Ha, anders ik welquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als ik voor elke TVP die ik plaats een punt zou krijgen dan stond ik nu eerste
Leg 's uit? Niet wat ik zoek in elk gevalquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:24 schreef bartrid het volgende:
Kiss?
Ik post er gewoon niet zo veelquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als ik voor elke TVP die ik plaats een punt zou krijgen dan stond ik nu eerste
bigshadow +1quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:06 schreef bigshadow het volgende:
Omdat er hamburgers werden verkocht, The Smiths![]()
Jesus & Mary Chainquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:24 schreef ranja het volgende:
Ik zat nog niet in de trein, over een half uur pas
Welke band heeft duidelijk een haat/liefde verhouding met Rock'n'roll?
bukgeit +1quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:38 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Jesus & Mary Chain
>> I Love Rock 'n Roll
>> I Hate Rock 'n Roll
Easy money puntquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:07 schreef bartrid het volgende:
abbey road
Ja, moe je mee uitkijken. Voor je het weet heb je een flinke longontsteking. Kan je aan dood gaan zelfs.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Waarom heeft die ene meneer geen schoenen aan? [afbeelding]
Nee, witte schoenen dragen helptquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:16 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ja, moe je mee uitkijken. Voor je het weet heb je een flinke longontsteking. Kan je aan dood gaan zelfs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
how come wrong numbers are never busy?
't duurde ff maar hij is binnenquote:
quote:So if you’re looking for a good time
And you’re prepared to pay the price
Fifteen quid is all she asks for
Everybody’s got their vice
If you’re waiting for a long time for the rest to do their piece
You can tell her that you know me and you might even get it free
So any time you’re down the east end don’t you hesitate to go
You can take my honest word for it she’ll teach you more than you can know
| Forum Opties | |
|---|---|