quote:
Zenks..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan vanaf hier niet bij mijn email (laptop)maar ik kan je morgen wel een nieuw emailadres sturen.
Al gebruikt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:14 schreef mcDavid het volgende:
oh janet: studenten-e-mail?
Okee, geef maar een gil anders.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zenks..![]()
Maar ik denk dat ik al een mooie heb.. niet dat ik het adres aan het werken krijg in mn outlook, maar ja, daar ben ik dan ook digibeetje voor..
Wat was de volgende ook alweer? Click your tong?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:24 schreef mcDavid het volgende:
*klap klap*
Je gaat toch niet alle coupletten posten he?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat was de volgende ook alweer? Click your tong?
Nee joh, gekkerd. Ik wou het gewoon hardop zingen maar ben de volgorde kwijtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je gaat toch niet alle coupletten posten he?
geen idee, zo blij ben ik nou ook weer niet!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat was de volgende ook alweer? Click your tong?
De nietzman/downsyndroom-smileyquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:36 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
toffe nieuwe smilie in het fotoboek!
mét rasta's!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De nietzman/downsyndroom-smiley.
Dom ding.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Voor dat laatste had er nog kwijl bij gemoeten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsja, beetje onder het motto 'jij verzint de kleurtjes van het nieuwe fotoboek, wij geven je een smiley die op je lijkt'. Dooie mus, if you ask mequote:
Enorm! Ik heb meteen de oude lay-out ingesteld!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mét rasta's!
-edit-
het fotoboek an sich is er wel op vooruit gegaan overigens!
Wat heb je met je ava gedaan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voor dat laatste had er nog kwijl bij gemoeten.
Die gele is alleen niet zo goed gelukt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alle primaire en secundaire kleuren. Niks mis mee.
jah toch maar wel. stuk overzichtelijker!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Enorm! Ik heb meteen de oude lay-out ingesteld!
Ik heb een TR gedaan in je fotoboek.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die gele is alleen niet zo goed gelukt.
Wat is er mis met geelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die gele is alleen niet zo goed gelukt.
Deels. Van mij hoef je die extra foto's niet meteen te zien. Laat mensen maar klikken ervoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jah toch maar wel. stuk overzichtelijker!
maar ook die is verbeterd.
In het fotoboek én op het forum.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:46 schreef The_Langolier het volgende:
ah, oude lay-out. Goed dat je t zegt.
Je hoeft niet boos te worden hoor.quote:
dan host je ze extern!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Deels. Van mij hoef je die extra foto's niet meteen te zien. Laat mensen maar klikken ervoor.
Alleen in het fotoboek..quote:
op t forum ben ik teveel gewend geraakt aan fok_sliverquote:
Neuh.quote:
quote:
Tsssk, noobsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
op t forum ben ik teveel gewend geraakt aan fok_sliver
Wat is er mis met geel dahaaaaaannnnnn!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hoeft niet boos te worden hoor..
waar zie jij de kleur rose/paars in het foboquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Is de kleur roze/paars/whatever van het oude fotoboek nou feller geworden, of ben ik nou gewoon scheel?.
hear, hear!quote:Pfft, laat ze goftedomme een fatsoenlijke search bouwen ipv fotoboeken in gaan zitten kleuren.
Nee, ik verwelkom je gewoon. Maar laat maarquote:
Zelfde kleuder.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Is de kleur roze/paars/whatever van het oude fotoboek nou feller geworden, of ben ik nou gewoon scheel?.
Pfft, laat ze goftedomme een fatsoenlijke search bouwen ipv fotoboeken in gaan zitten kleuren.
Blauw/paarse danquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waar zie jij de kleur rose/paars in het fobo
Met de kleur an sich niks, maar in je ava is t een soort bruin geworden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat is er mis met geel dahaaaaaannnnnn!
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, ik verwelkom je gewoon. Maar laat maar![]()
Onze liefde was tóch relatief zei jequote:
oh, nu ik hééél goed me best doe, zie ik er idd een heel klein beetje paars in!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Blauw/paarse dan. Hele dagen naar een beeldscherm kijken fuckt duidelijk je zicht op
.
Vul jij maar es bij Paint 128 in bij groen en blauw en 0 bij rood. Dan kom je op die kleur.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Met de kleur an sich niks, maar in je ava is t een soort bruin geworden.
Kutprogramma dus.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vul jij maar es bij Paint 128 in bij groen en blauw en 0 bij rood. Dan kom je op die kleur.
Ik werk eraan weerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Onze liefde was tóch relatief zei je
*kras
alles is relatief!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Onze liefde was tóch relatief zei je
Dat iets triviaals als een OP zo'n breuk teweeg kan brengen is wel tekenendquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik werk eraan weer![]()
Het is maar een OP he`
Ik lepel m'n ogen er wel gewoon uit. Dat zal ze leren verkeerde informatie te verschaffen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh, nu ik hééél goed me best doe, zie ik er idd een heel klein beetje paars in!
Als je maar wel de foto's in je fotoboek plaatst!quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik lepel m'n ogen er wel gewoon uit. Dat zal ze leren verkeerde informatie te verschaffen.
Welterusten, en dat soort gebrabbel.quote:
Ik ben een leek.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zelfde kleur bij alle programma's, lieverd. Het zijn RGB waardes
misschien ligt het aan je monitor?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik lepel m'n ogen er wel gewoon uit. Dat zal ze leren verkeerde informatie te verschaffen.
neemt niet weg dat paint een kutprogramma isquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zelfde kleur bij alle programma's, lieverd. Het zijn RGB waardes
TFT's doen ook rare dingen met smileys. Die worden dan keilelijk.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
misschien ligt het aan je monitor?
bij de TFT van mijn ouders zie ik de kleuren van t forum ook heel vaag... quotes worden ineens donkerder dan de gewone achtergrondkleur enzo... heel vaag
Paint heerscht, daar niet van, maar ik heb mijn avatar natuurlijk niet in Paint gemaakt. Want dan was het geen gifje geworden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
neemt niet weg dat paint een kutprogramma is
Jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat iets triviaals als een OP zo'n breuk teweeg kan brengen is wel tekenend
Of je koopt er eentje van een fatsoenlijk merk. Ik heb daar allemaal geen last van hoor!quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
TFT's doen ook rare dingen met smileys. Die worden dan keilelijk.
Nou ja, ik heb een kei-oud 19" ding wat me prima bevalt, daar niet van. M'n broer heeft een kut-TFT waar de kleuren in ieder geval anders op uitkomen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Of je koopt er eentje van een fatsoenlijk merk. Ik heb daar allemaal geen last van hoor!
Nou ja, als ik zo'n giga bak voor m'n neus zou parkeren, dan zou er op m'n bureau weinig ruimte overblijven.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb een kei-oud 19" ding wat me prima bevalt, daar niet van. M'n broer heeft een kut-TFT waar de kleuren in ieder geval anders op uitkomen.
Hoe dan ook, FoK gaat weer op topsnelheid.
Op naar de volgende katerquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:17 schreef JDude het volgende:
Lalalalala Speciaalbier.
nu je het zegt...quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:13 schreef Janetje het volgende:
Die TT klinkt wel vies trouwens..
doe mij toch maar fireworksquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Paint heerscht, daar niet van, maar ik heb mijn avatar natuurlijk niet in Paint gemaakt. Want dan was het geen gifje geworden.
Klinkt als iets voor Chowi.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie was hier ook alweer de.Damien Rice
. fan?
Neuh na 4 (verschillende) stuks ben ik opgehouden en ik ga zo slapen.quote:
Chowie.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie was hier ook alweer de.Damien Rice
. fan?
Het zegt me niets eigenlijk.quote:
Das toch dat ene nieuwsgroepengevaldingprogramma waarbij je dingetjes zo snel binnenhaalt dat je niet eens de tijd hebt om te gaan zitten soppen in afwachting tot het binnen is, maar waar je voor moet betalen?quote:
die ja.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Das toch dat ene nieuwsgroepengevaldingprogramma waarbij je dingetjes zo snel binnenhaalt dat je niet eens de tijd hebt om te gaan zitten soppen in afwachting tot het binnen is, maar waar je voor moet betalen?
Mmja, ik zat er al over na te denken. Tiscali doet niet meer aan nieuwsservers ofzo, maar ik wacht wel even tot ik een nieuwe harde schijf heb, met meer ruimtequote:Op woensdag 29 maart 2006 00:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die ja.
maar betalen hoeft alleen als je provider geen (goede) nieuwsserver heeft.
en dat heeft die van ons niet
maar 7,50 per maand valt ook wel weer mee... het is gewoon leuk!
heel goed plan! harde schijfruimte is de grote beperkende factor bij mijquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mmja, ik zat er al over na te denken. Tiscali doet niet meer aan nieuwsservers ofzo, maar ik wacht wel even tot ik een nieuwe harde schijf heb, met meer ruimte.
Slaap lekker overigens.
Da's niet waar, je hebt news.tiscali.nl gewoon. Dat zag ik net toen ik daar een gratis inbelaccount opende.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mmja, ik zat er al over na te denken. Tiscali doet niet meer aan nieuwsservers ofzo, maar ik wacht wel even tot ik een nieuwe harde schijf heb, met meer ruimte.
Slaap lekker overigens.
Goede vergelijking! Nu snap ik het tenminstequote:Op woensdag 29 maart 2006 00:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heel goed plan! harde schijfruimte is de grote beperkende factor bij mij
ik heb ook tiscali, die lui zijn echt gestoord!
gooien ze eerst hun eigen nieuwsserver plat, willen ze vervolgens Eweka geld gaan vragen, omdat er zoveel van hun servers gedownload wordt.
da's het zelfde dat de supermarkt geld van Calvé gaat eisen omdat ze zoveel pindakaas verkopen
ze hebben alle binaries groepen gebannedquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's niet waar, je hebt news.tiscali.nl gewoon. Dat zag ik net toen ik daar een gratis inbelaccount opende.
Sneu. Ben blij dat ik gewoon bij zonnet/versatel/tele2 zit, die maken gebruik van zo'n betaalserverquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ze hebben alle binaries groepen gebanned
voor de rest geen problemen met tiscali hoor!quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, ik wil sowieso Tiscali afzeggen, het is me te duur voor de beláchelijk lage snelheid die ik nu heb. Ik wil kabel, dan hoef ik niet meer extra te betalen om de KPN lijn actief te houden. geen huistelefoon meer. Maar die fuckers verlengen het contract stilzwijgend met een jaar (!).
Maar dit is meer dig-gezwets.
boeie laatst nog een hele muziek discussie gehad, hoeft niet alleen maar slap geouwehoer te zijn tochquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, ik wil sowieso Tiscali afzeggen, het is me te duur voor de beláchelijk lage snelheid die ik nu heb. Ik wil kabel, dan hoef ik niet meer extra te betalen om de KPN lijn actief te houden. geen huistelefoon meer. Maar die fuckers verlengen het contract stilzwijgend met een jaar (!).
Maar dit is meer dig-gezwets.
eensch.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
boeie laatst nog een hele muziek discussie gehad, hoeft niet alleen maar slap geouwehoer te zijn toch
Nou, jij zou ook huilen als je tegen de 30 euro kwijt bent voor een half MB-tjequote:Op woensdag 29 maart 2006 00:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
voor de rest geen problemen met tiscali hoor!
prima snelheid, en iig beter dan kabel, da's zo instabiel als de pest!
blij dat mijn hospita gewoon een KPN lijn heeft
Tele2 Plus, 4 Mb/1 Mb voor 25 euroquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou, jij zou ook huilen als je tegen de 30 euro kwijt bent voor een half MB-tje. En ik wil al tijden upgraden maar dat moet dan weer online en m'n broertje had gefuckt met de wachtwoorden dus ik kan me niet meer aanmelden, en tiscali doet wéken over het opsturen van een papiertje met het wachtwoord
.
Ik ga 's rondkijken, zodra m'n contract opzegbaar isquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tele2 Plus, 4 Mb/1 Mb voor 25 euro
Trustenquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga 's rondkijken, zodra m'n contract opzegbaar is.
Nu slapen, adieu volk!
Spaties wel geteld??quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:47 schreef pc-fr34k het volgende:
Godverdomme, ik zo een vette sign aan het bouwen, is hij te groot, ik na veel moeite hem onder de 250 tekens krijgen, zegt dat stomme replique dat hij nog steeds te groot is terwijl hij 240 tekens is!
Edit->character countquote:
'werken', vorige week wat kunnen doen. Nu is het afwachten wat andere bedrijven gaan doen. De badkamer wordt vandaag bv gevoegd, dan is het tegelwerk daar af.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:07 schreef Misstique het volgende:
Hey Pheno, vandaag weer klussen?
Ik moest toch enig onderscheid maken.quote:
Nou, vooruit dan maarquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik moest toch enig onderscheid maken..
Maar vooruit, ook een kusje voor jou op je voorhoofd
"Morgen stop ik met roken"quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:17 schreef clumsy_clown het volgende:
That's it, vanaf vandaag bouw ik een fatsoenlijk slaapritme op [afbeelding].
Goedemorgen overigens.
Ik roep het ook al 2 jaarquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:18 schreef Litso het volgende:
[..]
"Morgen stop ik met roken"
"Ik drink noooit meer teveel"
"Ik ga niet meer zoveel posten"
Mt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:19 schreef Misstique het volgende:
c_c.
Stiekem toch?quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik roep het ook al 2 jaar. Maar als ik dat nu niet doe raak ik m'n baan kwijt, dus het moet [afbeelding].
[..]
Mt. [afbeelding].
JIj, ik en cerror moeten het btw 's hebben over mijn niet-kloon-zijn.
cerror zit je weer te stangen, begrijp ik?quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Mt. [afbeelding].
JIj, ik en cerror moeten het btw 's hebben over mijn niet-kloon-zijn.
Ja.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
cerror zit je weer te stangen, begrijp ik?
7 april. Ik krijg een beetje het idee dat het alle mongolide users van Onzin bij elkaar geschraapt zijn, waar dan een paar mensen met een IQ boven de 95 tussen zitten. Maar ik kan fout zitten, vandaar dat ik het vraag.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:27 schreef Misstique het volgende:
Welke meet?
Missbabe!quote:
Ook.quote:Litso!!
Ah. Díe meet. Leuk. Ik kom niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
7 april. Ik krijg een beetje het idee dat het alle mongolide users van Onzin bij elkaar geschraapt zijn, waar dan een paar mensen met een IQ boven de 95 tussen zitten. Maar ik kan fout zitten, vandaar dat ik het vraag.
Dat is toch de paultjuhh doodschopmeet?quote:
Juist.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:39 schreef Dagonet het volgende:
Dat is toch de paultjuhh doodschopmeet?
Ik heb totaal geen behoefte om die gast irl te zien. Dood of levend.quote:Ergens klinkt het toch wel aanlokkelijk.
Ik heb uberhaupt weinig behoefte aan meetsquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:46 schreef Misstique het volgende:
Ik heb totaal geen behoefte om die gast irl te zien. Dood of levend.
Anoniem zijn is okquote:
Je bent dus niet echt ziek?quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Anoniem zijn is ok [afbeelding].
Veels te vrolijk en opgewekt klinken omdat je je extreem leuke baas aan de telefoon krijgt als je je ziek meldt is niet, ik herhaal, niet ok c_c [afbeelding]
Ik had me verslapen, vandaar dat ik zeg dat ik een ritme op ga bouwenquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik had me verslapen, vandaar dat ik zeg dat ik een ritme op ga bouwen. Maar ik ben er beter vanaf als ik zeg dat ik ziek ben, vertelt ervaring me
.
Ik vermoed het ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik had me verslapen, vandaar dat ik zeg dat ik een ritme op ga bouwen. Maar ik ben er beter vanaf als ik zeg dat ik ziek ben, vertelt ervaring me
.
Morgen weer vrolijk en fris aan het werk.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik schaamde me wel toenhij
ophing
.
Inderdaadquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Morgen weer vrolijk en fris aan het werk..
Euhm.. je krijgt toch geen crush op je baas hè?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij kwam eerst vragen hoe het met me ging, en toen kwam hij nog 's langslopen om te zeggen dat hij het niet zou noteren maar dat ik dat niet verder mocht vertellen
.
Doe jij es een beetje normaalquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:22 schreef Dagonet het volgende:
Je gaat je morgen lekker door je baas laten verwennen C_C?
Baas...baas...supervisor. We hebben het over dom telemarketing-werk hequote:Op woensdag 29 maart 2006 10:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. je krijgt toch geen crush op je baas hè?
Je moet verantwoording aan hem afleggen, ergo; hij is je baas.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Baas...baas...supervisor. We hebben het over dom telemarketing-werk he. Zoveel mogelijk kutstudenten in een herenhuis gepropt met een koptelefoontje op
.
Ik bedoel met koffie, en een soepje, en misschien iets voor de lunch, ze is tenslotte nog een beetje ziekjes.quote:
True.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je moet verantwoording aan hem afleggen, ergo; hij is je baas.
Bier?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
True.
Iemand een ander onderwerp dan mijn leuke baas?.
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrreequote:Op woensdag 29 maart 2006 10:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik bedoel met koffie, en een soepje, en misschien iets voor de lunch, ze is tenslotte nog een beetje ziekjes.
Hangt er vanaf. Heb je pics?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
True.
Iemand een ander onderwerp dan mijn leuke baas?.
Nou! Hij doet me denken aan Croupouque! Maar dan anders. Ze hebben in ieder geval dezelfde 'ik krijg de neiging om in je wangen te knijpenquote:
Ik hou maar even wijselijk mn mond.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en verwennen klinkt ok, of het op Dago's manier is of niet
Het klínkt okquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hou maar even wijselijk mn mond..
mompelt iets over een 3fm kuikenquote:
De red het 3FM kuikentje actie.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en verwennen klinkt ok, of het op Dago's manier is of niet
Dát was me wel duidelijk.quote:
Dát wist ik niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De red het 3FM kuikentje actie.
Het heeft niet mogen baten maar eeuwig leeft de stoere chick zo in onze gedachten voort.
Zo is het.quote:
quote:Is dit weer een compliment naar Dago toe?
Zodat we jou even tot in detail kunnen bespreken?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:08 schreef Dagonet het volgende:
Ik lees even niet mee.
Doen. Inclusief vrouwelijk gegiebel en zulks.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zodat we jou even tot in detail kunnen bespreken?.
Ik geloof alleen niet dattie niet meeleest...quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doen. Inclusief vrouwelijk gegiebel en zulks.
Dan bewaar je de minder positieve details voor later.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik geloof alleen niet dattie niet meeleest...
Goed plan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan bewaar je de minder positieve details voor later.
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen in mn "Ode aan Dago".quote:
Specs.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen in mn "Ode aan Dago"..
Dat is t ook.quote:
*meldtquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mooi zo.
Hoewel mannen allemaal klootzakken blijven natuurlijk, dat dat duidelijk is.
+3 generalisatiequote:Op woensdag 29 maart 2006 11:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mooi zo.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Tss, je bent nog geen echte man tegengekomen, dat is wel duidelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh, alle mannen behalve mijnbaas
dus hè.
Hallo!quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh, alle mannen behalve mijnbaas
dus hè.
Leuke baas erbij?quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:15 schreef Misstique het volgende:
Ik ben net gebeld voor een hele leuke functie!![]()
![]()
Wellicht.quote:
schopje R&P?quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:56 schreef Litso het volgende:
Ik wil niet meer
Mesje lenen??quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:56 schreef Litso het volgende:
Ik wil niet meer
Nog een voorkeur voor vrouw die erbij geleverd moet worden?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:09 schreef Litso het volgende:
Eerder een groot zacht bed.
Op dit moment wil ik alleen slapen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor vrouw die erbij geleverd moet worden?
Account coordinator bij een internationale handelsonderneming. Ik heb direct mn CV gestuurd en moet afwachten of ze me uitnodigen voor een gesprek. Het is iig voor de korte termijn, dus ik hoop dat dit wat word!quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hajjo! Ga je op dat aanbod in? Vanaf wanneer? Wat voor werk is het?
Ben jij nou een ventquote:
Dat komt nooit meer goedquote:
Nope!quote:
Ik zou zeggen post eens wat in de mijne en ik zal het verwijderenquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:38 schreef Misstique het volgende:
Lukt het jullie trouwens om berichten uit je fobo te verwijderen?
Sara heeft weer gereageerd in de mijne maar ik krijg em niet weg.
Jij hebt heul geen foboquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou zeggen post eens wat in de mijne en ik zal het verwijderen
Welles!quote:
klopt...quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:42 schreef Pheno het volgende:
Mhh, het verwijderen doet het idd niet
Geen icoontje iig, dan kan ik toch ook niet reageren?quote:
Icoontje? Je kunt toch gewoon reageren?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen icoontje iig, dan kan ik toch ook niet reageren?
Kan jullie niet schelen ook hehquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:41 schreef jackson het volgende:
Oohja... ik reed mijn auto total loss gister... De graftyfusssssssss
Het is maar blikquote:
Laat maar, kheb je op een andere manier gevonden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Icoontje? Je kunt toch gewoon reageren?
*snapt het niet
Goed, een poging tot interesse dan: wat voor auto was het?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:41 schreef jackson het volgende:
Oohja... ik reed mijn auto total loss gister... De graftyfusssssssss
Gast... het is godver de tering geld!quote:
Oh sorry.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed, een poging tot interesse dan: wat voor auto was het?
Beide jah... echt heeel zuurquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oh sorry.
Jee jackson, wat balen voor je. Veel schade? Eigen schuld?
Oh ja, het schijnt dat die zooi nog geld kost. De belasting vind dat bij mij ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Gast... het is godver de tering geld!
True.... maarja. Tis kutquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, het schijnt dat die zooi nog geld kost. De belasting vind dat bij mij ook
Ik bedoel natuurlijk te zeggen dat jij niets mankeert. Dat is heel wat belangrijker dan zo'n graftyfus auto![]()
Was er een andere partij bij betrokken of vind Groen Links je nu minder lief omdat je tegen een boom geknald bent?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Beide jah... echt heeel zuur. Daar gaat mijn zomervakantie
Was het maar een boom. Was helaas iemand anders.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was er een andere partij bij betrokken of vind Groen Links je nu minder lief omdat je tegen een boom geknald bent?
dat is idd kut.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Was het maar een boom. Was helaas iemand anders.
Doe je goed.. Maar eeuh, ben je er zelf een beetje goed voor weg gekomen???quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Was het maar een boom. Was helaas iemand anders.
Iets met -5 en noclaim en jaren ofzo. Ben ook nog geen 24 dus die premies zijn al geen pret. Maargoed... ik heb zelf verder weinig maar het ging ook niet echt hardquote:
Ik heb zelf niks behalve financieele schade als een gek. Wat dat betreft van het dus mee maar no-claim + schade auto is gewoon erg veel geld voor een student. Ouders lief aankijken enzoquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Doe je goed.. Maar eeuh, ben je er zelf een beetje goed voor weg gekomen???
Nou, die financiele schade is wel weer overheen te komen, hoewel het knap beroerd is natuurlijk! Maar belangrijker is toch dat jij alleen met de schrik bent vrij gekomen!quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb zelf niks behalve financieele schade als een gek. Wat dat betreft van het dus mee maar no-claim + schade auto is gewoon erg veel geld voor een student. Ouders lief aankijken enzo
Is ook wel weer zoquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou, die financiele schade is wel weer overheen te komen, hoewel het knap beroerd is natuurlijk! Maar belangrijker is toch dat jij alleen met de schrik bent vrij gekomen!
wacht daar nou nog maar ff mee tot je de blaastest gedaan hebtquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:58 schreef jackson het volgende:
Maargoed! BIER !
Jah.... of totdat ik de uitslag van mijn schade binnen heb... anders kan ik altijd aan het bier... fietsen enzoquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wacht daar nou nog maar ff mee tot je de blaastest gedaan hebt
Gelukkig kijk ik niet met mijn linker oog in mijn rechter broekzak ofzo.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En mij niet weer zo laten schrikken eh!
Loopt nu eindelijk wel aardigquote:
Gisteren dus wel evenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Gelukkig kijk ik niet met mijn linker oog in mijn rechter broekzak ofzo.
da's verrekte lastig!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Gelukkig kijk ik niet met mijn linker oog in mijn rechter broekzak ofzo.
quote:
Daarom lette ik ook ff niet opquote:
Nee hoor, het lijkt mij wel handig! Ware het niet dat ik meestal geen zakken in mijn broeken hebquote:
Succesquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:06 schreef mcDavid het volgende:
ik ben trouwens opweg naar hoevelaken.
ff de documentatie van me videokaart bij elkaar zoeken en dan naar de winkel!
Ik wel... met helaas weinig geld erinquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee hoor, het lijkt mij wel handig! Ware het niet dat ik meestal geen zakken in mijn broeken heb
Feli, bazen zijn tof.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:15 schreef Misstique het volgende:
Ik ben net gebeld voor een hele leuke functie!![]()
![]()
Euh.. lang niet altijd hoor..quote:
True. Ik reageer btw verdomde laat omdat ik maar weer m'n bed ingekropen was, na de 3 uur slaap van vannachtquote:
Lekker geslapen?quote:
Ik ook, ben er niet eens zo lang uit.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zalig!! Lief dat je er naar vraagt.. En jij dan??
Ik al een tijdje, en ben ook al weer druk in de weerquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ook, ben er niet eens zo lang uit.
Psst, je sign staat nog ingestelt op die cijfers.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik al een tijdje, en ben ook al weer druk in de weer![]()
Zo dadelijk eerst eens even heerlijk douchen!
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ook, ben er niet eens zo lang uit.
O, shit ja... Zo beter??quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Psst, je sign staat nog ingestelt op die cijfers.
Hmmwhah... ik vond dat andere ook wel aardigquote:
[ ] Ongeschiktquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Alweer aan het werk na veel te weinig slaap vanmorgen
Ja, hallo.. Wat wil je nouquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmwhah... ik vond dat andere ook wel aardig
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[ ] Ongeschikt
[ X ] Geschikt
Bikkel!!
Nu nog onder de koude douche staan, en je bent het helemaal!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:31 schreef jackson het volgende:
[..]
!
Jah.. en dat voor een (halve) ICT Nerd
Maar hij is al zo kleinquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nu nog onder de koude douche staan, en je bent het helemaal!
Tom Waitsquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nu nog onder de koude douche staan, en je bent het helemaal!
*duimt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Account coordinator bij een internationale handelsonderneming. Ik heb direct mn CV gestuurd en moet afwachten of ze me uitnodigen voor een gesprek. Het is iig voor de korte termijn, dus ik hoop dat dit wat word!
Ja! Klinkt tof! Ik hoop dat het gaat lukkenquote:
Me tooquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja! Klinkt tof! Ik hoop dat het gaat lukken...
Ik bedoel die tegenover coffeeshop countdown. Je rijdt er met tram 2 langs.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]![]()
.
PC! Bedoel jij die Chinees op de hoek in charlois daar helemaal achterin?. *besef*
Neh, dan is het niet dezelfde. Ik zal zo 's op de straatnaam letten van de chinees met de goddelijke kip kerrie.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik bedoel die tegenover coffeeshop countdown. Je rijdt er met tram 2 langs.
Haxxxorrr !quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:47 schreef Misstique het volgende:
Het is me overigens nu wel gelukt om een bericht in mn fobo weg te halen..
Wie?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:52 schreef cerror het volgende:
Watje!
Geen idee, ik had gewoon zin om het te zeggen.quote:
Je hebt me verwijderd?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:47 schreef Misstique het volgende:
Het is me overigens nu wel gelukt om een bericht in mn fobo te verwijderen..
Ligt eraan waar je van houdt, er is iig wel genoeg. Ik denk dat outland wel een club voor jou is, 18+, dus geen irritante kleuters van 14/15, en is eigenlijk alleen maar house-varianten. Ze draaien dus trance, dance, house, hardstyle, hardcore etc etc. Het is niet overdreven groot en wel gezellig.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:47 schreef jackson het volgende:
Zitten er in Rotterdam eigenlijk toffe tenten om uit te gaan PC ?
Bedankt voor de info. Ik zal eens kijken. Outland wel eens van gehoord... ik zal het in de gaten houden!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je van houdt, er is iig wel genoeg. Ik denk dat outland wel een club voor jou is, 18+, dus geen irritante kleuters van 14/15, en is eigenlijk alleen maar house-varianten. Ze draaien dus trance, dance, house, hardstyle, hardcore etc etc. Het is niet overdreven groot en wel gezellig.
Je hebt ook nog Hollywood, ik heb er wel naar m'n zin maar veel mensen zijn er toch negatief over. Je hebt er imo veel leuke zalen zodat je elke keer weer wat anders hebt.
Ik vind Hollywood de keren dat ik er tot nu toe ben geweest toch uiterst vermakelijk. Vooral de figuren die je in die hak-kelder tegenkomtquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je van houdt, er is iig wel genoeg. Ik denk dat outland wel een club voor jou is, 18+, dus geen irritante kleuters van 14/15, en is eigenlijk alleen maar house-varianten. Ze draaien dus trance, dance, house, hardstyle, hardcore etc etc. Het is niet overdreven groot en wel gezellig.
Je hebt ook nog Hollywood, ik heb er wel naar m'n zin maar veel mensen zijn er toch negatief over. Je hebt er imo veel leuke zalen zodat je elke keer weer wat anders hebt.
Basement.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vind Hollywood de keren dat ik er tot nu toe ben geweest toch uiterst vermakelijk. Vooral de figuren die je in die hak-kelder tegenkomt
Tuurlijk niet!quote:
Anders kon die niet meer posten nu... of uberhaupt het forum opquote:
Alsof ik daar enig invloed op hebquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Anders kon die niet meer posten nu... of uberhaupt het forum op
Ik vond em wel leukquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alsof ik daar enig invloed op heb
Dat zouden meer mensen willenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Anders kon die niet meer posten nu... of uberhaupt het forum op
Dat jij niet meer op het forum kan? Waarom?quote:
Never mindquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat jij niet meer op het forum kan? Waarom?
Degene met de lapo doet dat.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:41 schreef jackson het volgende:
Je zal het volgende deel aan moeten maken
Mij niet gezien
Met deze snelheid van Fok! gaat dat nog lang durenquote:
En dat ben ik nietquote:
Nouja, wij posten ook niet al teveel en snel.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met deze snelheid van Fok! gaat dat nog lang duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |