quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:21 schreef hoM3r het volgende:
Beste Corrie, ik ben 11 jaar en nog maagd, is er iets mis met mijn vader?
Waar haal jij de naam Corrie vandaan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:21 schreef hoM3r het volgende:
Als ik zeg OP, zeg ik dan genoeg?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:36 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Waar haal jij de naam Corrie vandaan?
Lees jij het ofzo?![]()
l3z3n i$ n0wG ¤rgUhHrquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:50 schreef Woldo het volgende:
H4lL0w Br34K 0Ut!11
Ick b3N 33n m31sJ3 v4n 11 3n h3b m3 Vr13nD 4fG3tR0kK3n, b3n IcK nU Zw4nG3hh,,,?/?
Kuzzjuhhh, Sandr4hh
Tering wat typed dit kut.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:50 schreef Woldo het volgende:
H4lL0w Br34K 0Ut!11
Ick b3N 33n m31sJ3 v4n 11 3n h3b m3 Vr13nD 4fG3tR0kK3n, b3n IcK nU Zw4nG3hh,,,?/?
Kuzzjuhhh, Sandr4hh
Tering wat typed dit kut.
Ik was dus niet op tijd met aanpassen van me post.quote:
Sorryquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:52 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ik was dus niet op tijd met aanpassen van me post.![]()
ja een McKroket is voldoendequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:19 schreef vamos1 het volgende:
Beste Corrie,
Ik word elke dag gegangbanged door geestelijk gehandicapte joegoeslavische bouwvakkers met ADHD en krijg daarvoor 2 breezers.
Ben ik nou te duur?
heey luisteren naar je vader jijquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:28 schreef Candera het volgende:
Beste Corrie,
Mijn vader volgt een cursus liplezen. Nu wilde hij laatst dat ik mijn slipje uitdeed zodat hij 'kon oefenen.' Ik geloof hem niet. Volgens mij is hij een op sex met jonge meisjes belustte freak. Wat moet ik doen?
Kusjes,
Anoniempje, 6 jaar
op blokfluitles gaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:28 schreef Candera het volgende:
Beste Corrie,
Mijn vader volgt een cursus liplezen. Nu wilde hij laatst dat ik mijn slipje uitdeed zodat hij 'kon oefenen.' Ik geloof hem niet. Volgens mij is hij een op sex met jonge meisjes belustte freak. Wat moet ik doen?
Kusjes,
Anoniempje, 6 jaar
Weekje of 3 a 4 wachten heb je bloedworst!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:09 schreef NeoPhythe het volgende:
is het waar dat neuken een ander woord is voor de penis in de vagina stoppen , mvg een onzeker meisje
hallo cor , ik heb laatst met een worst gemastubeert , maar nu heb ik het idee dat er een stukje worst in mn vagina is blijven hangen , elke keer als ik ga zitten doet het pijn !! Wat kan ik hieraan doen , ik durf niet naar mn moeder en al helemaal niet naar mn vader...
groetjes een 13jarig rammetje
ps , de worst waarmee ik gemastrubeert heb ,heb ik later weer in het pannetje gegooit en opgegeten , is dit nu slecht voor mn gezondheid en kan ik nu een Soa hebben ?
Zoiets ?
OMFG !quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:08 schreef Skv het volgende:
Heej ik heb afegesproken zondag met 1 meisje 17 jaar
maar die had haar vriendin mee 19 jaar...
we zaten met hun 3 onz zelf even voor te stellen toen we in 1 keer op sex en voor spel uitkwamen
(we hadden oplaast wel aardig drank gehad) was niet dronken( toen 1 van meiden tegen me aan kwam zitten(was volgens mij aangeschoten)en me begon te strelen en kussen! toen zei dat andere meisje zei en ik dan , toen zei zei doe je toch mee als hij dat wil ik wou wel maar ik zei niet te ver.....
op laast waren de meiden aardig geil en ik ha stijve... en dat voelde ze toen gingen de meiden met elkaar en streelden mei met hun handen wist niet hoe ik me houden moest.. en deden het bovenstuk uit dus zag ik hun borsten met broek stond op knappen en ze gingen maar verder(ik zei dit moet niet) sssssssssssst zeiden ze ik had alle kleren nog aan en hun zaten in string ........en waren nat... ik zei vroegen doe jij mee of ga je naar huis ik stottere wat toen 1 van de meiden zei jij bent ook geil je hebt stijve en ze zeiden jij wou afsprekken( maar wou maar met 1 afsprekken van 17 zonder sex) toen zijn ze me begonnen uit te kleden oplaast had ik 2 meiden om men stijve penis en was egt geil maar wou eigelijk niet ik zei zullen we stoppen nee zeiden ze we zijn begonnen en willen jou ook zien klaarkomen toen pijpte in van de meiden me klaar en er kwam zoveel sperma uit hun zaten eronder en werden nog geiler en gingen door en trokken me net zolang dat ik weer stijve had (deed zeer) en toen hebben we sex gehad met elkaar ik lag onder en hun boven ze zijn zo lang door gegaan dat ze ook klaargekomen waren ... en toen hebben we aangekleed zonder wat te zeggen en zijn naar huis gefiets
ik voel me gebruikt maar deed mee, want werdt geil en heb laast van mijn penis hij is blauw en doet zeer hoe kan dat.hij tintelt?en we zeggen niks meer tegen elkaar kwam door meisje van 19 wat kan ik hier aan doen,want wij waren allebij nog maagd en wouden ooitr samen doen nu heeft zei drank meegenomen en begonnen....voel me klote tegenover meisje van 17 en zei tegen over mij maar we zeggen niks kan zei ook ergens last van hebben................. lijkt wel verhaal maar het is gebeurd en voel me kut![]()
![]()
![]()
![]()
http://liefde.leerlingen.com/vraaghet/?keuze=vragenlijst&page_num=1&pgz_num=0&maand=&jaar=
Kan je dat lezen danquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
OMFG !
Mijn lach van de dag tot nu toe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:21 schreef c0nd0r het volgende:
Beste luitjes van de break-out,
Ik heb nu al een jaar een vriend maar we zijn nog niet verder gegaan dan tikkertje.. Tot afgelopen maandag toen hebben we geneukt ik heb dit aan mijn beste vriendin verteld.. Is zij nu zwanger?
Groetjes,
T. Rekpop
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:36 schreef Borkydude het volgende:
Beste BO,
Gisteren had ik een banaan gegeten, maar ik gooide de schil naast de prullenbak. Ben ik nu zwanger?
Herman, 23 jaar.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gaga goegie papa anaal
xxx Jim (8 mnd)
http://liefde.leerlingen.com/vraaghet/?keuze=vragenlijst&maand=3&jaar=2004quote:Liefde onderwerp: Hoe
Bas (16)
30-03-2004 Hoi ik heb 4 probleemen ik wil meer sex en hoe kan ik dat krijgen en ik wil eens een keer heetero worden en hoe kan ik dat worden en kan ik altijd sex hebben of niet en ik durf niet aan mijn beste vriendin jackietevragen of ze iets met mij wilt want dan wort mijn vriend beste vriend joey boos op mij wat kan ik er aan doen groetejs
Wie van Fok was ditquote:schreef vrijdag 16 jun 2006 om 23:40
heey mensen,
een goeie vriend van me vertelde me laatst dat hij een triootje had gehad. ik liet hem dus maar even uitrazen over hoe lekker en geweldig het was. ik werd nieuwsgierig met wie hij dan een triootje had gehad.
hij vertelde dat het met zijn vriendin en haar zusje was. hij is 21 en haar zusje is 12!! ik was in shock. ik zei em dattie zwaar strafbaar was, maar hij vind t niet erg. 'het was toch lekker', was zijn argument. ik vond het echt vreselijk! hij had dat meisje ook nog ontmaagd!! en ze is 12!!!!! echt ik begrijp zoiets niet...
wat vinden jullie hiervan? had hij moeten weigeren? of had zijn vriendin moeten ingrijpen toen zijn zusje mee ging doen?
ik zit hier best wel mee, zeker omdat dat meisje nog maar 12 was..
dikke kus lilMissy
quote:Wat moet ik doen !!!!
Sexyboy (17)
27-03-2004 Hey, ik heb jullie 2 weken geleden een berichtje gestuurd ,
jullie hebben teruggestuurd
over een meisje van mijn klas die altijd mijn naam op mijn boeken schreef en jullie zeiden dat ze stapelverliefd is !
Maar ik wil is iets weten , ik heb deze week haar nummer gevraagd en ze wilde dat ni geve , hoe komt dat , en ze begon me te plagen nadat ik haar nummer heb gevraagd , help mij wat moet ik doen !!!!!
hahaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Beste BO,
ik ben een 55 jarige Gymleraar op een middelbare school. Tijdens de lessen gym (waar ik les geef aan pubers tussen de 12 en 18 jaar) raak ik bij bepaalde oefeningen (turnen, judo etc. etc.) wel eens per ongeluk meisjes aan op plaatsen waar ze wel eens niet zo heel gecharmeerd van kunnen raken. Hiermee bedoel ik dan de pronte tietjes en schaamstreken.
Maar goed. Mijn vraag is: Ik heb een blessure. Mag ik de WAO in ?
Gr. Meester Wim
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Beste BO,
ik ben een 55 jarige Gymleraar op een middelbare school. Tijdens de lessen gym (waar ik les geef aan pubers tussen de 12 en 18 jaar) raak ik bij bepaalde oefeningen (turnen, judo etc. etc.) wel eens per ongeluk meisjes aan op plaatsen waar ze wel eens niet zo heel gecharmeerd van kunnen raken. Hiermee bedoel ik dan de pronte tietjes en schaamstreken.
Maar goed. Mijn vraag is: Ik heb een blessure. Mag ik de WAO in ?
Gr. Meester Wim
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:11 schreef NiekieW. het volgende:
Beste BO,
Ik heb wecam seks gehad met een jongen van 14 ik ben zelf 12, hij had geen condoom om. Ben ik nu zwanger ??
groetjes een nieuwsgierig maagdje
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:39 schreef VandenBerg het volgende:
Hey hallo,
gisteren heb ik pindakaas op mn ballen gesmeerd en laten aflikken door de hond, een schattige chihuahua. Vervolgens heb ik zn ster vol geblaft met yoghurt en mn smegma afgeveegt aan zn staart.
Ben ik nu een egoïst omdat ik de hond niet ook ff heb getrakteert op een stevige lik ?
kusjes, bartje.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:21 schreef hoM3r het volgende:
Lieve Lolitaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:08 schreef MrKickass het volgende:
Beste Bo,
Ik wil graag een negerkindje... moet ik me nu anaal laten nemen?
Gr,
Lolita
Neuk'em.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:42 schreef tartaarsaus het volgende:
die van liefde.leerlingen.com zijn ook schitterend
Hallo,
ik ben nu 12 maar vorig jaar kregen we van onze meester (die we dit jaar weer hebben) sexuele vorlichting daarna is er heel veel met me gebeurt: ik heb nou gevoelens voor mijn meester en elke keer als hij voor bij of langs loopt kijk ik automatisch naar zijn lul dit wil ik niet maar gebeurt gewoon en verder wil ik mezelf heel graag bevredigen maar ik weet niet hoe misschien kun je een paar tips geven en ook over wat ik moet doen om niet naar de lul van mijn meester te kijken want verder vind k hem heel aardig
alvast heeeeeeeel erg bedankt
xxxjes van ilse
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:42 schreef tartaarsaus het volgende:
die van liefde.leerlingen.com zijn ook schitterend
Hallo,
ik ben nu 12 maar vorig jaar kregen we van onze meester (die we dit jaar weer hebben) sexuele vorlichting daarna is er heel veel met me gebeurt: ik heb nou gevoelens voor mijn meester en elke keer als hij voor bij of langs loopt kijk ik automatisch naar zijn lul dit wil ik niet maar gebeurt gewoon en verder wil ik mezelf heel graag bevredigen maar ik weet niet hoe misschien kun je een paar tips geven en ook over wat ik moet doen om niet naar de lul van mijn meester te kijken want verder vind k hem heel aardig
alvast heeeeeeeel erg bedankt
xxxjes van ilse
Dat is lulligquote:Hallo ik heb al 3 jaar een vriendin en heb al 3x seks gehad met haar dat ze mij beschuldigt van verkrachting. 2x is ongeveer 2 jaar geleden gebeurd en 1x vorig jaar. Maar ze daagde me uit in bed en ze hield me niet tegen.Erna hoorde ik dat ze niet wilde en dat ze neej heeft gezegd, maar ik heb dat niet gehoord. Ze heeft het aan haar ouders verteld en dat vind ik wel goed van haar maar haar vader bedreigt me nu iedere keer van als het uit gaat ga ik je aangeven. Is dit verkrachting ? en kan hij mij aangeven? Ik weet niet meer wat ik moet doen
Gr E.. en bedankt voor jullie antwoord, ik hoop dat jullie mij wat kunnen vertellen.
????quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:18 schreef Sterling het volgende:
Hallo Corrie ik heb nu 2 jaar verkering met best een lieve jongen ps ik ben 14, hij niet. Maar hij is doofstom en die open rug begint me tegen te staan. Hoe maak ik het uit zonder hem veel pijn te doen?
Grtz en kuzzjes
Muriel
quote:Bedankt!!:D
hebbe jullie wel misschien ideetjes...????(a)
dan nog een vraag..
mijn vriend en ik hebbe het vandaag gedaan
tenminste dat denken we wel
maar we weten het niet zekr!!
hoe wete we zekr dat we het hebbe gedaan..??
ik had geen pijn omdat de 3 keer daarvoor wel pijn deden maar toen hebben we het niet gedaan omdat het te pijn deed
deze keer deed het geen pijn maar toch weten we niet zekr of we het hebben gedaan..
kus(K)
lzzy
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:10 schreef Wessiej het volgende:
B3stuhh BO,
Mijn sussie iz met haar vriendjuhjh naar de bi0sco0p gegaan, ben ik nu zw4ng3r.
gRe3ztzzz dUshhsih
Inderdaad, best slechtquote:Op maandag 26 juni 2006 00:36 schreef Xantiman het volgende:
Geweldig topic ! ik lig dubbel over mn toetsenbord:
ik zal ook eens un poging doen
J0w breakout
ik word 3 keer per week door mn vader anaal verkracht.. heeft mijn oma nu aids ?
(hmm best slecht eigenlijk ^^)
heb jij serieus geld betaald voor zo'n TMF IDquote:Op maandag 26 juni 2006 12:03 schreef VaderJacob het volgende:
Beste breakout,
Ik ben nu 26 jaar lelijk en ik ontmoet nog steeds 14 jarige maagdjes op de tmf chat, die praat ik dan mooi klaar zodat ze bij me komen voor seks.
Ben ik nu een vieze pedofiel of is het gewoon zielig dat ik geen normale vriendin kan krijgen![]()
Alvast bedankt, een 26 jarige anonieme kinderlokker.
Tmf chat is gratisquote:Op maandag 26 juni 2006 12:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
heb jij serieus geld betaald voor zo'n TMF ID![]()
niet alle rooms tog?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:21 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Tmf chat is gratis![]()
En dat weet ik overigens alleen omdat ik daar samen met Dribbel_ een keer rukkers heb lopen naaien![]()
Ja god weet ik veelquote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:24 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja god weet ik veel![]()
Ik ben er 1 keer geweest.
quote:Jochie (11):
Kun je iemand ook veilig pijpen zonder condoom
Liefde moderator Jaqueline_fero:
Lieve Jochie,
Van pijpen kun je niet zwanger worden of een soa oplopen, dus het kan gewoon zonder condoom.
Liefs Jaqueline Fero.
edit:quote:Toevoeging van Moderator: leonie
Hoi
ik wil ff wat eraan toevoegen van pijpen kun je wel een soa oplopen
kijk maar op deze site
liefde.leerlingen.com/liefdei...
quote:Groetjes,
Martijn
mooi weten we gelijk waar "Ad van de Berg" zich schuilhoud.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:42 schreef m021 het volgende:
Van die leerlingen.com site:
[..]
![]()
Gelukkig was er nog een heldere moderator:
[..]
edit:
Check de naam van een van hun moderators:
[..]![]()
![]()
WTFquote:[quote]hallo,
ik ben een meisje van 16 en ik heb een probleem, ik zit er al een tijdje mee. een tijdje geleden besloot ik mezelf te bevredigen, en omdat ik niets kon vinden heb ik het toen maar gedaan met een speeltje van de mcdonalds. het was ribbelig en goed te doen, maar op een gegeven moment is het afgebroken, en ik krijg de rest er niet meer uit :s. ik heb al van alles geprobeerd, maar ik krijg het er met geen mogelijkheid uit. het doet echt pijn en vooral als ik naar de wc moet, dan doet het vreselijke pijn. naar de huisarts gaan is geen optie, ik woon in west friesland en er is maar 1 huisarts in een omtrek van 40 km en dat is mijn vader, die extreem christelijk is en tegen alle vormen van seks voor het huwelijk, en hij vermoordt me als hij erachter komt.
weten jullie wat?
quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 08:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoi,
wij zijn 2 meisjes van 13 en 14, en wij willen graag een kindje. We hebben elke dag seks met elkaar, maar we worden maar neit zwanger. Wat is er mis met ons?
Groetjes, 2 meisjes.
yvonne = je ex.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:09 schreef Ezechielk het volgende:
lieve mensen.
Ik word bedreigd door een man die zegt naaktfoto's te hebben gekregen van mijn ex. Alleen als ik voor mijn cam sex zou hebben met mijn buurjongen zou hij de foto's niet verspreiden. Toen ik naar het email adres keek bleek het ene yvonne te zijn. Wat moet ik nu doen?
Een vriendin en ik zouden dat serieus naar de tina ofzo sturen.quote:
neukte je die vriendin ook>?quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een vriendin en ik zouden dat serieus naar de tina ofzo sturen.
Nee. Ik wil ook geen kind. En ik ben ook niet 12 of 13.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neukte je die vriendin ook>?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By the way, zullen we een keer proberen om zo'n 'vraag' echt naar zo'n tijdschrift te sturen, lijkt me wel grappig
Kaleidoscopiklimax
Lieve Break-Out,quote:Op donderdag 3 september 2009 17:32 schreef SemperFii het volgende:
Lieve Breek auwt!
Gister toen ik mijn veter strikte, heb ik er een dubbele knoop in gelegd, ben ik nu zwanger?
Jan-Diderick.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |