Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:25 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm hij happert bij mij af en toe. In buiten gebieden zit ik op 30fps.
Terwijl mijn pc nagenoeg nieuw is. Ik heb een Geforce 7800gtx.
Ik vind het grafisch gezien sowieso teleurstellend eerlijk gezegd of staan mijn instellingen niet goed.
C:\Documents and Settings\naam\Mijn documenten\My Games\Oblivion\Savesquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:12 schreef -Dries- het volgende:
Waar staan je savegames?
Ik moet oblivion opnieuw installeren, ik kan mijn .ini file niet meer vinden :s
Dank (L)quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
C:\Documents and Settings\naam\Mijn documenten\My Games\Oblivion\Saves![]()
Jep, nergens last vanquote:
Zou je mn naam even willen veranderen in die quotequote:
Welk Cray versie nummer heb jij?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:24 schreef Retuobak het volgende:
30 secs installeren
donequote:Op woensdag 29 maart 2006 22:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zou je mn naam even willen veranderen in die quote![]()
of een mod natuurlijk
Ok, ik overdrijf ietsje. Maar omdat ik de geleende versie had in eerste instantie ging het behoorlijk snel (stel snelle schijven in Raid 0)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Fluffy_Augurk
de Lame Edition?quote:
Geen idee. Ik draai hem ook op 1280x1024 maar toch hapert hij af en toe en dropt de framerate.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:08 schreef Retuobak het volgende:
Hoe doe je dat?
Ik gebruik ook gewoon een 7800GTX 256MB
Ik kan gewoon in 1280x1024 met HDR en max details, draw distance etc. draaien. En zonder enige tweaks.
Elke keer als je een kamer in stapt savet-ie dus no problem.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:33 schreef speknek het volgende:
Bah, net ook een crash gehad, na heel lang gespeeld te hebben zonder te saven. Hopelijk heb ik een recente autosave nog staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |