2 ingredienten die beide de healing eigenschap hebben samenvoegenquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:05 schreef Asmodean het volgende:
hoe kun je eigenlijk healing potions maken
die dingen zijn veel te duur om telkens te kopen namelijk
En welke zijn dat dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
2 ingredienten die beide de healing eigenschap hebben samenvoegen
In elke stadquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:35 schreef Migwi het volgende:
Hmz, dan maar ff hier vragen
Ben vandaag begonnen, en loop nu al een hele tijd rond, maar waar is die Fighters Guild?
Ben al wel 3e rank bij de Arena, Bloodletter ofzo, maar ik wil die Guild ff joinen, iemand...?
Ik heb een 6800 GE en vind het er erg netjes uit zien hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:25 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm hij happert bij mij af en toe. In buiten gebieden zit ik op 30fps.
Terwijl mijn pc nagenoeg nieuw is. Ik heb een Geforce 7800gtx.
Ik vind het grafisch gezien sowieso teleurstellend eerlijk gezegd of staan mijn instellingen niet goed.
ik kom van schokkend op 800*600 vrijwel alles op low naar vloeiend buiten sommige plaatsen 1280*1024 met het meeste op medium en AA op 4xquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:25 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vind het grafisch gezien sowieso teleurstellend eerlijk gezegd of staan mijn instellingen niet goed.
Beetje dat Donkey-Effect (uit Shrek) hehe. Geef dat paard ook eens aandacht!quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:35 schreef MMaRsu het volgende:
Dan is die volgens mij weg
Nee geen idee, mijn leenpaard volgt me al 12 uur playtime
Ik wil niet met dat kutbeest reizen
Ik zal eens even wat gaan tweaken voor zover me dat luktquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:40 schreef Genjuro het volgende:
ik kom van schokkend op 800*600 vrijwel alles op low naar vloeiend buiten sommige plaatsen 1280*1024 met het meeste op medium en AA op 4x
Specs Sempron 3000+ 1gig ram en 6600GT
Je moet echt tweaken in je software, hetzei de oblivion.ini of gewoon je drivers en instellingen van je hardware
net een nieuwe tweak aan het probere, grass-tweak, ff zien wat het effect is
Er is geen algemene links, het is een hoops linksquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:45 schreef -skippybal- het volgende:
Zet anders gewoon ook een link naar de tweaks in de OP
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:27 schreef Genjuro het volgende:
Voor Nvidia kaarten
Zoek op google naar "Coolbits", de overclockers weten wel waar ik het over heb(ikzelf heb het nog in het register op de oude manier moeten doen)
Installeer
Ga naar beelscherm;instellingen;geavanceerd en klik dan het tabblad van je videokaart aan
Hierin kun je overclocken bij "clock frequency settings", voor het beste veiligste resultaat doe manual overclocking en "detect optimal frequencies"
Maar... Hier staat nog iets bij dat nog veel belangrijker is, en dat bij Morrowind ook een van mijn problemen was. Ga naar Additional 3D settings en zet max frames to render ahead = 0
Dit laatste was mijn grootste(en eerste) performance boost, ik ben van 20fps op 800*640 met low textures en zonder iets van AA naar 30FPS op 1024*786 met medium textures gegaan met 4X AA
Ik zal eens een hoop links opzoeken, als iemand die dan volgende keer in de OP wilt plaatsen zodat het niet nutteloos is?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:55 schreef -Dries- het volgende:
Wat is de beste tweak die ik kan gebruiken?
Dat render gebeuren helpt wel goed en ook als je een onboard kaartje hebt iets van ballowhardwaresound op 0 zetten had ik ook perfomnce winstquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:55 schreef -Dries- het volgende:
Wat is de beste tweak die ik kan gebruiken?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat render gebeuren helpt wel goed en ook als je een onboard kaartje hebt iets van ballowhardwaresound op 0 zetten had ik ook perfomnce winst
dit dusquote:Op zondag 26 maart 2006 19:09 schreef Genjuro het volgende:
FPS improvement voor mensen met On-board-soundkaarten
Ga naar mijn documenten/my games/oblivion/oblivion.ini
zoek deze zin op
bDSoundHWAcceleration=1
en zet dit op 0
Veel verschil in geluid hoor ik niet, maar in fps heb ik hierdoor 4-5fps winst gemaakt door mijn crappy AC97 niet meer te hoeven laten werken
Ik zal nog tweaks posten hier als ik ze terugvind, ik ben ze op dit moment kwijt
jawel:quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:07 schreef H.Flick het volgende:
Was er eigenlijk een mogelijkheid om de officiele expansions voor Morrowind ook op de Xbox te krijgen? Volgens mij niet.
Je moet gewoon alle etenswaren wat je tegenkomt jatten.. en dan kan je die bij elkaar samenvoegen.. Begint met mortier en stamper kun je leuke drankjes maken, voor eigen gebruik of verkoop. Maar als je al die chemische dingen er ook bij hebt staan krijg je drankjes met extra's,quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:11 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
En welke zijn dat dan?
(yes, een rechtvaardige tvp)
En als je dat hebt, wat dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waarom moeite doen voor quests en het uitspelen van een spel, als je er toch geen voldoening uit kan krijgen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:20 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
trots op wat ik bereik in een spelletje? Wtf? het is een SPELLETJE. ik speel het voor mn vermaak. En ik vond het niet leuk dat ik bij wijze van spreken 21 pijlen moest verneuken om een mannetje neer te krijgen. Ik speel dit voor mn lol, niet om te gaan pimpen met wat ik bereik op een forum.
![]()
Inderdaad, pokke crashes.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Door al dat crashen van Oblivion (vandaag al 21x, heb ze geteld ja), leg ik hem even aan de kant (heb de MQ toch al uitgespeeld) en ga lekker oldskool Morrowind spelen
.
Ik ben er 5 uur mee bezig geweest maar ken dat hele gebied uit mijn hoofd dus als je wat wilt weten...quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:20 schreef Mister_T het volgende:
Zit nu in de eerste Oblivion Gate, wat een doolhof daarbinnen zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:53 schreef -Dries- het volgende:
Bij de toelatings quest van de thieves guild:Volg de pijltjes op je HUDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who knew?
maar dat is maar voor een paar seconden. Ik bedoel echte healing potions, die dingen van 150 goud enzoquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:26 schreef twi het volgende:
En toen was m'n paard onder me vandaan gelopen bij Oblivion:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:26 schreef twi het volgende:
En toen was m'n paard onder me vandaan gelopen bij Oblivion:
[afbeelding]
[afbeelding]
Er moet toch wel iemand zijn die me kan helpen :\...?!quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:44 schreef Bafnek het volgende:
Ik heb 'n probleem.
Ik heb moest hulp voor Bruma zoeken, dit heb ik gedaan. Ik heb elke stad (behalve imperial city) als hulp in Bruma nu. Maar ik krijg geen nieuwe quest (van de main quest). Als ik iets bij Azura's shrine moet doen heb ik daar hulp nodig .
Ik heb het dust dat ik moest verzamelen maar weet niet hoe ik het moet gebruiken bij het standbeeld...
Kan iemand helpen?
ik heb een error in de launcher zitten doordat die rar file van fileplanet corrupt wasquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:38 schreef MMaRsu het volgende:
start > programma's > Bethesda > oblivion opstarten
Data files
http://rapidshare.de/files/16345690/OblivionLauncher.rar.htmlquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:47 schreef Genjuro het volgende:
[..]
ik heb een error in de launcher zitten doordat die rar file van fileplanet corrupt was![]()
Kan iemand me zijn versie ff vlug ergens oploaden?
erg bedanktquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/files/16345690/OblivionLauncher.rar.html
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:25 schreef MrX1982 het volgende:
C:\Documents and Settings\naam\Mijn documenten\My Games\Oblivion\Savesquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:12 schreef -Dries- het volgende:
Waar staan je savegames?
Ik moet oblivion opnieuw installeren, ik kan mijn .ini file niet meer vinden :s
Dank (L)quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
C:\Documents and Settings\naam\Mijn documenten\My Games\Oblivion\Saves![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |