quote:
Zenks..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan vanaf hier niet bij mijn email (laptop)maar ik kan je morgen wel een nieuw emailadres sturen.
Al gebruikt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:14 schreef mcDavid het volgende:
oh janet: studenten-e-mail?
Okee, geef maar een gil anders.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zenks..![]()
Maar ik denk dat ik al een mooie heb.. niet dat ik het adres aan het werken krijg in mn outlook, maar ja, daar ben ik dan ook digibeetje voor..
Wat was de volgende ook alweer? Click your tong?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:24 schreef mcDavid het volgende:
*klap klap*
Je gaat toch niet alle coupletten posten he?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat was de volgende ook alweer? Click your tong?
Nee joh, gekkerd. Ik wou het gewoon hardop zingen maar ben de volgorde kwijtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je gaat toch niet alle coupletten posten he?
geen idee, zo blij ben ik nou ook weer niet!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat was de volgende ook alweer? Click your tong?
De nietzman/downsyndroom-smileyquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:36 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
toffe nieuwe smilie in het fotoboek!
mét rasta's!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De nietzman/downsyndroom-smiley.
Dom ding.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Voor dat laatste had er nog kwijl bij gemoeten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsja, beetje onder het motto 'jij verzint de kleurtjes van het nieuwe fotoboek, wij geven je een smiley die op je lijkt'. Dooie mus, if you ask mequote:
Enorm! Ik heb meteen de oude lay-out ingesteld!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mét rasta's!
-edit-
het fotoboek an sich is er wel op vooruit gegaan overigens!
Wat heb je met je ava gedaan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voor dat laatste had er nog kwijl bij gemoeten.
Die gele is alleen niet zo goed gelukt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alle primaire en secundaire kleuren. Niks mis mee.
jah toch maar wel. stuk overzichtelijker!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Enorm! Ik heb meteen de oude lay-out ingesteld!
Ik heb een TR gedaan in je fotoboek.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die gele is alleen niet zo goed gelukt.
Wat is er mis met geelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die gele is alleen niet zo goed gelukt.
Deels. Van mij hoef je die extra foto's niet meteen te zien. Laat mensen maar klikken ervoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jah toch maar wel. stuk overzichtelijker!
maar ook die is verbeterd.
In het fotoboek én op het forum.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:46 schreef The_Langolier het volgende:
ah, oude lay-out. Goed dat je t zegt.
Je hoeft niet boos te worden hoor.quote:
dan host je ze extern!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Deels. Van mij hoef je die extra foto's niet meteen te zien. Laat mensen maar klikken ervoor.
Alleen in het fotoboek..quote:
op t forum ben ik teveel gewend geraakt aan fok_sliverquote:
Neuh.quote:
quote:
Tsssk, noobsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
op t forum ben ik teveel gewend geraakt aan fok_sliver
Wat is er mis met geel dahaaaaaannnnnn!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hoeft niet boos te worden hoor..
waar zie jij de kleur rose/paars in het foboquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Is de kleur roze/paars/whatever van het oude fotoboek nou feller geworden, of ben ik nou gewoon scheel?.
hear, hear!quote:Pfft, laat ze goftedomme een fatsoenlijke search bouwen ipv fotoboeken in gaan zitten kleuren.
Nee, ik verwelkom je gewoon. Maar laat maarquote:
Zelfde kleuder.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Is de kleur roze/paars/whatever van het oude fotoboek nou feller geworden, of ben ik nou gewoon scheel?.
Pfft, laat ze goftedomme een fatsoenlijke search bouwen ipv fotoboeken in gaan zitten kleuren.
Blauw/paarse danquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waar zie jij de kleur rose/paars in het fobo
Met de kleur an sich niks, maar in je ava is t een soort bruin geworden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat is er mis met geel dahaaaaaannnnnn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |