Heb jij een auto? Okee, ik ga vanavond de ramen ingooienquote:Op zondag 4 juni 2006 02:24 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Nou, even snel nog een update vanuit deze hoek:
Heb de baan gekregen. Heb daarnaast al gelijk een opdracht die dinsdag a.s. gaat starten. Gloed nieuwe auto onder m'n %^&*, plus een wel ok contractje...
Let the games begin![]()
Boeiend, jij krijgt 500 euro bonus als het niet meer is.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heb jij een auto? Okee, ik ga vanavond de ramen ingooien.
Na mij een aantal keer een auto te hebben toegezegd en dat weer te hebben uitgesteld kan ik je vertellen dat ik dat -na vanochtend 3 uur voor janlul op het station te hebben gestaan- dat best slecht trekquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Boeiend, jij krijgt 500 euro bonus als het niet meer is.
Dan ben je echt een slechte onderhandelaar. Je wordt werkelijk doodgegooid met lease auto`s in de ICT.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Na mij een aantal keer een auto te hebben toegezegd en dat weer te hebben uitgesteld kan ik je vertellen dat ik dat -na vanochtend 3 uur voor janlul op het station te hebben gestaan- dat best slecht trek.
Ik had al een contract en een eigen auto. Deze is helaas begin dit jaar overledenquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan ben je echt een slechte onderhandelaar. Je wordt werkelijk doodgegooid met lease auto`s in de ICT.
Je hebt er gemaild zo te lezen, nu weet ik nog steeds niet welk bedrijf het isquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:54 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Een bedrijf wat ik via k_i_mheb leren kennen (zie eerder in dit topic)
[..]
Peak-IT![]()
![]()
Leg em op de pijnbank. Heb nog wel een bankschroef, speciaal ontwikkeld voor testikels...quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik had al een contract en een eigen auto. Deze is helaas begin dit jaar overleden.
Mail k_i_m maar even (als je mag van d'r)quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:01 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Je hebt er gemaild zo te lezen, nu weet ik nog steeds niet welk bedrijf het is![]()
Mailen kan altijd toch?quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:39 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Mail k_i_m maar even (als je mag van d'r)
Wil haar niet voorbij lopen namelijk
Zeker een redelijk nieuw bedrijf? de site is nl nog niet eens af....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:48 schreef johan_luiten het volgende:
Ja echt een KUT bedrijf dat Peak-IT. Je moet eens kijken bij InWork. Daar hebben ze leuke banen en zijn ze echt geintereseerd!
Gr,
Johan
goed dat je daar speciaal een user voor aanmaakt..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:48 schreef johan_luiten het volgende:
Ja echt een KUT bedrijf dat Peak-IT. Je moet eens kijken bij InWork. Daar hebben ze leuke banen en zijn ze echt geintereseerd!
Gr,
Johan
Dat is iets te makkelijk gesteld. Een leaseauto is niet goedkoop en moet ook enigszins gerechtvaardigd kunnen worden. Dat het door sommige bedrijven van oudsher als lokkertje wordt gebruikt om onnozele mensen te werven is een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan ben je echt een slechte onderhandelaar. Je wordt werkelijk doodgegooid met lease auto`s in de ICT.
je kan altijd praten. Probleem is alleen dat Peak aan Detachering doet en dat je dus niet altijd werk dicht in de buurt hebt (wonen in Utrecht, en werken in Amsterdam bijv). Helaas is dit bij bijna elke detacheerder wel. Ook voor OGD, waar ik voor werk, heb ik in Arnhem moeten werken (vanuit Utrecht is elke dag met de trein geen pretje). Het is vaak net wat je er voor over hebt. Overigens moet ik wel zeggen dat ik redelijk veel werk in de buur theb gehad, kan mazzel zijn...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:37 schreef Berryback het volgende:
Vraagje,
Ik ben uitgenodigd voor een gesprek bij Peak-it. Na het lezen van alle reacties hier over Peak-it heb ik toch zo men twijfels.
Op dit moment werk ik voor een softwarebedrijf (helpdesk 1e en 2e lijns) doe ik nu 3,5 jaar. (met plezier)
In verband met een verhuizing/zwangere vriendin ben ik op zoek naar een baan in de buurd. Ik reis op dit moment dik 2 uur heen en 2 uur terug. (reiskosten worden vergoed).
Heeft het enig zin om te gaan soliciteren ?. (peak-it)
Beetje laat maar ben nog niet zo lang terug op fokquote:Op zondag 4 juni 2006 02:24 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Nou, even snel nog een update vanuit deze hoek:
Heb de baan gekregen. Heb daarnaast al gelijk een opdracht die dinsdag a.s. gaat starten. Gloed nieuwe auto onder m'n %^&*, plus een wel ok contractje...
Let the games begin![]()
60 vakantiedagenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:06 schreef masterdave het volgende:
nou, ik heb daar morgen een sollicitatie gesprek, ik dacht dat het allemaal wel ok was, maar dammnnnnn als ik dit zo lees is het echt 3 x niks, ik heb namelijk zelf al een baan waar ik redelijk verdien, en 60 vakantiedagen heb, maar het werk is gewoon niet meer uitdagend, maar ik heb wel een eigen huis met hypotheek en alles, dat risico ga ik dus niet lopen he.
Ik werk op een middelbare school, dus heb schoolvakanties mee, ik heb zelfs 63 vakantiedagen in het jaar. heb net 5 weken vakantie achter de rugquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
60 vakantiedagen![]()
fuck, das niet een beetje veel, das heel veel.
ik ben eigenlijk wel nieuwsschierig waarzo?
whahaha ik ook... paar weken terugquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:47 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Je zou ook eens bij call2 ( www.call2.nl ) kunnen proberen. Daaar kun je allemaal opleidingen halen op hun kosten en is ook net iets beter geregeld dan peak-it schijnt het. Ik ben er gister allleen afgewezen bij de selectie procedure
Binnen een skilled servicedesk ja.. maar binnen call2 kan je ook binnen de eerste twee jaar doorgroeien naar tweedelijns servicedesk hoor.. ! Trouwens, vaak kun je na een jaartje, als je jezelf bewezen hebt en de ambitie hebt, ook al doorgroeien naar een meer coordinerende functie binnen een servicedesk..!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:41 schreef vamos1 het volgende:
[..]
was een bullshit-bedrijf anyway.. je kreeg de eerste 2 jaar allemaal cursussen, maar je werkte dan dus ook minimaal 2 jaar bij de helpdesk...echt stupid
Kun je niet beter naar een echt IT bedrijf die ook aan detachering doet kijken?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:06 schreef Joene het volgende:
Ik ben inmiddels bijna MCSA , alleen exchange nog ff doen
Opzich heb ik een redelijk leuke / goed betaalde ict baan. Maar tijd voor iets nieuws.
Ik zit zelf te denken aan Yacht of Brunel interim professional. Iemand ervaring?
Ik werk zelf voor een jong (10 jaar) kleiner IT-bedrijf (inmiddels 80 man). Dit soort bedrijven zijn vaak de echt leuke bedrijven om voor te werken:quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:23 schreef Joene het volgende:
Ik woon in de kop van nh , en wil eigenlijk niet veel verder dan Amsterdam![]()
werk nu zelf al voor een "echt" it bedrijf en dat is het ook niet
Heb je tips?
Ik kom elke dag iteejers tegenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:31 schreef pdiscs het volgende:
[..]
In jouw regio moeten beslist leuke IT-bedrijven zijn. Gewoon goed rondkijken en je netwerk gebruiken (je komt beslist wel eens een IT-er tegen).
Nou dan. Praat eens met hen. Misschien zit er iemand bij die bij een leuk bedrijf werkt (en waarschijnlijk zoekt dat bedrijf ook naar mensen, net als de rest van de IT bedrijven).quote:
Vertel eens wat meer over de beschikbare vacatures/funkties en de regio waarvoor deze gelden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:05 schreef sonny het volgende:
BIj mij op werk zoeken ze nog mensen, dus mensen solliciteer -> www.unit4agresso.com
Baan bevalt goed! Prettige collega's, hoop bewegingsvrijheid en een groot project waar ik aan meewerk. Is helemaal topquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Beetje laat maar ben nog niet zo lang terug op fok
Cool dat Kim je aan een job heeft geholpen....for her!
Hoe bevalt de baan?
Leuke site, geen vacaturesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:05 schreef sonny het volgende:
BIj mij op werk zoeken ze nog mensen, dus mensen solliciteer -> www.unit4agresso.com
Het is vaak de eerste stap (die vaak een helpdesk functie bedraagt) die toch wel lastig is. Het is niete cht super leuk werk, hoewel de ervaring daar opdoen wel het snelste isquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:37 schreef realbase het volgende:
[knip]
En dat is zkr het belangrijkste. Ik heb ook een MBO opleiding, maar heb nu toch wel een vet project te pakken. Gewoon advertenties afgaan, maar blijf uit de buurt van Peak-ITquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben zelf ook een tijd op zoek al maar wil nou niet echt lukken. Grootste struikelblok wat ik hoor is dat ik MBO niveau (heb mbo toerisme en beveiliging) heb gedaan en ze HBO willen, liefst met hun "P".
Hier in omgeving Den Haag kan ik moeilijk maar wat vinden dus als mensen tips hebben voor een manier om ergens binnen te komen waar ik het beste op kan zoeken.
Ik heb redelijke ervaring met netwerk aanleggen, software en hardwarematige problemen oplossen, klein beetje webdesign. Dus zo'n hoog niveau zit ik nou ook weer niet maar de wil is er zeker om er verder in te gaan
Er zijn veel betere bedrijven, maar ik denk dat je ook wel tevreden moet zijn op een gegeven moment (maatje van mij werkt bij Peak). Zelf werk ik nu 1,5 jaar bij OGD (veel jongeren / studenten) en heb het er prima naar mijn zin. Afwisselende klanten en leuke informele sfeer. Het ligt er denk ik vooral zelf aan wat jij wilt.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:33 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
En dat is zkr het belangrijkste. Ik heb ook een MBO opleiding, maar heb nu toch wel een vet project te pakken. Gewoon advertenties afgaan, maar blijf uit de buurt van Peak-IT![]()
Nog steeds in het ziekenhuis?quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:33 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
En dat is zkr het belangrijkste. Ik heb ook een MBO opleiding, maar heb nu toch wel een vet project te pakken. Gewoon advertenties afgaan, maar blijf uit de buurt van Peak-IT![]()
Mooizo!quote:
Nee Qmagic is een goed bedrijf zeg, ooit ook eens over nagedacht maar hoorde / las er heel erg veel slechte verhalen over. Leuk voor de beginner, niet voor de proquote:
tja,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:50 schreef k_i_m het volgende:
Mijn nieuwe collega komt daarvandaan! Die is er niet stuk van
Check ook hier.
http://www.indewandelgang.nl/lijst.php?bedrijf=1061
en hier
http://www.indewandelgang.nl/lijst.php?bedrijf=796
Als je een gesprek wilt bij een ander bedrijf (detachering) om aan de slag te gaan, dan hoor ik het wel, dan mail ik je met wat meer gegevens.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:17 schreef mark_82 het volgende:
[..]
tja,
Maar moet je dan? Ik ben ongeveer een half jaar opzoek naar werk. En elke keer dat ik hoor, is dat ik geen werkervaring heb. En daarom ben je niet aangenomen. (dat zeggen zeals je het moet geloven) Ik zit nu zelf te denken om toch bij peak-it of q-magic aan de slag te gaan. Je moet toch wat als je wanhopig ben.
![]()
grzz trugquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mooizo!
Doe maar de groeten aan patries en rik van mij
Je Microsoft examens halen. Dan kan je ook zonder werkervaring zo aan de slag bij de wat kleinere detacheringsbureau'squote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:17 schreef mark_82 het volgende:
[..]
tja,
Maar moet je dan? Ik ben ongeveer een half jaar opzoek naar werk. En elke keer dat ik hoor, is dat ik geen werkervaring heb. En daarom ben je niet aangenomen. (dat zeggen zeals je het moet geloven) Ik zit nu zelf te denken om toch bij peak-it of q-magic aan de slag te gaan. Je moet toch wat als je wanhopig ben.
![]()
En als je slim bent, begin je met 70-290. 50% van de stof die je daarin krijgt, komt ook terug in 70-270 (waardoor een stuk makkelijker te doen)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je Microsoft examens halen. Dan kan je ook zonder werkervaring zo aan de slag bij de wat kleinere detacheringsbureau's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |