Dankjequote:Op woensdag 29 maart 2006 13:59 schreef leonieke het volgende:
Je wordt een freak![]()
En het is je vergeven hoor trouwens
Ja, maar ik ben druk met de was en zo bezig... Krijg straks bezoek dus moet nog even wat dingen doenquote:
Ik krijg tegenwoordig geen meerquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verdorie, ik krijg de neutrale smileys.![]()
B.!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verdorie, ik krijg de neutrale smileys.![]()
hoi qu
Mijn lieve vriendjequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
Wie is Glacier?
O wacht, sig heeft bekeken, ik weet het alweer.
quote:
ga danquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Ik ging werken eh... In gedachten ging ik om 14u ZEKER beginnen![]()
Volgens mij is Flashquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik krijg tegenwoordig geen meer![]()
![]()
[quote]
Ik was ook bezig over qu ehquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is Flashnogaltijd erg plakachtig bij jou.
![]()
Maar ik heb geen zinquote:
O qu, das een verhaal apart natuurlijk.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik was ook bezig over qu eh![]()
En we gedragen ons toch best?
dat is wel balen... en dat ene huis waar je toen meerdere keren bent wezen kijken??quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik heb geen zin![]()
![]()
![]()
Vanochtend trouwens weer een reply gehad op een mail dat de compromis voor een huis vanavond getekend wordt![]()
Weer verder zoeken dus
Nee dat huis mogen we niet kopen (hele ruzie hier gehad over dat huis, meerdere dagen enkel het hoogstnodige gezegd tegen ouders van phille enzo...)quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat is wel balen... en dat ene huis waar je toen meerdere keren bent wezen kijken??
gewoon bij alle fluthuizen langsgaan, zogenaamd geīnteresseerd zijn zodat het verkocht wordtquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee dat huis mogen we niet kopen (hele ruzie hier gehad over dat huis, meerdere dagen enkel het hoogstnodige gezegd tegen ouders van phille enzo...)
Het is deze week al het tweede huis waarvoor we interesse tonen dat de avond zelf verkocht wordt.
Dat anderehuis
staat nog altijd te koop... dus misschien als we binnen 5 jaar genoeg geld hebben staat het dan nog te koop
![]()
ik hoop het voor jequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee dat huis mogen we niet kopen (hele ruzie hier gehad over dat huis, meerdere dagen enkel het hoogstnodige gezegd tegen ouders van phille enzo...)
Het is deze week al het tweede huis waarvoor we interesse tonen dat de avond zelf verkocht wordt.
Dat anderehuis
staat nog altijd te koop... dus misschien als we binnen 5 jaar genoeg geld hebben staat het dan nog te koop
![]()
ik denk dat hij het heel druk heeft... dat hij daarom ook van KLB afging...quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:24 schreef leonieke het volgende:
Ik dacht trouwens eens ergens gelezen te hebben dat buzzer weer volledig op GC zou staan en dan nog komt hij ons niet meer vervoegen... Of ben ik de enige die dat opmerk?![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:17 schreef leonieke het volgende:
Vanochtend trouwens weer een reply gehad op een mail dat de compromis voor een huis vanavond getekend wordt![]()
Weer verder zoeken dus
iddquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:26 schreef dolle_hond het volgende:
leuk topic
Mja mooie huizen genoeg hoor, ze moeten alleen nog in ons budget passenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik hoop het voor je
Hoewel ik meer hoop dat je sneller een ander mooi huis heb gevonden...
nog 2 maanden dusquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop nog altijd om tegen mijn verjaardag iets getekend te hebben hoor
Hoezo? Niet hopen?![]()
Wanneer ben je jarig dan?? En ik duim gewoon even lekker met je mee!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop nog altijd om tegen mijn verjaardag iets getekend te hebben hoor
Hoezo? Niet hopen?![]()
27 juniquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig dan?? En ik duim gewoon even lekker met je mee!
Helleuwquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:31 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 zwaait ook even naar de mensen in de Lounge
hoi brucequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:31 schreef Bruce117 het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:31 schreef Bruce117 het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:39 schreef leonieke het volgende:
Ow, het is nog bijna 3 maand voor ik jarig ben... We zijn nog geen april![]()
Beetje verkeerd gerekend
Ben zelf ook een beetje verbaasd.quote:
je bent welkom hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ben zelf ook een beetje verbaasd.
Voel me een beetje verdwaald.
Eigenlijk welquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
je ging dus gewoon uit van de rekenkunsten van dolle_hond
Als je verdwaald bent, altijd de pijl van het noorden volgen (is het niet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ben zelf ook een beetje verbaasd.
Voel me een beetje verdwaald.
Is maar goed dat hij de dagelijkse stats niet meer doet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
je ging dus gewoon uit van de rekenkunsten van dolle_hond
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:43 schreef leonieke het volgende:
Vertrouw nooit een man... Dat hebben de mensen mij nu al zo vaak gezgd en nog steeds trap ik er in..
nou, daar kunnen we het weer mee doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:43 schreef leonieke het volgende:
Vertrouw nooit een man... Dat hebben de mensen mij nu al zo vaak gezgd en nog steeds trap ik er in..
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:43 schreef leonieke het volgende:
Yups, drie maanden is nog laaaaaaaang... En binnen drie maanden is het trouwens ook vakantiequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara geniet heel eventjes van een warme dubbele Senseo Rio de Janeiro, en gaat zo weer aan de slag..![]()
Ik blijf het maar koud hebben...
@Leonieke.. op 3 maanden kan nog veel gebeuren hoor! gewoon blijven hopen..ik duim ook mee!![]()
Dat moet ik dan ook maar eens in m'n achterhoofd houden...quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Eigenlijk wel![]()
![]()
Tegen een man zeggen dat ie geen man is, is niet echt een compliment neequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:45 schreef leonieke het volgende:
![]()
Jij bent qu, jij bent geen man
(zo maak ik het ook niet goed zeker?)
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef MutZ het volgende:
Dat moet ik dan ook maar eens in m'n achterhoofd houden...
Ik moest *iets* zeggen ehquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tegen een man zeggen dat ie geen man is, is niet echt een compliment nee
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:43 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Is maar goed dat hij de dagelijkse stats niet meer doet.![]()
Ja maar, dat wil niet zeggen dat ik sommige niet lief vind...quote:
Denk je?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik maak het er volgens mij ook niet beter op
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Jij bent qu, jij bent geen man
(zo maak ik het ook niet goed zeker?)
Geef me maar een kusje om te goed te makenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:50 schreef MutZ het volgende:
Ja maar, dat wil niet zeggen dat ik sommige niet lief vind...
ik maak het er volgens mij ook niet beter op
ben jij dan een andere mening toegedaan?quote:
doe ik niet hier, maar morgen welquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:54 schreef Glacier het volgende:
[..]
Geef me maar een kusje om te goed te maken
Niet echtquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
ben jij dan een andere mening toegedaan?
het erge is dat ik het antwoord eigenlijk al wistquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niet echt![]()
Maar ik heb altijd geleerd in mijn opleiding dat anderen het antwoord zelf moeten vinden en daarvoor moet ik soms een aantal extra vragen stellen![]()
Dus je wou me gewoon wat bezighouden?? Mijn kostbare tijd die ik moet besteden aan toetsen maken verspillen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
het erge is dat ik het antwoord eigenlijk al wist
ga dat eens doen jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dus je wou me gewoon wat bezighouden?? Mijn kostbare tijd die ik moet besteden aan toetsen maken verspillen?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dus je wou me gewoon wat bezighouden?? Mijn kostbare tijd die ik moet besteden aan toetsen maken verspillen?
Ik moet nu wel gaan fitnessen zekerquote:
veel plezierquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik moet nu wel gaan fitnessen zekerNet nu ik goed ging beginnen
![]()
Ik heb gewoon altijd pech![]()
![]()
![]()
Doei
uurtje fietsen en dan halfuurtje zonnebanken![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:39 schreef leonieke het volgende:
Ow, het is nog bijna 3 maand voor ik jarig ben... We zijn nog geen april![]()
Beetje verkeerd gerekend
alweer aan het werk? of nog steeds ana het uitzieken?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi
Ik zit me helemaal een gat in de ozonlaag te vervelen
quote:
haha ..*ik moest lachen..quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi
Ik zit me helemaal een gat in de ozonlaag te vervelen
okeequote:Op woensdag 29 maart 2006 16:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
haha ..*ik moest lachen..![]()
(die was nieuw voor me..)
ik hoop voor je dat je wat hebt aan die cursusquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo weg
hele avond cursus in Eindhoven en daarna nog naar Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |