blaast alle die crap weg.quote:Op donderdag 6 april 2006 07:56 schreef Game_Error het volgende:
Jullie vergeten gewoon allemaal het beste spel, Rome: Total war
Starcraft Ghost is ongeveer een maand geleden dacht ik gecancelled, staat ook niet meer op Blizzard's website.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:14 schreef DaMayan het volgende:
Starcraft Ghost is bijna een Duke Nukem Forever geworden... is echt ook al eeuwen in de maak.
Een voorbeeld die nog leuk online staat op Blizzards site:
[..]
Ze zijn al vaak genoeg met screens en techdemos gekomen dus hij is denk ik gewoonweg steeds niet goed genoeg bevonden door de QA department. Pas als Starcraft:Ghost klaar is zullen ze met Starcraft 2 kunnen beginnen anders krijg je problemen met het verhaallijn en continuteit.
Dus is Starcraft een goed strategiespel, lijkt me.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:29 schreef mschol het volgende:
Ja joh?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:53 schreef Credence het volgende:
Starcraft Ghost is ongeveer een maand geleden dacht ik gecancelled, staat ook niet meer op Blizzard's website.
lol.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:29 schreef mschol het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |