Er is nooit iemand in zo'n chapelquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:53 schreef DR878 het volgende:
[..]
Je moet naar een chapel gaan daar weten ze wel raad mee.Kben zelf ook vampier
Ja die zoek ik ook,....quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:08 schreef HyperViper het volgende:
Ik zoek die recommendation van die valcon ze zeggen dat ik in zijn kamer moet kijken maar ik kan niks vindeniemand hier weet hoe ik er aan moet komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
Ja ik ben ook echt zwerver geworden in Oblivion. Ben maar bij de Thieves guild gegaan voor wat extra geld !quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:31 schreef Bastard het volgende:
Dat omkopen van mensen kosten me klauwen met geld
Ja inderdaad, ik jat gewoon van alles wat, en dan verkoop ik het weer aan die kerel.. levert nog wat coins op dan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik ben ook echt zwerver geworden in Oblivion. Ben maar bij de Thieves guild gegaan voor wat extra geld !
Makkelijk?! Jezus ik heb zo'n guard altijd in 5 keer schieten dood of zo.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:28 schreef Gamedemon het volgende:
Mag geen muziek verspreiden he
En zo kill je guards makkelijk
quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:21 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja die zoek ik ook,....praat met iemand anders uit de guild die verteld een verhaaltje, daarna naar beneden naar valcons kamer en de black soulgems pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fini
Haha mijn vriendin:quote:
Ik wil een mannenburgerquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:21 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Haha mijn vriendin:
"Ik hoop wel dat je beseft dat ik vrouwenavond mis omdat jij oblivion zit te spelen...."
Ik (beetje schudlig omdat ik al een paar uur aan het gamen was):
"Nou ok wil je TV kijken?"
Zij:
"Nee speel jij maar hoor, ik vind die series toch niet echt interessant..."
Ik:
Wat was de bedoeling van dit gesprek?
Dus maar terug naar de droomwereld van Hernantier. Geniale quest overigens!
Hoe kun jij nou ooit trots zijn op wat je bereikt in Oblivion?quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:24 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mods noem ik niet cheaten. Ik zie niet in waarom ik zou moeten spelen zoals een ander wil dat ik moet spelen, pas liever de regels wat aan zodat het meer is zoals ik wil dat het is. Heb dan ook bijvoorbeeld voor mn assassin char een mod die zorgt dat de sneak attack damage wat omhoog gaat zodat ik tenminste écht de sluipmoordenaar kan uithangen.![]()
Zelfde slet:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:37 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
En wat denk je dat die slet tot mijn verbazing doet?
Maakt ze de deur aan de overkant van de gang open en kruipt daar bij een andere mage in bed.
Neuken staat dus ook op het need lijstje van NPC's volgens mij.
Het was nog een ouwe lul ook.Uiteraard heb ik die 2 maar even wat privacy gegunt en ben na een goede nachtrust in the local inn nog eens met haar gaan praten.
Hebben nog meer mensen van dit soort maffe dingen gezien en zo ja kommaar op met de verhalen, want die zijn echt leuk om te lezen.
Waarom zou je mensen omkopen? Ik heb dat echt bijna nooit nodig, grootste deel is makkelijk en snel te doen met persuasionquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:31 schreef Bastard het volgende:
Dat omkopen van mensen kosten me klauwen met geld
Ja.. vind ik persoonlijk niet het meest duidelijke apparaat..quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:36 schreef washandje het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen omkopen? Ik heb dat echt bijna nooit nodig, grootste deel is makkelijk en snel te doen met persuasion
Pagina 45 van je handleiding staat exact hoe het ding werktquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. vind ik persoonlijk niet het meest duidelijke apparaat..
Ik draai maar wat aan die schijf.. tot het niet meer kan.. en dan begin ik te betalen zoveel ik heb
2 stupid dogsquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:55 schreef speknek het volgende:
Ik heb die schijf wel door, tis een beetje proberen. Maar je hebt er gewoon zo geen reet aan. Hooguit als je een wat betere deal in een winkel wil hebben. Maar als je iets moet weten van een zwerver bijvoorbeeld, dan moet je ze toch echt geld dokken.
Mwoh wanneer elk mannetje in een dungeon bij mij tegenwoordig gear bij zich heeft ter waarde van 5000+ (soms zelfs 10.0000+) vallen m'n geldtekorten best meequote:de enige manier om cash te krijgen is om Thief te wordren.
ik normale mannetjes ook in 4 keer schieten ofzo, maar ik doelde meer op achteruit lopen en schieten, je word gewoon niet geraakt als je het zo doetquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:52 schreef Woutey het volgende:
[..]
Makkelijk?! Jezus ik heb zo'n guard altijd in 5 keer schieten dood of zo.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:25 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Hoe kun jij nou ooit trots zijn op wat je bereikt in Oblivion?![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:02 schreef speknek het volgende:
Goed zeg, ik voel me nu echt zo'n kutmarokkaan die binnen 2 weken een BMW wil hebben.
Nee, maar pimpen met mods en cheats is zeker wel stoer op een forum?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:20 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
trots op wat ik bereik in een spelletje? Wtf? het is een SPELLETJE. ik speel het voor mn vermaak. En ik vond het niet leuk dat ik bij wijze van spreken 21 pijlen moest verneuken om een mannetje neer te krijgen. Ik speel dit voor mn lol, niet om te gaan pimpen met wat ik bereik op een forum.
![]()
Goed naar hun gezicht kijken voordat je op een van de vier vakken van de schijf drukt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. vind ik persoonlijk niet het meest duidelijke apparaat..
Ik draai maar wat aan die schijf.. tot het niet meer kan.. en dan begin ik te betalen zoveel ik heb
Ja.. maar dat ding moet toch draaien, tis maar net waar die op uitkomtquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:52 schreef DaringDave het volgende:
[..]
Goed naar hun gezicht kijken voordat je op een van de vier vakken van de schijf drukt.
... ik pimpte niet. Ik gaf een voorbeeld van wat ik gebruikte om het spel aan te passen aan MIJN wensen. Dat jij dat meteen pimpen vindt...quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, maar pimpen met mods en cheats is zeker wel stoer op een forum?
Verkeerde forum dan knul , hier zijn alleen diehard gamers, geen lamers.
Meeste spellen bieden ook de mogelijkheid om godmode te activeren of alle wapens te krijgen via de console, dat is toch ook gewoon cheaten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:59 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
... ik pimpte niet. Ik gaf een voorbeeld van wat ik gebruikte om het spel aan te passen aan MIJN wensen. Dat jij dat meteen pimpen vindt...![]()
Kortzichtigheid de gekste weer. Tehomgz0rz, hij maakt gebruik van een mogelijkheid die het spel biedt, namelijk het aanpassen van het spel aan de individuele wensen van de speler, het is TEH CHEAT0R!!11!![]()
En diehard gamers, laat me niet lachen. Als je dat van jezelf zegt wordt het echt eens tijd om te gaan stoppen met gamen, dat is niet gezond.![]()
Als je speechcraft hoog genoeg is kan je een keer op rotate drukken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. maar dat ding moet toch draaien, tis maar net waar die op uitkomt
Zijn er al genoeg. http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=307791quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:01 schreef Genjuro het volgende:
De enigste mod waar ik op lig te wachten is er een die scaled lvling disabled, en npcs een vaste kracht geeft in het begin van het spel
Dat hoef je toch niet te gebruiken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Meeste spellen bieden ook de mogelijkheid om godmode te activeren of alle wapens te krijgen via de console, dat is toch ook gewoon cheaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:59 schreef ethiraseth het volgende:
Kortzichtigheid de gekste weer. Tehomgz0rz, hij maakt gebruik van een mogelijkheid die het spel biedt, namelijk het aanpassen van het spel aan de individuele wensen van de speler, het is TEH CHEAT0R!!11!![]()
Die mods toch ook nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:16 schreef DaringDave het volgende:
[..]
Dat hoef je toch niet te gebruiken.
Je hoeft je toch ook niet te houden aan de regels die de makers bedenken. Dat is zoooo 1980 om te moeten doen. Ik beslis zelf wel wat ik wel en niet vind kunnen in mijn spel, dat hoeven de makers niet voor mij te doen.quote:
Ow thx, dit kan ik gebruikenquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:16 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zijn er al genoeg. http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=307791
Pssst, ga eens naar "Kvatch" op je mapquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:00 schreef Bastard het volgende:
Geen idee, ben nog geen Oblivion gate tegen gekomen
Heb er pas 1 gedaan maar wel al 5 op mijn kaartquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:00 schreef Bastard het volgende:
Geen idee, ben nog geen Oblivion gate tegen gekomen
Ik heb een huis gekocht in Anvil, spookhuisquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:12 schreef speknek het volgende:
Heeft er al iemand een huis gekocht trouwens, en waar?
En ik zie overal steigers, betekent dat dat je ook een boot kunt kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, jij hebt gewoon teveel Razorgore gedaan! Kiting ftwquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:09 schreef Gamedemon het volgende:
Stukkie "how to fool around with guard" gecaptured met mijn tv kaart, brakke kwali
Wat wil je weten danquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kan iemand me helpen met dat schilderij opdrachtje?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch maar ff spoiler gedaan voor het geval er nog meer mensen mee bezig zijn
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Helpquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:59 schreef Retuobak het volgende:
@#$@#$@# Anvil Oblivion gate
Ik kan maar niet de weg naar de toren vinden, pad vanaf de oblivion gate in oblivion is zeg maar gewoon rond. Er zijn daarbuiten 2 torentjes waar je in kunt maar daar doe je niks belangrijks verder. Maar in het midden staat die toren, en ik heb echt geen idee hoe bij die toren te komen. Iemand?
De gates veranderen niet per stad, maar per hoeveel je er al geclosed hebt. Dus ' de gate bij Anvil' zegt me niet veel. Daar komt bij dat ik die maps niet uit mijn hood ken dus ik je waarschijnlijk ook niet verder kan helpen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:45 schreef Retuobak het volgende:
Bafnek, please help me, hoe heb je die gate bij Anvil gesloten?
bovenin 1 van de 2 andere torens is waarschijnlijk een hendel die je moet overhalen om de gate te openen... wat ook kan, is dat er ergens een beetje verschuild, een soort van grot is, met deadric deur.. daar l;oop je dan doorheen, en uiteindelijk kun je dan bij de grote toren.. tis af en toe wat zoeken, maar tis wel te vindenquote:
Die heeft teveel WoW gespeeldquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:28 schreef kulandra het volgende:
Geen levitation in t spel. Wat doe je nou Bethesda![]()
/2 WTB Levitation Mod!!!![]()
Oplossing was gewoon heel vaak op en neer springen totdat m'n skill hoog genoeg was, toen kon ik net op allerlei richeltjes en zodanig bij de toren komen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:38 schreef Bensel het volgende:
[..]
bovenin 1 van de 2 andere torens is waarschijnlijk een hendel die je moet overhalen om de gate te openen... wat ook kan, is dat er ergens een beetje verschuild, een soort van grot is, met deadric deur.. daar l;oop je dan doorheen, en uiteindelijk kun je dan bij de grote toren.. tis af en toe wat zoeken, maar tis wel te vinden
Ga je steeds hoger springen als je vaak springt dan??quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Oplossing was gewoon heel vaak op en neer springen totdat m'n skill hoog genoeg was, toen kon ik net op allerlei richeltjes en zodanig bij de toren komen.
Ja, dat is best wel suf eigenlijk. Gelukkig hebben ze nu een goede fatigue ingebouwd, want bij Daggerfall (en Morrowind ook geloof ik), moest je maar gewoon de hele reis bunnyhoppen als je ergens naartoe ging. Dan sprong je op het laatst over daken heen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:46 schreef Bastard het volgende:
Ga je steeds hoger springen als je vaak springt dan??Dat spel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis alleen wel klote dat ik wakker ben geworden als vampieren, ik kan de cure quest niet doen, omdat ik tijdelijk gekicked ben van de mage guild
![]()
Nu moet ik s'nachts wel te verstaan iets van 20 bloemen zoeken om er weer in te komen.
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:56 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
Heb nu de Thief Guild uitgespeeld
En, is Gray Fox gepakt!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis alleen wel klote dat ik wakker ben geworden als vampieren, ik kan de cure quest niet doen, omdat ik tijdelijk gekicked ben van de mage guild
![]()
Nu moet ik s'nachts wel te verstaan iets van 20 bloemen zoeken om er weer in te komen.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
dat is het dusquote:
Maxxen kan volgens mij sowieso altijd, als je maar de juiste combinatie kiest zodat de disposition elke keer een beetje omhoog gaat.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:25 schreef cyber_rebel het volgende:
Die disposition omhoog krijgen bij npc's is best makkelijk. Is tot nu toe steeds gelukt om het te maxxen.
http://www.youtube.com/watch?v=IIozL4XtETEquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga je steeds hoger springen als je vaak springt dan??Dat spel...
quote:The premise is simple. Alongside the Skingrad Castle holds a mighty mage tower constructed by the Guild of Mages to experiment on ancient weather changing spells and rituals. The township of Skingrad welcomed this move by the council as it was well known locally that the town farmers were experiencing poor crop yield with the pitiful downfall of rain in the region. Two wizards, Maniroth and Skeezia were dispatched to operate the tower and conduct their experiments. The township saw the weather beginning to change for the better, and the crop yield increased as the wizards performed their experiments. That was, until, one of the wizards disappeared.
Shortly after Skeezia's disapperance, the weather above Skingrad became sporadic and unpredicatable. One moment it would be raining, the next snowing, until the skies themselves became ablaze with fire.
As a fledgling mage at the Arcane University, the council have decided to send you to investigate Skeezia's disapperance and the refusal by Maniroth to cooperate with the Mage Guild's efforts to communicate with the tower and Skingrad itself.
Only you can discover the mysteries of the Tower of Arko'la and the power it contains!
Feature List:
* Whole new quest-arc in Skingrad and the surrounding areas for members of the Mage's Guild.
* New player-ownable house designed with mages in mind (a mage tower!)
* The power to control the weather of Skingrad using the tower's magical power.
* A dangerous battle between you and a powerful wizard with only a few metres to move!
* Other wonderful little benefits to owning your own mage's tower!
* And more!
Holy shit! dat klinkt echt ziek! Ik ga gelijk een mage maken!quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:52 schreef Egamer het volgende:
Kabouter en ik zijn het met elkaar eens, er komt een zeer coole mod aan:
The Weather Wizard
[..]
[afbeelding]
The Weather Wizard topic
Wowie!
Er is een Downloadable Content optie in het menu.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:01 schreef MMaRsu het volgende:
Met XBL zouden ze goede mods ook zo kunnen verspreiden, maarja
Dit vind ik nou het mooiste aan de Elderscrolls serie, de actieve community erachter. Daar zitten mensen tussen die, voor zover mogelijk, nog mooiere dingen weten te maken voor de wereld waarin gespeeld wordt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:52 schreef Egamer het volgende:
The Weather Wizard
[..]
[afbeelding]
The Weather Wizard topic
Wowie!
Echt diep respect voor die gast, zo snel na de release zo'n nette mod. En hij heeft volkomen gelijk ook verder, Skingrad kon echt wat gebruiken. Ik kijk iig uit naar de release met voice-overs!quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:52 schreef Egamer het volgende:
The Weather Wizard
[..]
[afbeelding]
The Weather Wizard topic
Wowie!
Helemaal nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:05 schreef Ceased2Be het volgende:
Het zou natuurlijk een pracht mogelijkheid zijn om de populairste pc-mods ook op Live aan te bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |