Dankjequote:Op woensdag 29 maart 2006 13:59 schreef leonieke het volgende:
Je wordt een freak![]()
En het is je vergeven hoor trouwens
Ja, maar ik ben druk met de was en zo bezig... Krijg straks bezoek dus moet nog even wat dingen doenquote:
Ik krijg tegenwoordig geen meerquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verdorie, ik krijg de neutrale smileys.![]()
B.!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verdorie, ik krijg de neutrale smileys.![]()
hoi qu
Mijn lieve vriendjequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
Wie is Glacier?
O wacht, sig heeft bekeken, ik weet het alweer.
quote:
ga danquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Ik ging werken eh... In gedachten ging ik om 14u ZEKER beginnen![]()
Volgens mij is Flashquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik krijg tegenwoordig geen meer![]()
![]()
[quote]
Ik was ook bezig over qu ehquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is Flashnogaltijd erg plakachtig bij jou.
![]()
Maar ik heb geen zinquote:
O qu, das een verhaal apart natuurlijk.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik was ook bezig over qu eh![]()
En we gedragen ons toch best?
dat is wel balen... en dat ene huis waar je toen meerdere keren bent wezen kijken??quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik heb geen zin![]()
![]()
![]()
Vanochtend trouwens weer een reply gehad op een mail dat de compromis voor een huis vanavond getekend wordt![]()
Weer verder zoeken dus
Nee dat huis mogen we niet kopen (hele ruzie hier gehad over dat huis, meerdere dagen enkel het hoogstnodige gezegd tegen ouders van phille enzo...)quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat is wel balen... en dat ene huis waar je toen meerdere keren bent wezen kijken??
gewoon bij alle fluthuizen langsgaan, zogenaamd geïnteresseerd zijn zodat het verkocht wordtquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee dat huis mogen we niet kopen (hele ruzie hier gehad over dat huis, meerdere dagen enkel het hoogstnodige gezegd tegen ouders van phille enzo...)
Het is deze week al het tweede huis waarvoor we interesse tonen dat de avond zelf verkocht wordt.
Dat anderehuis
staat nog altijd te koop... dus misschien als we binnen 5 jaar genoeg geld hebben staat het dan nog te koop
![]()
ik hoop het voor jequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee dat huis mogen we niet kopen (hele ruzie hier gehad over dat huis, meerdere dagen enkel het hoogstnodige gezegd tegen ouders van phille enzo...)
Het is deze week al het tweede huis waarvoor we interesse tonen dat de avond zelf verkocht wordt.
Dat anderehuis
staat nog altijd te koop... dus misschien als we binnen 5 jaar genoeg geld hebben staat het dan nog te koop
![]()
ik denk dat hij het heel druk heeft... dat hij daarom ook van KLB afging...quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:24 schreef leonieke het volgende:
Ik dacht trouwens eens ergens gelezen te hebben dat buzzer weer volledig op GC zou staan en dan nog komt hij ons niet meer vervoegen... Of ben ik de enige die dat opmerk?![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:17 schreef leonieke het volgende:
Vanochtend trouwens weer een reply gehad op een mail dat de compromis voor een huis vanavond getekend wordt![]()
Weer verder zoeken dus
iddquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:26 schreef dolle_hond het volgende:
leuk topic
Mja mooie huizen genoeg hoor, ze moeten alleen nog in ons budget passenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik hoop het voor je
Hoewel ik meer hoop dat je sneller een ander mooi huis heb gevonden...
nog 2 maanden dusquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop nog altijd om tegen mijn verjaardag iets getekend te hebben hoor
Hoezo? Niet hopen?![]()
Wanneer ben je jarig dan?? En ik duim gewoon even lekker met je mee!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop nog altijd om tegen mijn verjaardag iets getekend te hebben hoor
Hoezo? Niet hopen?![]()
27 juniquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig dan?? En ik duim gewoon even lekker met je mee!
Helleuwquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:31 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 zwaait ook even naar de mensen in de Lounge
hoi brucequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:31 schreef Bruce117 het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:31 schreef Bruce117 het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:39 schreef leonieke het volgende:
Ow, het is nog bijna 3 maand voor ik jarig ben... We zijn nog geen april![]()
Beetje verkeerd gerekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |