quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:56 schreef tong80 het volgende:
Zoals sommigen weten haat ik Blöff in elke vezel van mijn lichaam.
Maar wat is nu het geval ? Zondag is de laatste dag dat ons jongerencentrum 'De Boemel' bestaat. Wegens geluidsoverlast en geen geld voor isolatie gaan ze na 35 jaar sluiten.
Zondag spelen plaatselijke bandjes. Maar zaterdagmiddag komt de zanger van Blöff een akoustisch optreden geven. Het hele weekend is er dus iets te doen. En als ouwe lul met veel herinneringen aan de Boemel, zal ik er dus bij zijn. Ik denk dat ik maar glazen ga ophalen tijdens het optreden. En me van te voren moed indrink.
Man ik ben al blij als ik zaterdag overleef.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga je 9 of 10 mei ook naar Radiohead tong?
Daar zal ie ook wel één een of andere reunie hebbenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga je 9 of 10 mei ook naar Radiohead tong?
En als je niet gaat, wil ik wel foto's en een filmpje voor je makenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:14 schreef peaceman het volgende:
Tong, ga je ook naar Pinkpopmaandag? Daar komt je favoriete band ook nog!
[afbeelding]
De drummer die erbij staat is al een aantal jaar overledenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:21 schreef peaceman het volgende:
In een goed topic staan ook plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet t, maar ik kan ff geen andere goede recente plaatjes vinden, dus be my guest en post er een paar voor Tongquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De drummer die erbij staat is al een aantal jaar overleden
Mijn collectie Bløf-plaatjes is uitermate beperkt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Weet t, maar ik kan ff geen andere goede recente plaatjes vinden, dus be my guest en post er een paar voor Tong
[afbeelding]
Bløf!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
ctrl alt l tegelijk indrukken.
Nee, de Boemel gaat me aan het hart.En ik had een tijd geleden al beloofd dat ik zou komen helpen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
Tong, jij stakkerWees dan ook een vent en ga dan niet
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |