Correct!quote:
Nee, deze meneer leeft nog en is 43 jaar later dan Takashi geboren.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:33 schreef dolle_hond het volgende:
andy : takashi shimura?
Bijna goed Tong, deze haat je misschien nog wel meerquote:
Ik weet het, ik weet het. Mag ik het zeggen???quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bijna goed Tong, deze haat je misschien nog wel meer![]()
[afbeelding]
quote:
Beoefenaars van Tantra.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:50 schreef Treinhomo het volgende:
'Laatkomers' ?
Zijn dat mensen die lijden aan 't tegenovergestelde van premature ejaculatie ?
Jawel en nog steeds zonder ADSLquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
He BB is er weer!
Is er al een concoleance-register geopend voor die arme tong ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:47 schreef peaceman het volgende:
EN het goede nieuws is: Tong gaat naar een optreden van Bløf!
Ik ga naar een optreden van Blöff a.s zaterdag.
Dat hoeft zondag pasquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Is er al een concoleance-register geopend voor die arme tong ?![]()
Ai dat is lastig Fokken dan. Goed hoor en met gij?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:52 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Jawel en nog steeds zonder ADSLHoest met U?
Ik heb het een beetje druk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:55 schreef wyccie het volgende:
Hee Andy... jou heb ik ook lang niet meer gezien!
Kom je mijn vraag in FMT beantwoorden?
Met gij gaat wel, kan beter. Goed nieuws is dat ik de komende 6 maanden veel op FOK zal zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ai dat is lastig Fokken dan. Goed hoor en met gij?
Toch niet weer met het scootertje gevallen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:01 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Met gij gaat wel, kan beter. Goed nieuws is dat ik de komende 6 maanden veel op FOK zal zijn
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:09 schreef BwennieBren het volgende:
Ik heb de uitslag. Goed en slecht nieuws. Geen uitzaaiingen maar wel de hoogste gradatie van kanker dus vanaf volgende week 8 weken lang elke dag bestralingen en dan preventief 3 maanden 6 zware chemokuren. Ik zal dus helaas mijn mooie haarbos moeten missen. Maar ben positief want ik ben per slot van rekening momenteel "schoon".
Ai dat is niet zo best. Heel veel sterkte hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:09 schreef BwennieBren het volgende:
Ik heb de uitslag. Goed en slecht nieuws. Geen uitzaaiingen maar wel de hoogste gradatie van kanker dus vanaf volgende week 8 weken lang elke dag bestralingen en dan preventief 3 maanden 6 zware chemokuren. Ik zal dus helaas mijn mooie haarbos moeten missen. Maar ben positief want ik ben per slot van rekening momenteel "schoon".
Sorry dat ik het trouwens hier zet maar ik kan niet in het op een of andere manier niet plaatsen in mijn FB want wordt er de hele tijd afgegooid.
Heel veel sterkte BBquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:09 schreef BwennieBren het volgende:
Sorry dat ik het trouwens hier zet maar ik kan niet in het op een of andere manier niet plaatsen in mijn FB want wordt er de hele tijd afgegooid.
Okay dan maak ik me niet meer zo'n zorgen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:17 schreef BwennieBren het volgende:
Lieverds, het komt echt allemaal goed en dan voor jullie lieve woordenik ben blij dat ik de komende maanden jullie heb want dat kan ik nu goed gebruiken. Ik ben een sterke taaie dame en met kerst zit ik weet met een volle haardos onder de kerstboom heeeel veel kadootjes uit te pakken
En nu op naar de chinees en dan bedoel ik natuurlijk geen eten. Hij komt me verdomd bekend voor maar moet nog even mijn koppie kraken.
euhw... ben ik dan ook nog blind aan het worden?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay dan maak ik me niet meer zo'n zorgen.
Die Chinees is eigenlijk een Japanner en ik had al gezegd dat ie Sho Kosugi heet.![]()
In een keer goed! Je bent het nog niet verleerd!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:28 schreef BwennieBren het volgende:
Michael Biehn?
Nee want mijn babe komt zo op tv.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:36 schreef BwennieBren het volgende:
Ik probeer met man en macht een plaatje te plaatsen maar...... bah bah bah langzaam! Hebben jullie een uurtje?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:37 schreef BwennieBren het volgende:
Samuel L. Jackson en Natalie Portman!
Ahhhhhh.......... Deze nog? Ook mijn laatste want ik heb morgen om 09.00 uur afspraak.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee want mijn babe komt zo op tv.
Ga dan maar naar die mooie dame kijken. Veel plezier!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En ik ga nu naar Natalie kijken! Ciao
Tot snel!
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Pernille la Lau?
Dank je wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:40 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ga dan maar naar die mooie dame kijken. Veel plezier!
Die heeft zich laten wegjagen door de regen...quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:03 schreef Tokay het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Waar is de zon?![]()
[afbeelding]
![]()
Ik vond het ook wel heel warm in enequote:Op woensdag 29 maart 2006 09:03 schreef Tokay het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Waar is de zon?![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:47 schreef Tokay het volgende:
Dan denk ik dat hij Jeroen van Merwijk heet.
Heel goed, Z!quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:57 schreef Z het volgende:
Willy Deville?
Isa is goed.quote:
Terwijl die naam toch écht is voorbehouden aan Robin Albers.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:52 schreef Berkery het volgende:
In Jules Unlimited was het altijd 'Jay-Dee'![]()
Dat klopt, maar misschien is hij afgevallen voor een rol oid...quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook aan Cees, maar die is iets dikker toch?
Die heeft zo'n karakteristiek hoofd, dat had ik meteen gezien.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:17 schreef Tokay het volgende:
Ik heb het ook koud, wyccie!
Michael Stipe?
Ach, ik deed ook maar een onzinnige duit in het zakje.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:20 schreef Z het volgende:
Die heeft zo'n karakteristiek hoofd, dat had ik meteen gezien.
Oh ja, hij is Simon in Simon of niet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:19 schreef Z het volgende:
[..]
Dat klopt, maar misschien is hij afgevallen voor een rol oid...
Ja, ik ben alle Anonieme Fokkersquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:44 schreef Z het volgende:
Ah! Jij bent dus telkens die anonieme fokker!
Is goed hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:09 schreef wyccie het volgende:
Tommy Wieringa?
Hebben jullie het ook al zo koud?
Hoestdrank ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:31 schreef peaceman het volgende:
I feel so high.....
ik heet geen Giel Beelen...quote:
Biefstukje, sperziebonen, appelmoes, gekookte aardappels.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:24 schreef wyccie het volgende:
Pasta !
Hmmm niet mijn maaltje... gekookte aardappels lust ik wel, maar zeker niet dol op. Geklopte slagroom mjammie mjammiequote:Op woensdag 29 maart 2006 18:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Biefstukje, sperziebonen, appelmoes, gekookte aardappels.
En als dessert chocoladevla met geklopte slagroom.![]()
Lekker is dat hè, vooral ijskoud!quote:
Nou ja zeg!quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:06 schreef wyccie het volgende:
Haha dat is Shakira.
Leuke smiley, trouwens.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:07 schreef peaceman het volgende:
Ik herkende haar niet met zoveel kleren aan...
[afbeelding]
Waar gaat tong naartoe dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Leuke smiley, trouwens.
Ga je tong achterna?
je bent sack niet hequote:Op woensdag 29 maart 2006 19:07 schreef peaceman het volgende:
Ik herkende haar niet met zoveel kleren aan...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:47 schreef Berkery het volgende:
Een Afrikaans politicus?
quote:
Tsja, als je het nieuws gezien hebt vandaag weet je het. Zijn achternaam is dezelfde als die van een wereldberoemde darterquote:
quote:
Zou graag het plaatje raden. Alleen ik zie enkel een kruisje.quote:
Da.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:14 schreef NoSigar het volgende:
Vlad!
Waarschijnlijk wel, Fransen spreken alles op zijn Frans uit. Nederlanders doen juist hun best om Wiesmans te zeggen, of Herring.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
Da.![]()
Zou zijn naam nu vaak verbasterd worden in Putain ?, zo vraag ik mij inene af.
Geen idee, ik zie alleen een rood kruisje...quote:
Als je maar wilt!quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:32 schreef Z het volgende:
Ik zie meneer wel.
Ah, mijnheer is architect?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:08 schreef NoSigar het volgende:
Moet je eerst iets neerzetten!
of je werk als ambtenaar?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:33 schreef Z het volgende:
Je houdt niet van Opera?
Ik zit rechtsboven: (het is verouderd en wordt verbouwd. En we worden verwarmd met heteluchtkanonnen.)quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:33 schreef Z het volgende:
Je houdt niet van Opera?
Dus mijn plaatje is wel te zien.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ze heeft gewoon een broekje aan, dus dat kun je niet zien
O, okay! Ja, schrijver, reisjournalist, programmamaker...quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:15 schreef Diaan73 het volgende:
Hoi Tokay ben er maar heeeel eventjes, ik ga zo shoppen in de stad
schrijver
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:17 schreef Diaan73 het volgende:
Nederlands?
Same here... ik ben ook even weg...quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
O, Tokay! Ja, schrijver, reisjournalist, programmamaker...
Okay, doei, niet teveel geld uitgeven!quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:19 schreef peaceman het volgende:
Same here... ik ben ook even weg...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:06 schreef Neleos het volgende:
Michael Zeeman?
Het is helaas gelukt om niet teveel geld uit te geven.... niets leuks te vinden of het past niet of zit niet mooi...quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Okay, doei, niet teveel geld uitgeven!![]()
Wel wat uitgegeven, maar niet teveelquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Okay, doei, niet teveel geld uitgeven!![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:07 schreef Z het volgende:
Je neemt je hippie-schap nog al serieus he?
Juist.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:42 schreef dolle_hond het volgende:
rik zaal
Whehehe.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:30 schreef Z het volgende:
Dat is een BB-er! Toch? Maurice ofzo?
Huh? Zat er ooit een Fok!ster in BB?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:40 schreef Z het volgende:
Hoe heet die fokster ook al weer die in BB zat ...?
Dat was Sabinequote:Op donderdag 30 maart 2006 22:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Huh? Zat er ooit een Fok!ster in BB?
In welke reeks dan?
Bewoners die mij spontaan te binnen schieten: Mona, Anouk, ehm... Bianca, Karin, Tara, die Brabantse die iets had met Bart, en die Indische die aan reiki deed (en in musicals zong)...
O ja!quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Dat was Sabine
Volgens mij wel. De ander is Irenequote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Prinses Christina toch? of toch een andere
Wehehehe, dat lijkt mij ook Dart.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:41 schreef dartfanaat het volgende:
Volgens mij wel. De ander is Irene
Wel in mijn boekje, Z! Anders wordt het zo onoverzichtelijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:27 schreef Z het volgende:
Het hebben van een koptelefoon maakt je nog geen dj pyl.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:26 schreef pyl het volgende:
Die van Tokay ken ik dan weer niet. De wereld der deejays (of hoe schrijf je dat?) is mij vreemd, laat staan die van de Sri Lankese komaf.
Dat was dan ook een tactische afleidingsmanoeuvre, Z.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:27 schreef Z het volgende:
Het hebben van een koptelefoon maakt je nog geen dj pyl.
Ik herkende 'm wel als een C v/d K Maar kwam niet op z'n naam.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Wehehehe, dat lijkt mij ook Dart.![]()
Die man achterin is Jan Franssen, Commissaris der Koningin van Zuid-Holland. Nou jij weer!![]()
(Je zou kunnen antwoorden dat meneer links Marco Borsato is.)
Die van Tokay ken ik dan weer niet. De wereld der deejays (of hoe schrijf je dat?) is mij vreemd, laat staan die van de Sri Lankese komaf.
Ciao bella!quote:
Hmmmmmmm ...quote:Nee joh, dat is geen Sri Lankaan, en al helemaal geen dj!
Het kan mij nooit vroeg genoeg zijn, Z!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:08 schreef Z het volgende:
Je bent er vroeg bij dit jaar pyl.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Het kan mij nooit vroeg genoeg zijn, Z!![]()
Nu het slotkoor:
Wir setzen uns mit Tränen nieder
und rufen dir im Grabe zu,
ruhe sanfte, sanfte ruh.
Ruht, ihr ausgesognen Glieder,
euer Grab und Leichenstein
soll dem ängstlichen Gewissen
ein bequemes Ruhekissen
und der Seelen Ruhstatt sein,
höchst vergnügt schlummern da die Augen ein.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:14 schreef dolle_hond het volgende:
is die van tokay niet die amir van PE?
PE= peking expressquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik weet werkelijk niet waar en over wie je het over hebt, dolle.![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:34 schreef Bimmel het volgende:
PE = Sixth sense?
Ah Pyl !quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Het kan mij nooit vroeg genoeg zijn, Z!![]()
Nu het slotkoor:
Wir setzen uns mit Tränen nieder
und rufen dir im Grabe zu,
ruhe sanfte, sanfte ruh.
Ruht, ihr ausgesognen Glieder,
euer Grab und Leichenstein
soll dem ängstlichen Gewissen
ein bequemes Ruhekissen
und der Seelen Ruhstatt sein,
höchst vergnügt schlummern da die Augen ein.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ehm, M. Night Shyamalan, inderdaad.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:35 schreef Bimmel het volgende:
Manoj Nelliyattu Shyamalan dus....
Ah Foto!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:35 schreef fotoloog het volgende:
Ah Pyl !
Was je een midweekje naar het Kronenburgerpark?..
Vooral het einde was knap waardeloos... veel dingen die niet uitgelegd werden enzo.. en die hond had blijkbaar ook nooit bestaan... beetje vreemd.....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Ah Foto!
Maak daarvan maar een weekje Eeuwige Stad!![]()
Van die regisseur van The Sixth Sense zag ik laatst een film met Mel Gibson. The Sign (zoiets)? Wat een draak zeg!
Da's wel een heel luchtig rood kruisje, Bim!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:33 schreef Bimmel het volgende:
Wat is iedereen opeens kritisch...zo ken ik jullie helemaal niet ;
Even een luchtiger plaatje:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Da's wel een heel luchtig rood kruisje, Bim!![]()
quote:
Dat zijn ze.quote:
Haha, 'damn' en 'Doris Day' in één zin, dat kan niet hè, Diaan?quote:
Excusez le mot....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
Haha, 'damn' en 'Doris Day' in één zin, dat kan niet hè, Diaan?![]()
Ik zal nog wel eens een plaatje van haar plaatsen hoor.
Weet jij wie er op mijn plaatjes staat?
Echt, als je straks weet wie het is, ben je in shock.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:24 schreef Diaan73 het volgende:
Excusez le mot....maar je hebt gelijk
Nee ik heb geen idee, al lijkt zij wel op een omgebouwde man.
Jazeker, helemaal vrouw.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ow okay, ga ik me vast voorbereiden
maar ze is dus wel een echte vrouw?
Ja! En seksbom.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:40 schreef Diaan73 het volgende:
Actrice?
Nee...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:46 schreef Diaan73 het volgende:
Het is toch niet Pamela Anderson?
Is het geen lekkertje, Z?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:01 schreef Z het volgende:
Ze is al 75!
Ze is 100% vrouw (met de nodige procenten siliconen en botox, dat wel).quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:02 schreef Neleos het volgende:
Ik denk toch dat het een kerel is.
Oeps, sorry wycciequote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:13 schreef wyccie het volgende:
Dolly Parton?
Nope.quote:
Hmm... ik had gedacht dat Dolly Parton wel goed zou zijn, aangezien ze een ketting draagt met "Par..."quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Oeps, sorry wyccie- ik keek helemaal over je antwoord heen (waar is je Wickie-avatar??).
Nee, niet Dolly Parton.
Ook niet Amanda Lear.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:49 schreef dolle_hond het volgende:
amanda lear?
Nee joh gekkie, natuurlijk is het Paris Hilton niet!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:58 schreef wyccie het volgende:
Hmm... ik had gedacht dat Dolly Parton wel goed zou zijn, aangezien ze een ketting draagt met "Par..."
Paris Hilton is het zeker niet
Te vrolijk?quote:Ik vond mijn avatar te vrolijk, ik doe nog wel een keer een andere.
nouquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:50 schreef tong80 het volgende:
Daar dacht ik in eerste instantie aan maar dat was geen actrice
Vrolijk is niet erg, maar soms kan dat een beetje storend werken vind ik.quote:
Hmmm. Okay.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:16 schreef wyccie het volgende:
Vrolijk is niet erg, maar soms kan dat een beetje storend werken vind ik.
Nee hoor, ze wilde gewoon even hip doen, denk ik.quote:Heeft die ketting eigenlijk nog iets met mevrouws naam te maken?
Goeie gok tong, maar nee.quote:
quote:
Zoooooo, dat was pas een zware bevalling... Mamie Van Doren, inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |