abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36584925
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:29 schreef Broodbeleg het volgende:

[..]

cool, ik vond de Imperial Guard wel enorm lekker spelen trouwens. Enig idee welke rassen dat worden?
100% zeker
Tau:

Waarschijnlijk:
Necrons:
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:27:37 #32
38406 el_bario
Soul Patrol
pi_36646187
Galactic Civilisation II ?!

http://www.galciv2.com/Index.aspx

demo is op gamespot te vinden...
pi_36646275
Starcraft gewoon nog steeds. Voor deel 2 koop ik speciaal een PC.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_36646976
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:30 schreef piet_pelle het volgende:
Starcraft gewoon nog steeds. Voor deel 2 koop ik speciaal een PC.
dat schijnt alleen geen strategy spel meer te worden maar een of andere gare rpg
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_36661241
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:56 schreef mschol het volgende:

[..]

dat schijnt alleen geen strategy spel meer te worden maar een of andere gare rpg
Blizzard en gaar
Maar volgens mij bedoel je Starcraft Ghost voor de 360 en wellicht ps3. Dat wordt een spin-off en echt een mega vette game.

Nee Starcraft 2 wordt gewoon weer een strategy, er is niks over bekend maar Blizzard zou gek zijn er geen verolg voor te maken.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  donderdag 6 april 2006 @ 00:14:46 #36
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_36695163
Starcraft Ghost is bijna een Duke Nukem Forever geworden... is echt ook al eeuwen in de maak.
Een voorbeeld die nog leuk online staat op Blizzards site:
quote:
When will StarCraft: Ghost be released?
While we have not yet announced a street date for StarCraft: Ghost, we hope to have the game ready before the end of 2004. However, as with all of our games, we will not release StarCraft: Ghost until it meets the high standards that Blizzard gamers and our development teams demand.
Ze zijn al vaak genoeg met screens en techdemos gekomen dus hij is denk ik gewoonweg steeds niet goed genoeg bevonden door de QA department. Pas als Starcraft:Ghost klaar is zullen ze met Starcraft 2 kunnen beginnen anders krijg je problemen met het verhaallijn en continuteit.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_36695834
Als je een beetje progames wilt spelen zul je je tot DoW, SC en WC3 moeten beperken..
Jammer maar helaas.

WCG ftw.
  donderdag 6 april 2006 @ 07:56:27 #38
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_36697845
Jullie vergeten gewoon allemaal het beste spel, Rome: Total war
ff wachten nog
pi_36821105
AoM heerst
pi_37317196
Starcraft for teh win
pi_37318560
het beste strategie spel van dit moment is zeker niet starcaraft..
10 jaar geleden had je gelijk (ook al wassie niet uit)
nu zijn er eigenlijk maar bar weinig echte goede strategie spellen
* mschol denkt terug naar de goede oude tijd van Red alert en Command & Conquer
pi_37318895
quote:
Op woensdag 26 april 2006 18:29 schreef mschol het volgende:
*droomt mee, C&C, starcraft* *zucht*
pi_37319710
quote:
Op donderdag 6 april 2006 07:56 schreef Game_Error het volgende:
Jullie vergeten gewoon allemaal het beste spel, Rome: Total war
Inderdaad Rome total blaast alle die crap weg.
Kwa diepgang.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_37320195
Rome: Total War is vet ja
pi_37322698
helaas ids de gold editie nog steeds 45-50 euro in de meeste zaken...
pi_37323833
Ik zag Rome total war laats voor 20 Euro bij Dixons liggen zonder uitbreiding dan.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_37338168
quote:
Op donderdag 6 april 2006 00:14 schreef DaMayan het volgende:
Starcraft Ghost is bijna een Duke Nukem Forever geworden... is echt ook al eeuwen in de maak.
Een voorbeeld die nog leuk online staat op Blizzards site:
[..]

Ze zijn al vaak genoeg met screens en techdemos gekomen dus hij is denk ik gewoonweg steeds niet goed genoeg bevonden door de QA department. Pas als Starcraft:Ghost klaar is zullen ze met Starcraft 2 kunnen beginnen anders krijg je problemen met het verhaallijn en continuteit.
Starcraft Ghost is ongeveer een maand geleden dacht ik gecancelled, staat ook niet meer op Blizzard's website.
pi_37477982
quote:
Dus is Starcraft een goed strategiespel, lijkt me.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 09:35:20 #49
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_37478969
quote:
Op donderdag 27 april 2006 10:53 schreef Credence het volgende:
Starcraft Ghost is ongeveer een maand geleden dacht ik gecancelled, staat ook niet meer op Blizzard's website.
Ja joh?
Daar zijn dan wel aantal koppen gerold lijkt me zo.
Maargoed hopelijk beginnen ze nu eindelijk aan starcraft 2.
pi_37478998
quote:
lol.

Starcraft is nog steeds de rts met verreweg de meeste spelers. wc3 komt een beetje in de buurt maar de rest is echt nergens.

Fighterforum
PGTour
WCG polletje
Replays.net

Het is ook de enige rts met een fatsoenlijke proleague.
De bedragen die in het sc-wereldje omgaan zijn aardig ziek. Daar kan zelfs Painkiller / Q4 / CS niet aan tippen.

De Westwood games zijn nooit groot genoeg geweest om er serieuze competities in op te zetten.
Het zijn best leuke games, maar kunnen bij lange na niet tippen aan het blizzard-spul.

Ach ja, ignorance is bliss
  dinsdag 2 mei 2006 @ 14:33:04 #51
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_37485932
quote:
Op woensdag 26 april 2006 19:26 schreef EricG het volgende:
Rome: Total War is vet ja
Toch is Rome Total War al gauw oppervlakkig door de erg zwakke AI. Als de AI heel wat beter zou zijn, dan zou Rome Total War 1 van de beste strategy games van dit moment zijn.

De beste strategy game van dit moment is nog steeds Starcraft, op de voet gevolgd door WC3.

[ Bericht 11% gewijzigd door Vassili_Z op 02-05-2006 14:40:24 ]
Era Vulgaris
pi_37537707
Sinds kort is ook de DEMO van Rise of Legends uit!
SUPERSPEL!

Is voortborduurt op het spel Rise of Nations (ook van Microsoft Games).

http://www.riseoflegends.com

Heb al vele uurtjes erachter gezeten en kan niet wachten tot het volledige spel uitkomt!
Time's fun when you're having flies.
pi_37591679
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:46 schreef krazny het volgende:
Sinds kort is ook de DEMO van Rise of Legends uit!
SUPERSPEL!

Is voortborduurt op het spel Rise of Nations (ook van Microsoft Games).

http://www.riseoflegends.com

Heb al vele uurtjes erachter gezeten en kan niet wachten tot het volledige spel uitkomt!
Heb op jouw aanraden de demo gedownload.
Net even gespeeld, wou het spel na 15 minuten al uitzetten maar dan toch niet te snel geoordeeld en doorgespeeld, maar na een uur kon het me echt niet meer boeien, totaal geen topper omdat het veel te weinig met techniek te maken heeft.

Echt vergeleken met de toppers een waardeloos spel, maar dat is mijn mening!
pi_37630810
Het juiste antwoord op je vraag is natuurlijk Total Annihilation... maarja is een beetje oneerlijk voor alle andere RTS'en om het tegen deze master op te nemen.

Spellen zoals C&C, RA, Starcraft, Warcraft, Total war etc etc kunnen nu eenmaal niet zo'n kwaliteit bieden als Total Annihilation.

Gelukkig komt er een vervolg op TA. Aangezien dat spel al de nodige jaren oud is (maar grafisch nog steeds mee kan doen met hedendaagse topper)
www.supremecommander.com
  zondag 7 mei 2006 @ 16:34:44 #55
141482 Q.
JurassiQ
pi_37630939
Ik kan echt niet wachten op Supreme Commander. Tot die tijd ben ik gelukkig na 9 jaar nog steeds niet uitgekeken op TA.
For great justice!
pi_37632370
quote:
Op zondag 7 mei 2006 16:31 schreef Refragmental het volgende:
Het juiste antwoord op je vraag is natuurlijk Total Annihilation... maarja is een beetje oneerlijk voor alle andere RTS'en om het tegen deze master op te nemen.

Spellen zoals C&C, RA, Starcraft, Warcraft, Total war etc etc kunnen nu eenmaal niet zo'n kwaliteit bieden als Total Annihilation.

Gelukkig komt er een vervolg op TA. Aangezien dat spel al de nodige jaren oud is (maar grafisch nog steeds mee kan doen met hedendaagse topper)
www.supremecommander.com
Ben het met je eens, ook helemaal grijs gespeeld met allemaal extra units ook! Topper!
Maar Dawn of War (warhammer) + exp. vind ik toch ook wel zeer sterk!
pi_37640371
quote:
Op zondag 7 mei 2006 16:31 schreef Refragmental het volgende:

www.supremecommander.com
compleet persoonlijk natuurlijk, ik zelf vond TA compleet RUK, units zijn niet boeiend, boel is compleet statisch en zo kan ik nog wel even door gaan,

starcraft heeft iig een goed verhaal lijn, sfeer en aliens!
pi_37651983
quote:
Op zondag 7 mei 2006 21:01 schreef JanaX het volgende:

[..]

compleet persoonlijk natuurlijk, ik zelf vond TA compleet RUK, units zijn niet boeiend, boel is compleet statisch en zo kan ik nog wel even door gaan,

starcraft heeft iig een goed verhaal lijn, sfeer en aliens!
Compleet persoonlijk heb je natuurlijk gelijk in, maar dit neem niet weg dat TA een enorme topper is!
De aantal units en de snelheid ingame (tov andere statagy games) waren zeer goed! Je bleef maar bezig! Nog nooit is er een soortgelijk spel gekomen, soortgelijk bedoel ik dat c&c = Red Alert en starcraft = warcraft = warhammer etc etc.

Als je starcraft leuk vind is warhammer een super spel, ik heb beide veel gespeeld en moet zeggen dat warhammer toch nog iets meer heeft dan starcraft, meer opties dus meer taktiek!
  maandag 8 mei 2006 @ 11:28:50 #59
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_37652650
Advance Wars: Dual Strike.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
  maandag 8 mei 2006 @ 11:33:24 #60
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_37652731
Verschil tussen RTSen ligt hem m.i. vaak in de mogelijk tot magic of andere special ability's. Die vergen altijd veel micro management maar zijn altijd heel powerfull. Is heel persoonlijk of je daar van houdt of niet. m.i. verneuk je daarmee toch een deel van de pure strategie.
TA en C&C hebben het niet of nauwelijks maar war/starcraft en vele anderen weer wel.
Warhammer houdt het nog beheerst.

Wat vinden jullie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')