Correct!quote:
Nee, deze meneer leeft nog en is 43 jaar later dan Takashi geboren.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:33 schreef dolle_hond het volgende:
andy : takashi shimura?
Bijna goed Tong, deze haat je misschien nog wel meerquote:
Ik weet het, ik weet het. Mag ik het zeggen???quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bijna goed Tong, deze haat je misschien nog wel meer![]()
[afbeelding]
quote:
Beoefenaars van Tantra.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:50 schreef Treinhomo het volgende:
'Laatkomers' ?
Zijn dat mensen die lijden aan 't tegenovergestelde van premature ejaculatie ?
Jawel en nog steeds zonder ADSLquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
He BB is er weer!
Is er al een concoleance-register geopend voor die arme tong ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:47 schreef peaceman het volgende:
EN het goede nieuws is: Tong gaat naar een optreden van Bløf!
Ik ga naar een optreden van Blöff a.s zaterdag.
Dat hoeft zondag pasquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Is er al een concoleance-register geopend voor die arme tong ?![]()
Ai dat is lastig Fokken dan. Goed hoor en met gij?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:52 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Jawel en nog steeds zonder ADSLHoest met U?
Ik heb het een beetje druk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:55 schreef wyccie het volgende:
Hee Andy... jou heb ik ook lang niet meer gezien!
Kom je mijn vraag in FMT beantwoorden?
Met gij gaat wel, kan beter. Goed nieuws is dat ik de komende 6 maanden veel op FOK zal zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ai dat is lastig Fokken dan. Goed hoor en met gij?
Toch niet weer met het scootertje gevallen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:01 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Met gij gaat wel, kan beter. Goed nieuws is dat ik de komende 6 maanden veel op FOK zal zijn
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:09 schreef BwennieBren het volgende:
Ik heb de uitslag. Goed en slecht nieuws. Geen uitzaaiingen maar wel de hoogste gradatie van kanker dus vanaf volgende week 8 weken lang elke dag bestralingen en dan preventief 3 maanden 6 zware chemokuren. Ik zal dus helaas mijn mooie haarbos moeten missen. Maar ben positief want ik ben per slot van rekening momenteel "schoon".
Ai dat is niet zo best. Heel veel sterkte hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:09 schreef BwennieBren het volgende:
Ik heb de uitslag. Goed en slecht nieuws. Geen uitzaaiingen maar wel de hoogste gradatie van kanker dus vanaf volgende week 8 weken lang elke dag bestralingen en dan preventief 3 maanden 6 zware chemokuren. Ik zal dus helaas mijn mooie haarbos moeten missen. Maar ben positief want ik ben per slot van rekening momenteel "schoon".
Sorry dat ik het trouwens hier zet maar ik kan niet in het op een of andere manier niet plaatsen in mijn FB want wordt er de hele tijd afgegooid.
Heel veel sterkte BBquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:09 schreef BwennieBren het volgende:
Sorry dat ik het trouwens hier zet maar ik kan niet in het op een of andere manier niet plaatsen in mijn FB want wordt er de hele tijd afgegooid.
Okay dan maak ik me niet meer zo'n zorgen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:17 schreef BwennieBren het volgende:
Lieverds, het komt echt allemaal goed en dan voor jullie lieve woordenik ben blij dat ik de komende maanden jullie heb want dat kan ik nu goed gebruiken. Ik ben een sterke taaie dame en met kerst zit ik weet met een volle haardos onder de kerstboom heeeel veel kadootjes uit te pakken
En nu op naar de chinees en dan bedoel ik natuurlijk geen eten. Hij komt me verdomd bekend voor maar moet nog even mijn koppie kraken.
euhw... ben ik dan ook nog blind aan het worden?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay dan maak ik me niet meer zo'n zorgen.
Die Chinees is eigenlijk een Japanner en ik had al gezegd dat ie Sho Kosugi heet.![]()
In een keer goed! Je bent het nog niet verleerd!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:28 schreef BwennieBren het volgende:
Michael Biehn?
Nee want mijn babe komt zo op tv.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:36 schreef BwennieBren het volgende:
Ik probeer met man en macht een plaatje te plaatsen maar...... bah bah bah langzaam! Hebben jullie een uurtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |