quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:56 schreef tong80 het volgende:
Zoals sommigen weten haat ik Blöff in elke vezel van mijn lichaam.
Maar wat is nu het geval ? Zondag is de laatste dag dat ons jongerencentrum 'De Boemel' bestaat. Wegens geluidsoverlast en geen geld voor isolatie gaan ze na 35 jaar sluiten.
Zondag spelen plaatselijke bandjes. Maar zaterdagmiddag komt de zanger van Blöff een akoustisch optreden geven. Het hele weekend is er dus iets te doen. En als ouwe lul met veel herinneringen aan de Boemel, zal ik er dus bij zijn. Ik denk dat ik maar glazen ga ophalen tijdens het optreden. En me van te voren moed indrink.
Man ik ben al blij als ik zaterdag overleef.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga je 9 of 10 mei ook naar Radiohead tong?
Daar zal ie ook wel één een of andere reunie hebbenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga je 9 of 10 mei ook naar Radiohead tong?
En als je niet gaat, wil ik wel foto's en een filmpje voor je makenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:14 schreef peaceman het volgende:
Tong, ga je ook naar Pinkpopmaandag? Daar komt je favoriete band ook nog!
[afbeelding]
De drummer die erbij staat is al een aantal jaar overledenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:21 schreef peaceman het volgende:
In een goed topic staan ook plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet t, maar ik kan ff geen andere goede recente plaatjes vinden, dus be my guest en post er een paar voor Tongquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De drummer die erbij staat is al een aantal jaar overleden
Mijn collectie Bløf-plaatjes is uitermate beperkt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Weet t, maar ik kan ff geen andere goede recente plaatjes vinden, dus be my guest en post er een paar voor Tong
[afbeelding]
Bløf!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
ctrl alt l tegelijk indrukken.
Nee, de Boemel gaat me aan het hart.En ik had een tijd geleden al beloofd dat ik zou komen helpen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
Tong, jij stakkerWees dan ook een vent en ga dan niet
![]()
Wat doe jij trouwens in een jongerencentrum?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, de Boemel gaat me aan het hart.En ik had een tijd geleden al beloofd dat ik zou komen helpen.
Woord een woord een man een man.
Hij maakte maar een grapjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
pssssst SCH en Tong misschien is het forum over relaties en psychologie nu iets voor jullie...
Nee hoor, we komen er wel uit. Maar hij schendt wel een principe.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
pssssst SCH en Tong misschien is het forum over relaties en psychologie nu iets voor jullie...
Gezien zijn postaantal waarschijnlijk al een hele tijd niks meer.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens in een jongerencentrum?![]()
JAAAAAAAAAAAAA Arsenal scoort.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:59 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Gezien zijn postaantal waarschijnlijk al een hele tijd niks meer.
quote:
hmmm gezien de bovenstaande posts begrijpen jullie elkaar toch wat minder goed....quote:Op dinsdag 28 maart 2006
22:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, we komen er wel uit. Maar hij schendt wel een principe.
Prachtige bløftekstquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:59 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, we komen er wel uit. Maar hij schendt wel een principe.
quote:De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht.
Boven het vlakke land trilt stil de warme lucht.
He! iemand slaat soms onverwacht maar zeker op de vlucht.
Alarmfase Twee is hier nauwelijks nog berucht.
Maar men weet het niet En zwijgt van wat men hoort en ziet.
Hier aan de kust, de Zeeuwse kust
Waar de mensen onbewust. Zin in mosselfeesten krijgen
En van eten slechts nog zwijgen. Als ze zat zijn en voldaan
En weer rustig slapen gaan.
Waar een ieder onbewust.
In het Duits wordt aangesproken. Waar de ketting is gebroken
En alle schepen zijn verbrand.
Maar er is niets aan de hand.
Vlissingen ademt zwaar en moedeloos vannacht.
De haven is verlaten,want er is nog maar een vracht
En die moet in het donker buitengaats worden gebracht.
Gedenkt de goede tijden van zuiverheiden kracht.
Maar men weet het niet
En zwijt van wat men hoort en ziet.
Waar de zomer onbewust.
Met een noodgang wordt genoten.
En waar wild en onverdroten
Iedereen zijn gang kan gaan.
Tot men zat is en voldaan
Hier aan de kust, de Zeeuwse kust.
Waar de liefde van de lust
Steeds maar weer zal gaan verliezen.
Omdat ze nooit kan kiezen
Tussen goed en niet zo kwaad.
Maar dat is zoals het gaat.
Lief van je.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dapper, tong. Erg dapper. Als ik in de buurt was zou ik met je mee gaan om je te steunen, maar misschien kunnen andere fokkers jou daarbij helpen.
Doe het nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:15 schreef SCH het volgende:
Ik moet je iets bekennen tong80
Je bent hetero?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:15 schreef SCH het volgende:
Ik moet je iets bekennen tong80
Nogal.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Zou het een grote teleurstelling voor je zijn?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga donderdag naar een klassiek concert
Opgelucht ademhaalt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga donderdag naar een klassiek concert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |