quote:
Zenks..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan vanaf hier niet bij mijn email (laptop)maar ik kan je morgen wel een nieuw emailadres sturen.
Al gebruikt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:14 schreef mcDavid het volgende:
oh janet: studenten-e-mail?
Okee, geef maar een gil anders.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zenks..![]()
Maar ik denk dat ik al een mooie heb.. niet dat ik het adres aan het werken krijg in mn outlook, maar ja, daar ben ik dan ook digibeetje voor..
Wat was de volgende ook alweer? Click your tong?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:24 schreef mcDavid het volgende:
*klap klap*
Je gaat toch niet alle coupletten posten he?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat was de volgende ook alweer? Click your tong?
Nee joh, gekkerd. Ik wou het gewoon hardop zingen maar ben de volgorde kwijtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je gaat toch niet alle coupletten posten he?
geen idee, zo blij ben ik nou ook weer niet!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat was de volgende ook alweer? Click your tong?
De nietzman/downsyndroom-smileyquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:36 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
toffe nieuwe smilie in het fotoboek!
mét rasta's!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De nietzman/downsyndroom-smiley.
Dom ding.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Voor dat laatste had er nog kwijl bij gemoeten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsja, beetje onder het motto 'jij verzint de kleurtjes van het nieuwe fotoboek, wij geven je een smiley die op je lijkt'. Dooie mus, if you ask mequote:
Enorm! Ik heb meteen de oude lay-out ingesteld!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mét rasta's!
-edit-
het fotoboek an sich is er wel op vooruit gegaan overigens!
Wat heb je met je ava gedaan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voor dat laatste had er nog kwijl bij gemoeten.
Die gele is alleen niet zo goed gelukt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alle primaire en secundaire kleuren. Niks mis mee.
jah toch maar wel. stuk overzichtelijker!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Enorm! Ik heb meteen de oude lay-out ingesteld!
Ik heb een TR gedaan in je fotoboek.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die gele is alleen niet zo goed gelukt.
Wat is er mis met geelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die gele is alleen niet zo goed gelukt.
Deels. Van mij hoef je die extra foto's niet meteen te zien. Laat mensen maar klikken ervoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jah toch maar wel. stuk overzichtelijker!
maar ook die is verbeterd.
In het fotoboek én op het forum.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:46 schreef The_Langolier het volgende:
ah, oude lay-out. Goed dat je t zegt.
Je hoeft niet boos te worden hoor.quote:
dan host je ze extern!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Deels. Van mij hoef je die extra foto's niet meteen te zien. Laat mensen maar klikken ervoor.
Alleen in het fotoboek..quote:
op t forum ben ik teveel gewend geraakt aan fok_sliverquote:
Neuh.quote:
quote:
Tsssk, noobsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
op t forum ben ik teveel gewend geraakt aan fok_sliver
Wat is er mis met geel dahaaaaaannnnnn!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hoeft niet boos te worden hoor..
waar zie jij de kleur rose/paars in het foboquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Is de kleur roze/paars/whatever van het oude fotoboek nou feller geworden, of ben ik nou gewoon scheel?.
hear, hear!quote:Pfft, laat ze goftedomme een fatsoenlijke search bouwen ipv fotoboeken in gaan zitten kleuren.
Nee, ik verwelkom je gewoon. Maar laat maarquote:
Zelfde kleuder.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Is de kleur roze/paars/whatever van het oude fotoboek nou feller geworden, of ben ik nou gewoon scheel?.
Pfft, laat ze goftedomme een fatsoenlijke search bouwen ipv fotoboeken in gaan zitten kleuren.
Blauw/paarse danquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waar zie jij de kleur rose/paars in het fobo
Met de kleur an sich niks, maar in je ava is t een soort bruin geworden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat is er mis met geel dahaaaaaannnnnn!
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, ik verwelkom je gewoon. Maar laat maar![]()
Onze liefde was tóch relatief zei jequote:
oh, nu ik hééél goed me best doe, zie ik er idd een heel klein beetje paars in!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Blauw/paarse dan. Hele dagen naar een beeldscherm kijken fuckt duidelijk je zicht op
.
Vul jij maar es bij Paint 128 in bij groen en blauw en 0 bij rood. Dan kom je op die kleur.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Met de kleur an sich niks, maar in je ava is t een soort bruin geworden.
Kutprogramma dus.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vul jij maar es bij Paint 128 in bij groen en blauw en 0 bij rood. Dan kom je op die kleur.
Ik werk eraan weerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Onze liefde was tóch relatief zei je
*kras
alles is relatief!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Onze liefde was tóch relatief zei je
Dat iets triviaals als een OP zo'n breuk teweeg kan brengen is wel tekenendquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik werk eraan weer![]()
Het is maar een OP he`
Ik lepel m'n ogen er wel gewoon uit. Dat zal ze leren verkeerde informatie te verschaffen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh, nu ik hééél goed me best doe, zie ik er idd een heel klein beetje paars in!
Als je maar wel de foto's in je fotoboek plaatst!quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik lepel m'n ogen er wel gewoon uit. Dat zal ze leren verkeerde informatie te verschaffen.
Welterusten, en dat soort gebrabbel.quote:
Ik ben een leek.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zelfde kleur bij alle programma's, lieverd. Het zijn RGB waardes
misschien ligt het aan je monitor?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik lepel m'n ogen er wel gewoon uit. Dat zal ze leren verkeerde informatie te verschaffen.
neemt niet weg dat paint een kutprogramma isquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zelfde kleur bij alle programma's, lieverd. Het zijn RGB waardes
TFT's doen ook rare dingen met smileys. Die worden dan keilelijk.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
misschien ligt het aan je monitor?
bij de TFT van mijn ouders zie ik de kleuren van t forum ook heel vaag... quotes worden ineens donkerder dan de gewone achtergrondkleur enzo... heel vaag
Paint heerscht, daar niet van, maar ik heb mijn avatar natuurlijk niet in Paint gemaakt. Want dan was het geen gifje geworden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
neemt niet weg dat paint een kutprogramma is
Jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat iets triviaals als een OP zo'n breuk teweeg kan brengen is wel tekenend
Of je koopt er eentje van een fatsoenlijk merk. Ik heb daar allemaal geen last van hoor!quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
TFT's doen ook rare dingen met smileys. Die worden dan keilelijk.
Nou ja, ik heb een kei-oud 19" ding wat me prima bevalt, daar niet van. M'n broer heeft een kut-TFT waar de kleuren in ieder geval anders op uitkomen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Of je koopt er eentje van een fatsoenlijk merk. Ik heb daar allemaal geen last van hoor!
Nou ja, als ik zo'n giga bak voor m'n neus zou parkeren, dan zou er op m'n bureau weinig ruimte overblijven.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb een kei-oud 19" ding wat me prima bevalt, daar niet van. M'n broer heeft een kut-TFT waar de kleuren in ieder geval anders op uitkomen.
Hoe dan ook, FoK gaat weer op topsnelheid.
Op naar de volgende katerquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:17 schreef JDude het volgende:
Lalalalala Speciaalbier.
nu je het zegt...quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:13 schreef Janetje het volgende:
Die TT klinkt wel vies trouwens..
doe mij toch maar fireworksquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Paint heerscht, daar niet van, maar ik heb mijn avatar natuurlijk niet in Paint gemaakt. Want dan was het geen gifje geworden.
Klinkt als iets voor Chowi.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie was hier ook alweer de.Damien Rice
. fan?
Neuh na 4 (verschillende) stuks ben ik opgehouden en ik ga zo slapen.quote:
Chowie.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie was hier ook alweer de.Damien Rice
. fan?
Het zegt me niets eigenlijk.quote:
Das toch dat ene nieuwsgroepengevaldingprogramma waarbij je dingetjes zo snel binnenhaalt dat je niet eens de tijd hebt om te gaan zitten soppen in afwachting tot het binnen is, maar waar je voor moet betalen?quote:
die ja.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Das toch dat ene nieuwsgroepengevaldingprogramma waarbij je dingetjes zo snel binnenhaalt dat je niet eens de tijd hebt om te gaan zitten soppen in afwachting tot het binnen is, maar waar je voor moet betalen?
Mmja, ik zat er al over na te denken. Tiscali doet niet meer aan nieuwsservers ofzo, maar ik wacht wel even tot ik een nieuwe harde schijf heb, met meer ruimtequote:Op woensdag 29 maart 2006 00:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die ja.
maar betalen hoeft alleen als je provider geen (goede) nieuwsserver heeft.
en dat heeft die van ons niet
maar 7,50 per maand valt ook wel weer mee... het is gewoon leuk!
heel goed plan! harde schijfruimte is de grote beperkende factor bij mijquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mmja, ik zat er al over na te denken. Tiscali doet niet meer aan nieuwsservers ofzo, maar ik wacht wel even tot ik een nieuwe harde schijf heb, met meer ruimte.
Slaap lekker overigens.
Da's niet waar, je hebt news.tiscali.nl gewoon. Dat zag ik net toen ik daar een gratis inbelaccount opende.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mmja, ik zat er al over na te denken. Tiscali doet niet meer aan nieuwsservers ofzo, maar ik wacht wel even tot ik een nieuwe harde schijf heb, met meer ruimte.
Slaap lekker overigens.
Goede vergelijking! Nu snap ik het tenminstequote:Op woensdag 29 maart 2006 00:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heel goed plan! harde schijfruimte is de grote beperkende factor bij mij
ik heb ook tiscali, die lui zijn echt gestoord!
gooien ze eerst hun eigen nieuwsserver plat, willen ze vervolgens Eweka geld gaan vragen, omdat er zoveel van hun servers gedownload wordt.
da's het zelfde dat de supermarkt geld van Calvé gaat eisen omdat ze zoveel pindakaas verkopen
ze hebben alle binaries groepen gebannedquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's niet waar, je hebt news.tiscali.nl gewoon. Dat zag ik net toen ik daar een gratis inbelaccount opende.
Sneu. Ben blij dat ik gewoon bij zonnet/versatel/tele2 zit, die maken gebruik van zo'n betaalserverquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ze hebben alle binaries groepen gebanned
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |