Hebben we die gozer nodig? Wat voor groot talent het ook maar is, die gast verpest je alleen maar als je hem nu haalt, hij heeft Kuyt en Kalou voor zich. De aanval is straks al genoeg bezet. Ik bedoel, je kan wel alle talenten van de wereld halen, maar als die plaatsen al dubbel bezet zijn voor een paar jaar heb je er geen ene flikker aan en verpest je alleen maar de carriere van zo'n gozer.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:12 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Feyenoord heeft met Augustien niet achter het net gevist nee, maar als Demeble niet gehaald wordt doen ze dat wel. Zou een topaankoop zijn, maar zal wel naar ajax of PSV gaan
Ow, die gozer hoef ik ook helemaal niet. Leuke speler voor de breedte misschien, maar ik zie hem zeker niet de leider die we nodig hebben.quote:[..]
Mee eens. Maar of iemand als Lucius op het middenveld nou zo'n verbetering is...
HAHA.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:29 schreef thewishmaster het volgende:
Die spreuk volgend jaar gaat alles beter past wel bij Feyenoord. Dat horen we ieder jaar in Rotterdam Zuid.![]()
Grote kans dat de hele aanval volgend seizoen weg is, dus dat klopt niet hleemaal.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hebben we die gozer nodig? Wat voor groot talent het ook maar is, die gast verpest je alleen maar als je hem nu haalt, hij heeft Kuyt en Kalou voor zich. De aanval is straks al genoeg bezet.
De plekken van Kuijt en Kalou zijn geen jaren bezet. En je gaat Messi en Fabregas toch ook niet weigeren omdat we de Guzman en Kalou al hebben? Nu overdrijf ik, maar echte toptalenten moet je ALTIJD halen als je die kans krijgt.quote:Ik bedoel, je kan wel alle talenten van de wereld halen, maar als die plaatsen al dubbel bezet zijn voor een paar jaar heb je er geen ene flikker aan en verpest je alleen maar de carriere van zo'n gozer.
Idd, natuurlijk moet je hem halen voor de breedte, als het een topper in wording is, speelt ie z'n concurrent er wel uit.quote:Ow, die gozer hoef ik ook helemaal niet. Leuke speler voor de breedte misschien, maar ik zie hem zeker niet de leider die we nodig hebben.
Dat zou wel héél erg dom zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:01 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Grote kans dat de hele aanval volgend seizoen weg is, dus dat klopt niet hleemaal.
Een leider moet ook niet in de spits staan. Die hoort op het middenveld. Dat is het belangrijkste waar Feijenoord, na afloop van dit seizoen, aan moet werken. Plus natuurlijk die links- en rechtsbackpositie. Alles wat er verder nog bijkomt is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:31 schreef Tomasso het volgende:
Ow, die gozer hoef ik ook helemaal niet. Leuke speler voor de breedte misschien, maar ik zie hem zeker niet de leider die we nodig hebben.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:57 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben overigens wel blij dat Feyenoord uiteindelijk Simons niet heeft gehaald.
Grote kans? Waar haal je dat vandaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:01 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Grote kans dat de hele aanval volgend seizoen weg is, dus dat klopt niet hleemaal.
Ik moet zeggen dat ik die Dembele niet elke wedstrijd en supervaak heb zien spelen, maar wat ik ervan heb gezien heeft mij nou nog overtuigd dat hij een toptalent is. En daarnaast, talenten hebben we in onze eigen jeugd ook genoeg. Ze krijgen nu net een beetje kans, moet je dat ook weer niet verpesten door weer allerlei "talenten" te gaan halen. Eigen jeugd eerst.quote:[..]
De plekken van Kuijt en Kalou zijn geen jaren bezet. En je gaat Messi en Fabregas toch ook niet weigeren omdat we de Guzman en Kalou al hebben? Nu overdrijf ik, maar echte toptalenten moet je ALTIJD halen als je die kans krijgt.
Nee, kost geld. Lucius zal wel een aardig salaris vragen, te duur voor de bank m.i. . Dus gewoon niet, opflikkeren met die rotkop van hemquote:[..]
Idd, natuurlijk moet je hem halen voor de breedte, als het een topper in wording is, speelt ie z'n concurrent er wel uit.
Heeft niet veel met domheid te maken. Als Liverpool met een zak van 16 miljoen euro langs komt winkelen en Kalou wil niet verlengen dan kun je niet veel anders.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:57 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben overigens wel blij dat Feyenoord uiteindelijk Simons niet heeft gehaald.
Zie hierboven dus. Als Feyenoord Kuijt (ca 15 mil) Kalou (6 mil) en Castelen (6 mil) kwijt kan, dan doen ze dat. Zeker als de spelers zelf graag willen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Grote kans? Waar haal je dat vandaan
Ik denk dat de grootste kans nog steeds is dat Kuyt en Kalou volgend seizoen nog bij ons spelen.
Mee eens, maar dat wil niet zeggen dat je ALLEEN eigen jeugd moet inpassen. Zuiverloon en Snoyl, dan zie ik liever een goede jonge aankoop. Bij een buitenkansje moet je toch actie ondernemen.quote:Ik moet zeggen dat ik die Dembele niet elke wedstrijd en supervaak heb zien spelen, maar wat ik ervan heb gezien heeft mij nou nog overtuigd dat hij een toptalent is. En daarnaast, talenten hebben we in onze eigen jeugd ook genoeg. Ze krijgen nu net een beetje kans, moet je dat ook weer niet verpesten door weer allerlei "talenten" te gaan halen. Eigen jeugd eerst.
Lucius hoef ik ook niet te zien, maar als je kampioen wil worden moet je ook goede (=dure) spelers op de bank hebben.quote:Nee, kost geld. Lucius zal wel een aardig salaris vragen, te duur voor de bank m.i. . Dus gewoon niet, opflikkeren met die rotkop van hem
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:16 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Waarom?
Dan had je Goor er ook nog bij gehad, en stond je middenveld een stukkie beter dan nu, plus dat er meer ervaring in de groep had gezeten waardoor knullig verloren wedstrijden misschien niet verloren waren gegaan.
Daar ben ik het mee eens. De leider moet inderdaad op het middenveld.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Een leider moet ook niet in de spits staan. Die hoort op het middenveld. Dat is het belangrijkste waar Feijenoord, na afloop van dit seizoen, aan moet werken. Plus natuurlijk die links- en rechtsbackpositie. Alles wat er verder nog bijkomt is mooi meegenomen.
Ja, maar probeer maar eens die ruimte die Kuyt heeft op te vullen.quote:De situatie wordt natuurlijk anders wanneer Kuijt vertrekt. Er komt dan wel genoeg geld vrij voor aankopen op meerdere posities.
Lazovic zal wel verkocht worden aan ADO, er schijnt daar iemand te zitten die hem wel ziet zittenquote:Een extra spits aantrekken, wanneer K2 zou blijven is ook wel nodig eigenlijk. Van die lange lul moet Feijenoord het niet hebben, dat was al duidelijk voordat hij weer terugkwam. Verder is het niet goed gesteld met de spitsen bij Feijenoord. Benieuwd of Lazovic nog een kans krijgt...
Omdat ik niet denk dat hij het vele geld waard was.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:16 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Waarom?
Dan had je Goor er ook nog bij gehad, en stond je middenveld een stukkie beter dan nu, plus dat er meer ervaring in de groep had gezeten waardoor knullig verloren wedstrijden misschien niet verloren waren gegaan.
Ik hoop dat ze wel inzien dat er voor volgend jaar geinvesteerd moet worden in een aantal goede spelers, middenveld, linksback, en dat je met koopjes niet veel opschiet meestal.
Zo dom zullen ze daar in het Maasgebouw ook wel weer niet zijn dat ze in 1 keer de hele aanval verkopen. Castelen mag trouwens wel ten alle tijde worden verkocht voor een prijs boven de 5 miljoen. Dan kom ik hem nog wel zelf brengen ook.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zie hierboven dus. Als Feyenoord Kuijt (ca 15 mil) Kalou (6 mil) en Castelen (6 mil) kwijt kan, dan doen ze dat. Zeker als de spelers zelf graag willen.
Ik zeg ook niet dat je alleen eigen jeugd moet toepassen, wel dat je eerst naar je eigen jeugd moet kijken. Loopt daar niets rond, dan ergens anders kijken.quote:[..]
Mee eens, maar dat wil niet zeggen dat je ALLEEN eigen jeugd moet inpassen. Zuiverloon en Snoyl, dan zie ik liever een goede jonge aankoop. Bij een buitenkansje moet je toch actie ondernemen.
Demeble zal overigens wel moeilijk worden, aangezien Real Madrid ook al achter hem aan schijnt te zitten
Duur betekent niet dat je goed bent. Pierre is ook duur, is hij duur? Van Wonderen was ook niet zo duur (in het begin, gok ik), maar was hij slecht? Kuyt kostte ook maar 1 miljoen.quote:[..]
Lucius hoef ik ook niet te zien, maar als je kampioen wil worden moet je ook goede (=dure) spelers op de bank hebben.
Spreek je jezelf nu niet een beetje tegen? Maar goed.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:27 schreef Cart_man het volgende:
Het hoeft niet zo een probleem te zijn wanneer Kuyt zou vertrekken. Natuurlijk, een speler als hem vindt je nergens. Ik zou op dit moment niemand weten die van dezelfde waarde kan zijn.
Euh, nee?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:40 schreef Merkie het volgende:
Spreek je jezelf nu niet een beetje tegen? Maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |