Van Bommel vond ik toch tegen Benfica erg zwak!!. En voetballend mag Landzaat de schoenen niet eens poetsen van Seedorf, maar het is een werker en dat zie ik graag!quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:10 schreef LuukBes het volgende:
Op linkshalf en rechtshalf hebben genoeg alternatieven. Cocu, VdV, Bommel en Landzaat.
Hij is gewoon niet beter dan die 4. Fucking accept it, whiners.
Landzaat is ook één van de meest overschatte voetballers van de laatste jaren. En waarom hebben dan spelers als Hofs en Boateng wel een kans gekregen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:10 schreef LuukBes het volgende:
Op linkshalf en rechtshalf hebben we genoeg alternatieven. Cocu, VdV, Bommel en Landzaat.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ja, maar ook de invloed van Seedorf op de andere jongere spelers zal ook negatief zijn.
Als Seedorf met zijn Dikke BMW en met een zonnebril op een interview geeft aan de NOS met veel gouden kettingen en arrogant gedrag. Dan denkt een Vlaar, hey dat moet zo...
Niet beter als Van Bommel of Landzaat wat hebben die 2 nou ooit gepresteerd???quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:10 schreef LuukBes het volgende:
Op linkshalf en rechtshalf hebben we genoeg alternatieven. Cocu, VdV, Bommel en Landzaat.
Bij van Basten komt ie louter in aanmerking als rechtshalf, terwijl ie bij Milan meer linkshalf is. Maakt niet uit hoe je hem ziet, we hebben in oranje gelijkwaardige of betere spelers die in niet eruit kan spelen, en Seedorf is geen fijne bankzitter in de ogen van Marco (net als Davids), dat geeft onrust en ontevreden negatieve sfeer.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:18 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Niet beter als Van Bommel of Landzaat wat hebben die 2 nou ooit gepresteerd???
En bovendien Seedorf is geen rechtshalf!!!
Van Basten zet Sar toch ook niet in de spits![]()
Omdat je het zo vriendelijk vraagtquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:23 schreef tong80 het volgende:
Mijn opstelling
Van der Sar Jaap Stam, Kevin Hofland, Ooijer, Davids
Seedorf, Bergkamp, van Bommel
Robben, Van Nistelrooij, van Persie.
Iemand die het beter weet moet het maar zeggen
Preciesquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:39 schreef MrSASO het volgende:
Het sluit precies aan bij het punt die ik wil maken
Precies, hij hoeft niet als basisspeler mee, maar toch zeker wel bij de groep.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:16 schreef Nywuob het volgende:
Hij had op z'n minst een kans kunnen krijgen.
Wat hebben Jaliens en Van Bronckhorst met Seedorf te maken?quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:39 schreef MrSASO het volgende:
Het sluit precies aan bij het punt die ik wil maken
Op de rechtshalf positiequote:Op donderdag 30 maart 2006 02:42 schreef Brett-Anderson het volgende:
speciaal voor jullie opgezocht:
Oranje naar het EK - heel holland helpt: rapport tegen Moldavie
Cijfer Clarence Seedof - 3
Balcontacten - goed 33 / slecht 18
Duels - gewonnen 5, verloren 12
Balverlies - 21
Er waren pas zes minuten gespeeld en Clarence Seedorf had al zes ballen ingeleverd bij de tegenstander. Dat was maatgevend voor een dramatisch vervolg waarin de middenvelder van AC Milaan wellicht zijn slechtste interland ooit afwerkte. Hij leed 21 keer balverlies en verloor 12 van de zeventien duels die hij uitvocht. Na vijf minuten in de tweede helft besloot hij ook nog eens op de rechterflank te verlaten en het overvolle centrum op te zoeken. zijn vervanger Ronald de Boer, die na 66 minuten in het veld kwam, deed overigens precies hetzelfde.
zegt een Inter-supporter ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In de CL finale van de 3-2 van Liverpool.
Seedorf liep als een oud wijf naar de balals hij even een sliding maakte dan had hij dat schot geblokt maar meneer verdette wou zijn shirt niet vies maken.
Maar zoiets zien jullie niet
ik zat ook op de Heizel toen maar vond het wel minder leuk dan jijquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb veel interlands en andere wedstrijden live meegemaakt.
Buiten het doelpunt van van Basten tegen den Bosch met zijn fenomenale omhaal schiet me dit als eerste te binnen.
België -Nederland 1995.
Seedorf krijgt de bal op de midellijn, passeert een tegenstander omspeelt nog een belg. Komt de volgende tegen die hij door de benen speelt.
20 meter rechts van het doel. Seedorf schiet de bal in de verste kruising.
Dat was de reis naar België waard.
Ik herinner me ook zijn invalbeurt uit tegen Kaiserslautern. De Duitse verslaggever :
'Dass gibts nicht, dieser bursche is genau 16. Europa, hier komt wieder ein Ajax bursche.'
mee eens, zo'n sterspeler hoort gewoon een kans te krijgen. Zijn spel was gister weer om te smullen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:16 schreef Nywuob het volgende:
![]()
Hij had op z'n minst een kans kunnen krijgen.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ja, maar ook de invloed van Seedorf op de andere jongere spelers zal ook negatief zijn.
Als Seedorf met zijn Dikke BMW en met een zonnebril op een interview geeft aan de NOS met veel gouden kettingen en arrogant gedrag. Dan denkt een Vlaar, hey dat moet zo...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:00 schreef LangeTabbetje het volgende:
Laten we wel wezen....wat je ook van die jongen (net als van Bommel, Davids en Kluivert) moge vinden, ik heb altijd het gevoel dat ze nooit bij van Basten een eerlijke kans zullen krijgen, en dat is niet fair. Lekker boeien dat ie niet lekker in de groep ligt...ze gaan toch niet op kinderkamp ? Ze krijgen gewoon nooit een eerlijke kans van van Basten.
Veron doet niet zo goed als uit zijn Lazio tijd maar verder prima !quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:37 schreef BramKVO het volgende:
[..]
zegt een Inter-supporter ...Bedankt om Seedorf gratis naar Milan te laten komen
![]()
Wat vind je dan trouwens van Veron op Inter hun middenveld ?![]()
Opgelost,quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee
Wij weten toch niet hoe hij aan zijn informatie komt? Misschien heeft 'ie wel gebeld met Clarence!quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:14 schreef Nywuob het volgende:
Hoezo zou hij niet goed in de groep liggen? Van Basten heeft dat toch nog nooit aan den lijve ondervonden? Hij baseert zijn mening alleen op hetgeen in voorgaande jaren in de media is verschenen. Ik vind dat een kwalijke zaak voor een bondscoach.
Waarschijnlijk niet met Clarence. Clarence zelf zal toch niet tegen Marco gezegd hebben: "Mij moet je niet selecteren want ik lig niet goed in de groep" .quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wij weten toch niet hoe hij aan zijn informatie komt? Misschien heeft 'ie wel gebeld met Clarence!
Dan komt 'ie wel weer in Oranjequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:13 schreef Nashje het volgende:
Seedorf moet terug naar Ajax.
Seedorf keert nooit van zijn leven terug naar Ajax (Nederland) kijk hoe de supporters hem hier behandelen het is gewoon te gek voor woorden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:13 schreef Nashje het volgende:
Waar ze hem uitfloten?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:13 schreef Nashje het volgende:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:34 schreef MrSASO het volgende:
Spelers zouden in dienst van Seedorf moeten spelen
Speelt Ronaldinho ook in dienst van het team?? Of Kaka?? Messi??quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Onzin. Ik wil een team dat vor elkaar door het vuur gaat en doet we de trainer hun opdraagt. Discipline is het woord.
Davids moet natuurlijk zonder discussie mee, inderdaad.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:43 schreef PLAE@ het volgende:
Davids en Seedorf thuislaten.....dan ben je gewoon een idioot.
Wat een vergelijking zeg!quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Speelt Ronaldinho ook in dienst van het team?? Of Kaka?? Messi??
Nee toch maar toch komen hun teams ver je moet een elftal om een goede speler heenbouwen niet een soort van gelijkheid proberen te scheppen. Niemand is gelijk en al helemaal niet bij voetbal.
Clarence heeft genoeg kansen gehad. Opzouten met hem. Laat ik wel zeggen dat ik hem gisteren goed vond spelen. En zo goed was hij tijdens EK2004 ook weer niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:55 schreef MrSASO het volgende:
Dat lukt hem wel hij moet alleen een fatsoenlijke eerlijke kans krijgen op zijn positie. Krijgt hij die zie EK2004 dan kunnen er nog leuke dingen gebeuren
Maar die spelen op een andere positie als Seedorf. Seedorf is niet de nummer 10 van Milan. Je zou hem dan in het Nederlands Elftal op de 10 positie moeten zetten, maar Seedorf en het Nederlands Elftal is om een of andere reden een slechte combinatie.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Speelt Ronaldinho ook in dienst van het team?? Of Kaka?? Messi??
Inderdaad. Davids spreekt al voor zich. Bij Seedorf heb ik het idee, dat hij in Nederland gewoon zo slecht speelt vanwege het publiek wat tegen hem is. Terwijl het zon goede voetballer is, misschien wat meer steun geven. Eén van de beste voetballers van de wereld.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:43 schreef PLAE@ het volgende:
Davids en Seedorf thuislaten.....dan ben je gewoon een idioot.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:24 schreef tong80 het volgende:
Hij speelt weer geweldig. Verdedigend sterk. Goede passes etc. Marco kijk je ook ?
Eerste ronde mischien met heel veel gelukquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:27 schreef Zwansen het volgende:
Wij worden Wereldkampioen zonder Davids en Seedorf.
We zitten al in de eerste ronde...quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:31 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Eerste ronde mischien met heel veel geluk
pfff 6de ofzo?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:32 schreef tong80 het volgende:
En hij staat als het zo blijft gewoon weer in de halve finale. De hoeveelste zou dat al zijn ?
ja.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:59 schreef Fukjoeman het volgende:
Heeft die piemel ooit goed gespeeld bij Oranje?Juist
Ja en ik was erbij.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:59 schreef Fukjoeman het volgende:
Remember EURO2004quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:59 schreef Fukjoeman het volgende:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:18 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ik ben wel van mening dat Clarence beter is dan Hofs (veel beter zelfs), Sneijder en misschien wel Landzaat. Misschien toch nog een kansje gunnen bij San Marco?
Mannenzaad.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:24 schreef bergkampf het volgende:
Liever Seedorf, dan een Maanzaad van AZ ofzo.
En dat heeft wat te maken met Seedorfquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Vennegoor verkiezen boven Makaay, oke..je hebt een pinchhitter nodig. Maar om een wereldspits als Makaay dan buiten de selectie te houden en als je dan zo nodig een pinchhitter nodig hebt, dan liever Huntelaar dan Vennegoor.
Ik reageerde zeg maar op de post van PPWB84quote:
kom kom niet overdrijven he. Seedorf speelt inderdaad best leuk voetbal bij zijn club, maar in het Nederlands elftal heeft Landzaat zich (tot nog toe) wel meer bewezen dan Seedorf ooit.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]. Misschien wel beter.
Landzaat speelt nu 2 jaar bij AZ waarin hij redelijk functioneert maar daarentegen speelde hij de afgelopen weken ook niet erg sterk, daarvoor speelde hij bij Willem II.
Terwijl Seedorf al jaren bij topclubs in de basis speelt, in 1995 zelfs al aan de basis stond van de gewonnen Champions League naast de 4 Champions League finales waar hij in heeft gestaan, en altijd degelijk tot zeer goed speelt. En nu is Seedorf MISSCHIEN wel beter dan Landzaat. Understatement van het jaar?![]()
Nou Landzaat is mij nog nooit opgevallen in een wedstrijd van het nederlands elftalquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:40 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
kom kom niet overdrijven he. Seedorf speelt inderdaad best leuk voetbal bij zijn club, maar in het Nederlands elftal heeft Landzaat zich (tot nog toe) wel meer bewezen dan Seedorf ooit.
Desalniettemin vind ik dat Marco hem weer een kans moet geven.
Is Gilles zo'n kenner?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:19 schreef placebeau het volgende:
Gilles De Bilde zegt het ook al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |