100% zekerquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:29 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
cool, ik vond de Imperial Guard wel enorm lekker spelen trouwens. Enig idee welke rassen dat worden?
dat schijnt alleen geen strategy spel meer te worden maar een of andere gare rpgquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:30 schreef piet_pelle het volgende:
Starcraft gewoon nog steeds. Voor deel 2 koop ik speciaal een PC.
Blizzard en gaarquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:56 schreef mschol het volgende:
[..]
dat schijnt alleen geen strategy spel meer te worden maar een of andere gare rpg
Ze zijn al vaak genoeg met screens en techdemos gekomen dus hij is denk ik gewoonweg steeds niet goed genoeg bevonden door de QA department. Pas als Starcraft:Ghost klaar is zullen ze met Starcraft 2 kunnen beginnen anders krijg je problemen met het verhaallijn en continuteit.quote:When will StarCraft: Ghost be released?
While we have not yet announced a street date for StarCraft: Ghost, we hope to have the game ready before the end of 2004. However, as with all of our games, we will not release StarCraft: Ghost until it meets the high standards that Blizzard gamers and our development teams demand.
*droomt mee, C&C, starcraft* *zucht*quote:Op woensdag 26 april 2006 18:29 schreef mschol het volgende:
het beste strategie spel van dit moment is zeker niet starcaraft..
10 jaar geleden had je gelijk (ook al wassie niet uit)
nu zijn er eigenlijk maar bar weinig echte goede strategie spellen
* mschol denkt terug naar de goede oude tijd van Red alert en Command & Conquer
Inderdaad Rome total blaast alle die crap weg.quote:Op donderdag 6 april 2006 07:56 schreef Game_Error het volgende:
Jullie vergeten gewoon allemaal het beste spel, Rome: Total war
Starcraft Ghost is ongeveer een maand geleden dacht ik gecancelled, staat ook niet meer op Blizzard's website.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:14 schreef DaMayan het volgende:
Starcraft Ghost is bijna een Duke Nukem Forever geworden... is echt ook al eeuwen in de maak.
Een voorbeeld die nog leuk online staat op Blizzards site:
[..]
Ze zijn al vaak genoeg met screens en techdemos gekomen dus hij is denk ik gewoonweg steeds niet goed genoeg bevonden door de QA department. Pas als Starcraft:Ghost klaar is zullen ze met Starcraft 2 kunnen beginnen anders krijg je problemen met het verhaallijn en continuteit.
Dus is Starcraft een goed strategiespel, lijkt me.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:29 schreef mschol het volgende:
Ja joh?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:53 schreef Credence het volgende:
Starcraft Ghost is ongeveer een maand geleden dacht ik gecancelled, staat ook niet meer op Blizzard's website.
lol.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:29 schreef mschol het volgende:
Toch is Rome Total War al gauw oppervlakkig door de erg zwakke AI. Als de AI heel wat beter zou zijn, dan zou Rome Total War 1 van de beste strategy games van dit moment zijn.quote:
Heb op jouw aanraden de demo gedownload.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:46 schreef krazny het volgende:
Sinds kort is ook de DEMO van Rise of Legends uit!
SUPERSPEL!
Is voortborduurt op het spel Rise of Nations (ook van Microsoft Games).
http://www.riseoflegends.com
Heb al vele uurtjes erachter gezeten en kan niet wachten tot het volledige spel uitkomt!
Ben het met je eens, ook helemaal grijs gespeeld met allemaal extra units ook! Topper!quote:Op zondag 7 mei 2006 16:31 schreef Refragmental het volgende:
Het juiste antwoord op je vraag is natuurlijk Total Annihilation... maarja is een beetje oneerlijk voor alle andere RTS'en om het tegen deze master op te nemen.
Spellen zoals C&C, RA, Starcraft, Warcraft, Total war etc etc kunnen nu eenmaal niet zo'n kwaliteit bieden als Total Annihilation.
Gelukkig komt er een vervolg op TA. Aangezien dat spel al de nodige jaren oud is (maar grafisch nog steeds mee kan doen met hedendaagse topper)
www.supremecommander.com
compleet persoonlijk natuurlijk, ik zelf vond TA compleet RUK, units zijn niet boeiend, boel is compleet statisch en zo kan ik nog wel even door gaan,quote:Op zondag 7 mei 2006 16:31 schreef Refragmental het volgende:
Het juiste antwoord op je vraag is natuurlijk Total Annihilation... maarja is een beetje oneerlijk voor alle andere RTS'en om het tegen deze master op te nemen.
Spellen zoals C&C, RA, Starcraft, Warcraft, Total war etc etc kunnen nu eenmaal niet zo'n kwaliteit bieden als Total Annihilation.
Gelukkig komt er een vervolg op TA. Aangezien dat spel al de nodige jaren oud is (maar grafisch nog steeds mee kan doen met hedendaagse topper)
www.supremecommander.com
Compleet persoonlijk heb je natuurlijk gelijk in, maar dit neem niet weg dat TA een enorme topper is!quote:Op zondag 7 mei 2006 21:01 schreef JanaX het volgende:
[..]
compleet persoonlijk natuurlijk, ik zelf vond TA compleet RUK, units zijn niet boeiend, boel is compleet statisch en zo kan ik nog wel even door gaan,
starcraft heeft iig een goed verhaal lijn, sfeer en aliens!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |