Dankjequote:Op woensdag 29 maart 2006 13:59 schreef leonieke het volgende:
Je wordt een freak![]()
En het is je vergeven hoor trouwens
Ja, maar ik ben druk met de was en zo bezig... Krijg straks bezoek dus moet nog even wat dingen doenquote:
Ik krijg tegenwoordig geen meerquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verdorie, ik krijg de neutrale smileys.![]()
B.!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verdorie, ik krijg de neutrale smileys.![]()
hoi qu
Mijn lieve vriendjequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
Wie is Glacier?
O wacht, sig heeft bekeken, ik weet het alweer.
quote:
ga danquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Ik ging werken eh... In gedachten ging ik om 14u ZEKER beginnen![]()
Volgens mij is Flashquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik krijg tegenwoordig geen meer![]()
![]()
[quote]
Ik was ook bezig over qu ehquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is Flashnogaltijd erg plakachtig bij jou.
![]()
Maar ik heb geen zinquote:
O qu, das een verhaal apart natuurlijk.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik was ook bezig over qu eh![]()
En we gedragen ons toch best?
dat is wel balen... en dat ene huis waar je toen meerdere keren bent wezen kijken??quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik heb geen zin![]()
![]()
![]()
Vanochtend trouwens weer een reply gehad op een mail dat de compromis voor een huis vanavond getekend wordt![]()
Weer verder zoeken dus
Nee dat huis mogen we niet kopen (hele ruzie hier gehad over dat huis, meerdere dagen enkel het hoogstnodige gezegd tegen ouders van phille enzo...)quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat is wel balen... en dat ene huis waar je toen meerdere keren bent wezen kijken??
gewoon bij alle fluthuizen langsgaan, zogenaamd geïnteresseerd zijn zodat het verkocht wordtquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee dat huis mogen we niet kopen (hele ruzie hier gehad over dat huis, meerdere dagen enkel het hoogstnodige gezegd tegen ouders van phille enzo...)
Het is deze week al het tweede huis waarvoor we interesse tonen dat de avond zelf verkocht wordt.
Dat anderehuis
staat nog altijd te koop... dus misschien als we binnen 5 jaar genoeg geld hebben staat het dan nog te koop
![]()
ik hoop het voor jequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee dat huis mogen we niet kopen (hele ruzie hier gehad over dat huis, meerdere dagen enkel het hoogstnodige gezegd tegen ouders van phille enzo...)
Het is deze week al het tweede huis waarvoor we interesse tonen dat de avond zelf verkocht wordt.
Dat anderehuis
staat nog altijd te koop... dus misschien als we binnen 5 jaar genoeg geld hebben staat het dan nog te koop
![]()
ik denk dat hij het heel druk heeft... dat hij daarom ook van KLB afging...quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:24 schreef leonieke het volgende:
Ik dacht trouwens eens ergens gelezen te hebben dat buzzer weer volledig op GC zou staan en dan nog komt hij ons niet meer vervoegen... Of ben ik de enige die dat opmerk?![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:17 schreef leonieke het volgende:
Vanochtend trouwens weer een reply gehad op een mail dat de compromis voor een huis vanavond getekend wordt![]()
Weer verder zoeken dus
iddquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:26 schreef dolle_hond het volgende:
leuk topic
Mja mooie huizen genoeg hoor, ze moeten alleen nog in ons budget passenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik hoop het voor je
Hoewel ik meer hoop dat je sneller een ander mooi huis heb gevonden...
nog 2 maanden dusquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop nog altijd om tegen mijn verjaardag iets getekend te hebben hoor
Hoezo? Niet hopen?![]()
Wanneer ben je jarig dan?? En ik duim gewoon even lekker met je mee!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop nog altijd om tegen mijn verjaardag iets getekend te hebben hoor
Hoezo? Niet hopen?![]()
27 juniquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig dan?? En ik duim gewoon even lekker met je mee!
Helleuwquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:31 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 zwaait ook even naar de mensen in de Lounge
hoi brucequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:31 schreef Bruce117 het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:31 schreef Bruce117 het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:39 schreef leonieke het volgende:
Ow, het is nog bijna 3 maand voor ik jarig ben... We zijn nog geen april![]()
Beetje verkeerd gerekend
Ben zelf ook een beetje verbaasd.quote:
je bent welkom hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ben zelf ook een beetje verbaasd.
Voel me een beetje verdwaald.
Eigenlijk welquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
je ging dus gewoon uit van de rekenkunsten van dolle_hond
Als je verdwaald bent, altijd de pijl van het noorden volgen (is het niet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ben zelf ook een beetje verbaasd.
Voel me een beetje verdwaald.
Is maar goed dat hij de dagelijkse stats niet meer doet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
je ging dus gewoon uit van de rekenkunsten van dolle_hond
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:43 schreef leonieke het volgende:
Vertrouw nooit een man... Dat hebben de mensen mij nu al zo vaak gezgd en nog steeds trap ik er in..
nou, daar kunnen we het weer mee doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:43 schreef leonieke het volgende:
Vertrouw nooit een man... Dat hebben de mensen mij nu al zo vaak gezgd en nog steeds trap ik er in..
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:43 schreef leonieke het volgende:
Yups, drie maanden is nog laaaaaaaang... En binnen drie maanden is het trouwens ook vakantiequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara geniet heel eventjes van een warme dubbele Senseo Rio de Janeiro, en gaat zo weer aan de slag..![]()
Ik blijf het maar koud hebben...
@Leonieke.. op 3 maanden kan nog veel gebeuren hoor! gewoon blijven hopen..ik duim ook mee!![]()
Dat moet ik dan ook maar eens in m'n achterhoofd houden...quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Eigenlijk wel![]()
![]()
Tegen een man zeggen dat ie geen man is, is niet echt een compliment neequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:45 schreef leonieke het volgende:
![]()
Jij bent qu, jij bent geen man
(zo maak ik het ook niet goed zeker?)
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef MutZ het volgende:
Dat moet ik dan ook maar eens in m'n achterhoofd houden...
Ik moest *iets* zeggen ehquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tegen een man zeggen dat ie geen man is, is niet echt een compliment nee
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:43 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Is maar goed dat hij de dagelijkse stats niet meer doet.![]()
Ja maar, dat wil niet zeggen dat ik sommige niet lief vind...quote:
Denk je?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik maak het er volgens mij ook niet beter op
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Jij bent qu, jij bent geen man
(zo maak ik het ook niet goed zeker?)
Geef me maar een kusje om te goed te makenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:50 schreef MutZ het volgende:
Ja maar, dat wil niet zeggen dat ik sommige niet lief vind...
ik maak het er volgens mij ook niet beter op
ben jij dan een andere mening toegedaan?quote:
doe ik niet hier, maar morgen welquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:54 schreef Glacier het volgende:
[..]
Geef me maar een kusje om te goed te maken
Niet echtquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
ben jij dan een andere mening toegedaan?
het erge is dat ik het antwoord eigenlijk al wistquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niet echt![]()
Maar ik heb altijd geleerd in mijn opleiding dat anderen het antwoord zelf moeten vinden en daarvoor moet ik soms een aantal extra vragen stellen![]()
Dus je wou me gewoon wat bezighouden?? Mijn kostbare tijd die ik moet besteden aan toetsen maken verspillen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
het erge is dat ik het antwoord eigenlijk al wist
ga dat eens doen jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dus je wou me gewoon wat bezighouden?? Mijn kostbare tijd die ik moet besteden aan toetsen maken verspillen?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dus je wou me gewoon wat bezighouden?? Mijn kostbare tijd die ik moet besteden aan toetsen maken verspillen?
Ik moet nu wel gaan fitnessen zekerquote:
veel plezierquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik moet nu wel gaan fitnessen zekerNet nu ik goed ging beginnen
![]()
Ik heb gewoon altijd pech![]()
![]()
![]()
Doei
uurtje fietsen en dan halfuurtje zonnebanken![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:39 schreef leonieke het volgende:
Ow, het is nog bijna 3 maand voor ik jarig ben... We zijn nog geen april![]()
Beetje verkeerd gerekend
alweer aan het werk? of nog steeds ana het uitzieken?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi
Ik zit me helemaal een gat in de ozonlaag te vervelen
quote:
haha ..*ik moest lachen..quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi
Ik zit me helemaal een gat in de ozonlaag te vervelen
okeequote:Op woensdag 29 maart 2006 16:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
haha ..*ik moest lachen..![]()
(die was nieuw voor me..)
ik hoop voor je dat je wat hebt aan die cursusquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo weg
hele avond cursus in Eindhoven en daarna nog naar Utrecht
met poep insmeren helpt ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:24 schreef leonieke het volgende:
Je zou denken dat je ondertussen een bruin kleurtje zou zien bij mij, maar niets is minder waar. Gisteren zei een collega mij nog maar eens dat ik misschien wat onder de zonnebank zou kunnen liggen zodat ik er niet meer zo bleek zou uitzien
Vandaag dus nog maar eens die raad opgevolgd![]()
Kan je niet beter buiten gaan zitten, die zon is echtquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:24 schreef leonieke het volgende:
Je zou denken dat je ondertussen een bruin kleurtje zou zien bij mij, maar niets is minder waar. Gisteren zei een collega mij nog maar eens dat ik misschien wat onder de zonnebank zou kunnen liggen zodat ik er niet meer zo bleek zou uitzien
Vandaag dus nog maar eens die raad opgevolgd![]()
Jullie hebben zon ofzo?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet beter buiten gaan zitten, die zon is echt
Ja, oke, maar dat stinkt zo en dat is dan weer ambetant om te gaan werken.quote:
Natuurlijkquote:
En als je die kunstmatig bruine huid heb mag je wel de zon in?quote:Nee, ik mag eigenlijk niet in de echte zon gaan zitten/liggen/bakken/bruinen aangezien ik last heb van zonneallergie (ja, ik heb een paar kwaaltjes) Als ik het wel zo zou doen, zit ik binnen de kortste keren helemaal in bubbels en dat is ook geen pretje.
Dus nu ben ik me eigenlijk gewoon aan het voorbereiden op die zon die we straks gaan krijgen, zodat ik ook eens in korte mouwtjes buiten kan rondlopen (anders is het altijd minstens in t-shirt want bovenarmen zijn het gevoeligst)
Ja, dan krijg je heeeeeeeeeeeeeeel langgggggg vrij. En een eigen kamer met rubberen muren en een heel mooi wit schortquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, oke, maar dat stinkt zo en dat is dan weer ambetant om te gaan werken.
Of krijg je daar verlof voor?![]()
Dat beweert mijn dokter tochquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
[..]
En als je die kunstmatig bruine huid heb mag je wel de zon in?
Rubberquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je heeeeeeeeeeeeeeel langgggggg vrij. En een eigen kamer met rubberen muren en een heel mooi wit schort![]()
Hopen dan dat het werkt hoor, dus bubbelen zal ook niet echt lekker zijn hequote:Op woensdag 29 maart 2006 17:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat beweert mijn dokter toch![]()
Het is de eerste keer dat ik het probeer hoor, dus als ik hier binnenkort zeg dat ik helemaal in bubbels zit, weet je direct dat het niet werkt![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:37 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, vanaf nu ben ik ook de trotse bezitter van een Canon EOS350Dnu kijken of ik er ook foto's mee kan maken.
Dit is wel zo'n wit schort met van die hele lange mouwen hequote:Op woensdag 29 maart 2006 17:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Rubber![]()
En een witte schort heb ik ook nog niet!![]()
dank je.. vanavond eerst maar eens 't boekkie gaan doorlezen. Er zitten allemaal nieuwe vreemde knopjes opquote:
met een kuiltje vette jusquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:57 schreef OoAstridoO het volgende:
ik ga zo spinazie eten
Gewoon doen, simpel beginnen, zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dank je.. vanavond eerst maar eens 't boekkie gaan doorlezen. Er zitten allemaal nieuwe vreemde knopjes op![]()
dank je,... het was rijst met satequote:Op woensdag 29 maart 2006 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
* marc zijn eten staat in de over
smakelijk inda en astrid
Gaan lang mee die batterijen hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:30 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zie al leuke mogelijkheden in 't boekkie staan. Toch maar eens proberen.. eigenlijk moet de batterij nog even laden, maar zo lang wil ik niet wachten
jep, over het algemeen geen problemen mee inderdaad... dat zal nu ook wel niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan lang mee die batterijen hoor
Heb in Thailand met 2 keer opladen ongeveer 1500 foto's gemaakt. Werken echt goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, over het algemeen geen problemen mee inderdaad... dat zal nu ook wel niet.
owh.. da's wel goed..quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb in Thailand met 2 keer opladen ongeveer 1500 foto's gemaakt. Werken echt goed
Waar heb je dat voor nodig danquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh.. da's wel goed..
hoe krijg ik mijn LCD schermpje aan?![]()
ik kijk daar altijd doorquote:
Succes met er door kijken hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kijk daar altijd doorik ben gewend zo foto's te maken met mijn compact-camera die ik heb... nu moet ik toch aan andere dingen wennen
![]()
nee, ik moet me dat echt aflerenquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Succes met er door kijken hoor
Maar....................... etc
Valt niet veel te zien door je schermpje als je een foto gaat maken. Dus je leert het wel redelijk snel af hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, ik moet me dat echt afleren
Wel goed geluisterd? En je hebt het wel snel gedaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat bad heb ik niet horen klagen hoor
Hoiquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:11 schreef es70 het volgende:
Hoi.
hoiquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:11 schreef es70 het volgende:
Hoi.
jep..quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt niet veel te zien door je schermpje als je een foto gaat maken. Dus je leert het wel redelijk snel af hoor
Mwah... Ik heb weleens een betere dag gehadquote:
gecondoleerdquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Mwah... Ik heb wel eens een betere dag gehad. Ik geloof dat het slaapgebrek zich begint te wreken, ik heb het idee dat ik in rap tempo seniel word...
En Pat's oma is gisteravond overleden hoorde ik vanmiddag.
Nu alquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Mwah... Ik heb weleens een betere dag gehad. Ik geloof dat het slaapgebrek zich begint te wreken, ik heb het idee dat ik in rap tempo seniel word...
gecondoleerdquote:En Pat's oma is gisteravond overleden hoorde ik vanmiddag.
Ja, nu alquote:
doei leoniekequote:Op woensdag 29 maart 2006 19:22 schreef leonieke het volgende:
En ik moet er weeral vandoor... Geen rust vandaag
Gecondoleerd es
Das veels te moe. je zit toch nog niet met de vissen in het bejaardenhuis te pratenquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, nu al. Ik ben vandaag 3 keer naar de supermarkt geweest, twee keer toiletpapier vergeten
. Halverwege een verhaal moet ik gaan nadenken wat voor punt ik nou ook weer wilde maken.
Eén nacht slapen vanaf het moment dat ik in bed lig tot de wekker gaat zou denk ik al een heel verschil maken.
waar in a'dam werkte je ook alweer zei je?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:20 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is ff boodschappe doen.
En vanavond boterkoek bakken
Nee, dat nog net nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das veels te moe. je zit toch nog niet met de vissen in het bejaardenhuis te praten
Dankjewel (allemaal trouwens)quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:39 schreef dolle_hond het volgende:
gecondoleerd es
Gecondoleerdquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:15 schreef es70 het volgende:
Vlakbij metrostation isolatorwegquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
waar in a'dam werkte je ook alweer zei je?
boterkoek
ok, ik pak dus de 50...quote:
Gecondoleerd es.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:15 schreef es70 het volgende:
sjowhanquote:
schNittquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
whatever, hoe je zo'n stuk slagroomtaart ook noemt
dat zeg ik tochquote:
ik stuur wel wat opquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kom je dan even wat langsbrengen?
hoi bengeltjequote:Op woensdag 29 maart 2006 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe lekker.
Iedereen meteen even een goede avond wenst.
welcome backquote:
Hij zit niet op Fok! te kijkenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leonieke heb je je pannekoeken al?
nee hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:58 schreef leonieke het volgende:
Hoi Mutz
[..]
Hij zit niet op Fok! te kijken![]()
Zou het opvallen als ik een link van deze post doorstuur naar hem?
ik heb nu ook trek in pannekoekenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je weet hoe je het erdoor kan duwen.
Leonieke heb je je pannekoeken al?
Mutz![]()
Zeg maar dat er hier zin hebben in pannekoeken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:58 schreef leonieke het volgende:
Hoi Mutz
[..]
Hij zit niet op Fok! te kijken![]()
Zou het opvallen als ik een link van deze post doorstuur naar hem?
hihhiquote:
heel gevaarlijk terreinquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:06 schreef leonieke het volgende:
Is het nu mijn indruk of bevind ik me hier momenteel op gevaarlijk terrein?
Mijnenveld?quote:
zoiets jaquote:
Klikquote:
wanneer kan ik komen proeven?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:35 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan vind zijn boterkoekje goed gelukt
Roosjequote:
rare Belgenquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:44 schreef leonieke het volgende:
Ik ga slapen
zonder pannenkoeken
en met nu nog goesting in boterkoeken erbij
Slaapwel
Cheil hèquote:
Dat is de enige dag zo'n beetje dat ik niet op school ben deze weekquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vrijdag op 't werk...
Of er nog over is die avond weet ik niet
Hoiquote:
Hoestquote:
Ja idd, tis ook niet iets voor mij maar ja is kadootjequote:Op woensdag 29 maart 2006 21:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uhhh... nou ja, smaken verschillen zeg maar
Gelukkig ben je dan ergens andersquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:46 schreef MutZ het volgende:
Dat is de enige dag zo'n beetje dat ik niet op school ben deze week
ik heb vandaag in een deuk gelegen, maar dat had je denk al gemerktquote:
ooooooyquote:
Ja vertelquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik heb vandaag in een deuk gelegen, maar dat had je denk al gemerkt
verder gaat het redelijk, en met jou?
zie fotoboekquote:
okquote:
ow, dan is het wel beleefd om die te gebruikenquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja idd, tis ook niet iets voor mij maar ja is kadootje
dagjequote:Op woensdag 29 maart 2006 21:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, dan is het wel beleefd om die te gebruiken
Nog steeeeeeeeeeeeeds niet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
doet me er aan denken, ik heb nog steeds mijn xbox niet ontvangen
Je Xbox ligt nu in tokio?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij is er iets mis gegaan bij de verzending
Iddquote:
Laten we het maar houden op goed.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:17 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi Marc.. gaat ie? ben je boos? tis er?
verdorie mn bespreking begint al over 10 minuten...pffftt..
Goedenavond hier.quote:
laten we het maar houden op "gaat wel"quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laten we het maar houden op goed.
10 minuten? Je voorbereiding is al gedaan dan?
En hoest met jou verder?
Hoi Jag.. Dag Jag..quote:
Dat komt nog wel.quote:
Noh dat was ik niet van plan. Ik ben hier nog wel ff.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hoi Jag.. Dag Jag..
tot aan de lunchOw nee jij slaapt dan...
![]()
of ook misschien niet...
Nope, we gaan het overslaan vanaf nuquote:
Ik denk het niet hoor.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope, we gaan het overslaan vanaf nu![]()
Eerst zien, dan geloven.quote:
Geen idee, zitten hier 13 etages boven me. Wat ik begreep was het hier ook maar voor een kwart.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven.Konden jullie die zonsverduistering nog zien?
Ja het was een klein stukje maar je scheen het wel te kunnen zien.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, zitten hier 13 etages boven me. Wat ik begreep was het hier ook maar voor een kwart.
Zag wel wat mensen op tv door cd's kijken. Maar zat te kijken zonder geluid, dus weet niet of het in Nederland wasquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja het was een klein stukje maar je scheen het wel te kunnen zien.
Dat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag wel wat mensen op tv door cd's kijken. Maar zat te kijken zonder geluid, dus weet niet of het in Nederland was
zal wel in Turkije zijn geweest, daar was ie het best te zienquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag wel wat mensen op tv door cd's kijken. Maar zat te kijken zonder geluid, dus weet niet of het in Nederland was
Jammer wel :pquote:
15 april, over 2,5 week dus.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer wel :p
Wanneer ga je op vakantie?
Smorgens qu
Dat hoop ik wel.quote:
Vast wel. Ik heb volgende week vakantie. Keek op de site van het KNMI, dat had ik niet moeten doenquote:
Slecht weer voorspeld?quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast wel. Ik heb volgende week vakantie. Keek op de site van het KNMI, dat had ik niet moeten doen
De kans dat het niet regent is aanwezigquote:
Tijd voor een dagje Maastricht?quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De kans dat het niet regent is aanwezig
Die staat dus wel in de planning. Alleen niet in de regenquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tijd voor een dagje Maastricht?![]()
qu!quote:
hoi bengeltjequote:
we doen het gewoonquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
Mag al dat zwaaien weer?
Hai Jag en MutZ![]()
![]()
Qu.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |