Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:27 schreef ranja het volgende:
zit er nog enig verband tussen die foto's?
Als ik dat zeg weet je het waarschijnlijk.. indiaquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:37 schreef Z het volgende:
En waar staat dat 17e eeuws bouwwerk?
Neleos +1quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:41 schreef Neleos het volgende:
Taj Mahal?
Jahwohl! En van de Bad Seedsquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:38 schreef MadMaster het volgende:
Blixa Bargeld van Einsturzende Neubauten
Daar was ik ook bijquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:43 schreef MadMaster het volgende:
Ha, heb de Neubauten in 1993 in het voorprogramma van U2 gezien.
Werd niet echt gewaardeerd, wat zich uitte in het gooien van, soms nog volle, plastic flessen naar het podium vanuit het publiek, de rug toekeren richting podium en het zwaaien met de U2-entreebiljetten. Blixa gooide toen de flessen retour in het publiek, waarop de band na ongeveer 2 nummers hun biezen mocht pakken van het management van U2 en daarna geschrapt werd als voorprogramma tijdens het verdere verloop van de U2-tour.
Ha, tegenwoordig is een ijsklontje al te veel, vroegah was alles beterquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:43 schreef MadMaster het volgende:
Ha, heb de Neubauten in 1993 in het voorprogramma van U2 gezien.
Werd niet echt gewaardeerd, wat zich uitte in het gooien van, soms nog volle, plastic flessen naar het podium vanuit het publiek, de rug toekeren richting podium en het zwaaien met de U2-entreebiljetten. Blixa gooide toen de flessen retour in het publiek, waarop de band na ongeveer 2 nummers hun biezen mocht pakken van het management van U2 en daarna geschrapt werd als voorprogramma tijdens het verdere verloop van de U2-tour.
Vragen staat vrij...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:45 schreef ranja het volgende:
Je zult maar een kaartje speciaal voor de Neubauten hebben gekocht... mag je dan je geld terugvragen
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:11 schreef ranja het volgende:
een Kraftwerk meneer?
Die wel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:15 schreef MadMaster het volgende:
Klaus Schulze
't was geraden.. Taj Mahal.. als je het niet kent.. zeker opzoeken!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:41 schreef cafca het volgende:
En die van Prep, is dat Keb Mo?
oh, ik zie het nuquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:34 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
't was geraden.. Taj Mahal.. als je het niet kent.. zeker opzoeken!!![]()
Maar dat is hem nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:36 schreef ranja het volgende:
enige japanse synthesizerist die ik ken.... Ruichie Sakamoto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |