abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:04:59 #201
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_38851983
quote:
Op zondag 4 juni 2006 02:24 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Nou, even snel nog een update vanuit deze hoek:

Heb de baan gekregen. Heb daarnaast al gelijk een opdracht die dinsdag a.s. gaat starten. Gloed nieuwe auto onder m'n %^&*, plus een wel ok contractje...

Let the games begin
Heb jij een auto? Okee, ik ga vanavond de ramen ingooien .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_38852081
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:04 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Heb jij een auto? Okee, ik ga vanavond de ramen ingooien .
Boeiend, jij krijgt 500 euro bonus als het niet meer is.
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:09:31 #203
14746 k_i_m
pi_38852211
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Boeiend, jij krijgt 500 euro bonus als het niet meer is.
Na mij een aantal keer een auto te hebben toegezegd en dat weer te hebben uitgesteld kan ik je vertellen dat ik dat -na vanochtend 3 uur voor janlul op het station te hebben gestaan- dat best slecht trek .
In my life
Why do I smile
pi_38853634
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:09 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Na mij een aantal keer een auto te hebben toegezegd en dat weer te hebben uitgesteld kan ik je vertellen dat ik dat -na vanochtend 3 uur voor janlul op het station te hebben gestaan- dat best slecht trek .
Dan ben je echt een slechte onderhandelaar. Je wordt werkelijk doodgegooid met lease auto`s in de ICT.
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:55:15 #205
14746 k_i_m
pi_38853763
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan ben je echt een slechte onderhandelaar. Je wordt werkelijk doodgegooid met lease auto`s in de ICT.
Ik had al een contract en een eigen auto. Deze is helaas begin dit jaar overleden .
In my life
Why do I smile
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:01:03 #206
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_38853990
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:54 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Een bedrijf wat ik via k_i_m heb leren kennen (zie eerder in dit topic)
[..]

Peak-IT
Je hebt er gemaild zo te lezen, nu weet ik nog steeds niet welk bedrijf het is
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
  woensdag 14 juni 2006 @ 18:34:22 #207
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_38856724
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:55 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik had al een contract en een eigen auto. Deze is helaas begin dit jaar overleden .
Leg em op de pijnbank. Heb nog wel een bankschroef, speciaal ontwikkeld voor testikels...
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  woensdag 14 juni 2006 @ 18:39:44 #208
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_38856904
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:01 schreef Hari-Bo het volgende:

[..]

Je hebt er gemaild zo te lezen, nu weet ik nog steeds niet welk bedrijf het is
Mail k_i_m maar even (als je mag van d'r)

Wil haar niet voorbij lopen namelijk
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  woensdag 14 juni 2006 @ 18:57:06 #209
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_38857361
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 18:39 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Mail k_i_m maar even (als je mag van d'r)

Wil haar niet voorbij lopen namelijk
Mailen kan altijd toch?
Als ze het liever niet wil vertellen dan helaas jammer voor mij
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 11:45:17 #211
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_38913232
interessant om te volgen, tvp'tje dus
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_39038454
Ja echt een KUT bedrijf dat Peak-IT. Je moet eens kijken bij InWork. Daar hebben ze leuke banen en zijn ze echt geintereseerd!

Gr,

Johan
pi_39038987
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:48 schreef johan_luiten het volgende:
Ja echt een KUT bedrijf dat Peak-IT. Je moet eens kijken bij InWork. Daar hebben ze leuke banen en zijn ze echt geintereseerd!

Gr,

Johan
Zeker een redelijk nieuw bedrijf? de site is nl nog niet eens af....
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:29:46 #214
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_39039967
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:48 schreef johan_luiten het volgende:

Gr,

Johan
goed dat je daar speciaal een user voor aanmaakt..

wat is het engelse woord voor smac ook al weer?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_39049521
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat is iets te makkelijk gesteld. Een leaseauto is niet goedkoop en moet ook enigszins gerechtvaardigd kunnen worden. Dat het door sommige bedrijven van oudsher als lokkertje wordt gebruikt om onnozele mensen te werven is een heel ander verhaal.
pi_40824376
Vraagje,

Ik ben uitgenodigd voor een gesprek bij Peak-it. Na het lezen van alle reacties hier over Peak-it heb ik toch zo men twijfels.

Op dit moment werk ik voor een softwarebedrijf (helpdesk 1e en 2e lijns) doe ik nu 3,5 jaar. (met plezier)
In verband met een verhuizing/zwangere vriendin ben ik op zoek naar een baan in de buurd. Ik reis op dit moment dik 2 uur heen en 2 uur terug. (reiskosten worden vergoed).

Heeft het enig zin om te gaan soliciteren ?. (peak-it)
pi_40825188
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 11:37 schreef Berryback het volgende:
Vraagje,

Ik ben uitgenodigd voor een gesprek bij Peak-it. Na het lezen van alle reacties hier over Peak-it heb ik toch zo men twijfels.

Op dit moment werk ik voor een softwarebedrijf (helpdesk 1e en 2e lijns) doe ik nu 3,5 jaar. (met plezier)
In verband met een verhuizing/zwangere vriendin ben ik op zoek naar een baan in de buurd. Ik reis op dit moment dik 2 uur heen en 2 uur terug. (reiskosten worden vergoed).

Heeft het enig zin om te gaan soliciteren ?. (peak-it)
je kan altijd praten. Probleem is alleen dat Peak aan Detachering doet en dat je dus niet altijd werk dicht in de buurt hebt (wonen in Utrecht, en werken in Amsterdam bijv). Helaas is dit bij bijna elke detacheerder wel. Ook voor OGD, waar ik voor werk, heb ik in Arnhem moeten werken (vanuit Utrecht is elke dag met de trein geen pretje). Het is vaak net wat je er voor over hebt. Overigens moet ik wel zeggen dat ik redelijk veel werk in de buur theb gehad, kan mazzel zijn...
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:19:03 #218
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40825468
quote:
Op zondag 4 juni 2006 02:24 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Nou, even snel nog een update vanuit deze hoek:

Heb de baan gekregen. Heb daarnaast al gelijk een opdracht die dinsdag a.s. gaat starten. Gloed nieuwe auto onder m'n %^&*, plus een wel ok contractje...

Let the games begin
Beetje laat maar ben nog niet zo lang terug op fok

Cool dat Kim je aan een job heeft geholpen.... for her!

Hoe bevalt de baan?
pi_40832207
nou, ik heb daar morgen een sollicitatie gesprek, ik dacht dat het allemaal wel ok was, maar dammnnnnn als ik dit zo lees is het echt 3 x niks, ik heb namelijk zelf al een baan waar ik redelijk verdien, en 60 vakantiedagen heb, maar het werk is gewoon niet meer uitdagend, maar ik heb wel een eigen huis met hypotheek en alles, dat risico ga ik dus niet lopen he.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_40832922
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:06 schreef masterdave het volgende:
nou, ik heb daar morgen een sollicitatie gesprek, ik dacht dat het allemaal wel ok was, maar dammnnnnn als ik dit zo lees is het echt 3 x niks, ik heb namelijk zelf al een baan waar ik redelijk verdien, en 60 vakantiedagen heb, maar het werk is gewoon niet meer uitdagend, maar ik heb wel een eigen huis met hypotheek en alles, dat risico ga ik dus niet lopen he.
60 vakantiedagen
fuck, das niet een beetje veel, das heel veel.

ik ben eigenlijk wel nieuwsschierig waarzo?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_40832978
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

60 vakantiedagen
fuck, das niet een beetje veel, das heel veel.

ik ben eigenlijk wel nieuwsschierig waarzo?
Ik werk op een middelbare school, dus heb schoolvakanties mee, ik heb zelfs 63 vakantiedagen in het jaar. heb net 5 weken vakantie achter de rug
GamerTag
pi_40833325
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 11:47 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

Je zou ook eens bij call2 ( www.call2.nl ) kunnen proberen. Daaar kun je allemaal opleidingen halen op hun kosten en is ook net iets beter geregeld dan peak-it schijnt het. Ik ben er gister allleen afgewezen bij de selectie procedure
whahaha ik ook... paar weken terug

vooral die vragenlijst was hilarisch...
"je kunt je niet goed verplaatsen in de problemen van een ander, wat geen goede eigenschap is, als je op de helpdesk zou beginnen"
in de vragenlijst zelf stond dus van die BS zoals "kun je goed luisteren naar de problemen van je vrienden" of "Kun je jezelf inleven in de gevoelens van vrienden/bekenden"
wtf heeft dat zoetsappige gezeik nou weer te maken met helpdesk-problemen.. alsof ik iemand aan de lijn ga krijgen die problemen heeft met het netwerk en dan gaat huilen omdat haar vriendje het heeft uitgemaakt

was een bullshit-bedrijf anyway.. je kreeg de eerste 2 jaar allemaal cursussen, maar je werkte dan dus ook minimaal 2 jaar bij de helpdesk...echt stupid
─_(º.0)_/─
pi_40836088
Ik ben inmiddels bijna MCSA , alleen exchange nog ff doen

Opzich heb ik een redelijk leuke / goed betaalde ict baan. Maar tijd voor iets nieuws.

Ik zit zelf te denken aan Yacht of Brunel interim professional. Iemand ervaring?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_40841452
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:41 schreef vamos1 het volgende:

[..]

was een bullshit-bedrijf anyway.. je kreeg de eerste 2 jaar allemaal cursussen, maar je werkte dan dus ook minimaal 2 jaar bij de helpdesk...echt stupid
Binnen een skilled servicedesk ja.. maar binnen call2 kan je ook binnen de eerste twee jaar doorgroeien naar tweedelijns servicedesk hoor.. ! Trouwens, vaak kun je na een jaartje, als je jezelf bewezen hebt en de ambitie hebt, ook al doorgroeien naar een meer coordinerende functie binnen een servicedesk..!

Of je werkt in een migratietraject...of je gaat meer de unix kant op.. noem maar op!
Trainingen zijn allemaal tijdens werktijd en worden betaald

Hahhaa, owh ja, en ik werk niet bij Call2 en ik heb ook geen aandelen
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:39:21 #225
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_40858400
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:06 schreef Joene het volgende:
Ik ben inmiddels bijna MCSA , alleen exchange nog ff doen

Opzich heb ik een redelijk leuke / goed betaalde ict baan. Maar tijd voor iets nieuws.

Ik zit zelf te denken aan Yacht of Brunel interim professional. Iemand ervaring?
Kun je niet beter naar een echt IT bedrijf die ook aan detachering doet kijken?

Ik ken positieve en negatieve verhalen over Yacht en Brunel...

In welke regio woon je?

[ Bericht 1% gewijzigd door pdiscs op 17-08-2006 16:28:08 ]
pi_40906968
Ik woon in de kop van nh , en wil eigenlijk niet veel verder dan Amsterdam

werk nu zelf al voor een "echt" it bedrijf en dat is het ook niet

Heb je tips?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 16:31:34 #227
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_40907215
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 16:23 schreef Joene het volgende:
Ik woon in de kop van nh , en wil eigenlijk niet veel verder dan Amsterdam

werk nu zelf al voor een "echt" it bedrijf en dat is het ook niet

Heb je tips?
Ik werk zelf voor een jong (10 jaar) kleiner IT-bedrijf (inmiddels 80 man). Dit soort bedrijven zijn vaak de echt leuke bedrijven om voor te werken:
- hebben flink wat opdtrachtgevers
- door de grootte van het bedrijf ken je al snel iedereen
- platte organisatie
- geen beursnotatie

In jouw regio moeten beslist leuke IT-bedrijven zijn. Gewoon goed rondkijken en je netwerk gebruiken (je komt beslist wel eens een IT-er tegen).
pi_40907827
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 16:31 schreef pdiscs het volgende:

[..]

In jouw regio moeten beslist leuke IT-bedrijven zijn. Gewoon goed rondkijken en je netwerk gebruiken (je komt beslist wel eens een IT-er tegen).
Ik kom elke dag iteejers tegen
pi_40908884
kijk voor mij ook ff dan :p
GamerTag
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:32:58 #230
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_40937122
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 16:54 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik kom elke dag iteejers tegen
Nou dan. Praat eens met hen. Misschien zit er iemand bij die bij een leuk bedrijf werkt (en waarschijnlijk zoekt dat bedrijf ook naar mensen, net als de rest van de IT bedrijven).
pi_40938011
BIj mij op werk zoeken ze nog mensen, dus mensen solliciteer -> www.unit4agresso.com
Life's not over 'till you die.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:47:50 #232
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_40940769
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:05 schreef sonny het volgende:
BIj mij op werk zoeken ze nog mensen, dus mensen solliciteer -> www.unit4agresso.com
Vertel eens wat meer over de beschikbare vacatures/funkties en de regio waarvoor deze gelden.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:28:22 #233
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_40948397
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:19 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Beetje laat maar ben nog niet zo lang terug op fok

Cool dat Kim je aan een job heeft geholpen.... for her!

Hoe bevalt de baan?
Baan bevalt goed! Prettige collega's, hoop bewegingsvrijheid en een groot project waar ik aan meewerk. Is helemaal top
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_41021075
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:05 schreef sonny het volgende:
Leuke site, geen vacatures

laat maar, het is .nl ipv .com
GamerTag
pi_42715537
even dit topic kicken..

Wil je zonder relevante werkervaring toch aan de slag binnen een IT bedrijf zal je moeten kijken naar traineeships binnen de grotere ICT bedrijven welke niet alleen aan de bovenkant van de markt acteren, maar ook op service desk, 1e lijns support werkzaamheden uitvoeren

Getronics pink, Centric ed.
Hier kan je instromen in trainee klassen of als engineer en lekker aan de slag met bijv MSCE , ITIL , etc etc. Door middel van het behalen van je certificering wordt je steeds interessanter om geplaatst te worden binnen de ict markt en zal dus ( als het goed is ) ook je salaris daar naar stijgen.

Mocht je vragen hebben kan je me altijd ff mailen.
  maandag 16 oktober 2006 @ 09:56:00 #236
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_42715873
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 09:37 schreef realbase het volgende:
[knip]
Het is vaak de eerste stap (die vaak een helpdesk functie bedraagt) die toch wel lastig is. Het is niete cht super leuk werk, hoewel de ervaring daar opdoen wel het snelste is
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_42719069
Ben zelf ook een tijd op zoek al maar wil nou niet echt lukken. Grootste struikelblok wat ik hoor is dat ik MBO niveau (heb mbo toerisme en beveiliging) heb gedaan en ze HBO willen, liefst met hun "P".
Hier in omgeving Den Haag kan ik moeilijk maar wat vinden dus als mensen tips hebben voor een manier om ergens binnen te komen waar ik het beste op kan zoeken.
Ik heb redelijke ervaring met netwerk aanleggen, software en hardwarematige problemen oplossen, klein beetje webdesign. Dus zo'n hoog niveau zit ik nou ook weer niet maar de wil is er zeker om er verder in te gaan
  maandag 16 oktober 2006 @ 12:33:00 #238
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_42719157
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 12:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben zelf ook een tijd op zoek al maar wil nou niet echt lukken. Grootste struikelblok wat ik hoor is dat ik MBO niveau (heb mbo toerisme en beveiliging) heb gedaan en ze HBO willen, liefst met hun "P".
Hier in omgeving Den Haag kan ik moeilijk maar wat vinden dus als mensen tips hebben voor een manier om ergens binnen te komen waar ik het beste op kan zoeken.
Ik heb redelijke ervaring met netwerk aanleggen, software en hardwarematige problemen oplossen, klein beetje webdesign. Dus zo'n hoog niveau zit ik nou ook weer niet maar de wil is er zeker om er verder in te gaan
En dat is zkr het belangrijkste. Ik heb ook een MBO opleiding, maar heb nu toch wel een vet project te pakken. Gewoon advertenties afgaan, maar blijf uit de buurt van Peak-IT
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_42735037
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 12:33 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

En dat is zkr het belangrijkste. Ik heb ook een MBO opleiding, maar heb nu toch wel een vet project te pakken. Gewoon advertenties afgaan, maar blijf uit de buurt van Peak-IT
Er zijn veel betere bedrijven, maar ik denk dat je ook wel tevreden moet zijn op een gegeven moment (maatje van mij werkt bij Peak). Zelf werk ik nu 1,5 jaar bij OGD (veel jongeren / studenten) en heb het er prima naar mijn zin. Afwisselende klanten en leuke informele sfeer. Het ligt er denk ik vooral zelf aan wat jij wilt.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:22:40 #240
14746 k_i_m
pi_42737048
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 12:33 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Nog steeds in het ziekenhuis? .
In my life
Why do I smile
pi_42737269
tvp
ne okuyon, bokmu var?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:37:35 #242
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_42737459
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:22 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nog steeds in het ziekenhuis? .
Nog altijd dear
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:46:40 #243
14746 k_i_m
pi_42742823
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:37 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Nog altijd dear
Mooizo!
Doe maar de groeten aan patries en rik van mij
In my life
Why do I smile
pi_42743900
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:13 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Ander bedrijf, Q-Magic
Nee Qmagic is een goed bedrijf zeg, ooit ook eens over nagedacht maar hoorde / las er heel erg veel slechte verhalen over. Leuk voor de beginner, niet voor de pro
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:50:01 #245
14746 k_i_m
pi_42744438
Mijn nieuwe collega komt daarvandaan! Die is er niet stuk van

Check ook hier .

http://www.indewandelgang.nl/lijst.php?bedrijf=1061

en hier

http://www.indewandelgang.nl/lijst.php?bedrijf=796
In my life
Why do I smile
pi_42767087
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:50 schreef k_i_m het volgende:
Mijn nieuwe collega komt daarvandaan! Die is er niet stuk van

Check ook hier .

http://www.indewandelgang.nl/lijst.php?bedrijf=1061

en hier

http://www.indewandelgang.nl/lijst.php?bedrijf=796
tja,

Maar moet je dan? Ik ben ongeveer een half jaar opzoek naar werk. En elke keer dat ik hoor, is dat ik geen werkervaring heb. En daarom ben je niet aangenomen. (dat zeggen ze als je het moet geloven) Ik zit nu zelf te denken om toch bij peak-it of q-magic aan de slag te gaan. Je moet toch wat als je wanhopig ben.
Ernhemmer in Nimwegen jahhh....
pi_42767555
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 12:17 schreef mark_82 het volgende:

[..]

tja,

Maar moet je dan? Ik ben ongeveer een half jaar opzoek naar werk. En elke keer dat ik hoor, is dat ik geen werkervaring heb. En daarom ben je niet aangenomen. (dat zeggen ze als je het moet geloven) Ik zit nu zelf te denken om toch bij peak-it of q-magic aan de slag te gaan. Je moet toch wat als je wanhopig ben.
Als je een gesprek wilt bij een ander bedrijf (detachering) om aan de slag te gaan, dan hoor ik het wel, dan mail ik je met wat meer gegevens.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2006 12:36:10 ]
  woensdag 18 oktober 2006 @ 13:15:52 #248
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_42768623
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:46 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Mooizo!
Doe maar de groeten aan patries en rik van mij
grzz trug
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:22:40 #249
14746 k_i_m
pi_42770671
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 12:17 schreef mark_82 het volgende:

[..]

tja,

Je Microsoft examens halen. Dan kan je ook zonder werkervaring zo aan de slag bij de wat kleinere detacheringsbureau's .
In my life
Why do I smile
  woensdag 18 oktober 2006 @ 15:03:12 #250
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_42772009
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:22 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Je Microsoft examens halen. Dan kan je ook zonder werkervaring zo aan de slag bij de wat kleinere detacheringsbureau's .
En als je slim bent, begin je met 70-290. 50% van de stof die je daarin krijgt, komt ook terug in 70-270 (waardoor een stuk makkelijker te doen)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')