Als ik echt ga reizen wil ik genieten van elk bloemetje en elke paddestoel. Dan mag het niet snel gaanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
True, maar je moet vaak genoeg naar locaties waar je niet heen kunt fast travellen. Vaak zat echt kilometers van de bewoonde wereld ergens moeten zijn.
Spreek me ff aan op msn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:19 schreef CecilBDemented het volgende:
kan iemand toevallig een onaangepaste oblivion.ini posten zou ik lief vinden
heb per ongeluk mijn backup weg gegooid.
Tja, das je goed recht natuurlijk. Maar 10 minuten in vrijwel dezelfde omgeving rondlopen heb ik dan ook wel een keer gezienquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:21 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als ik echt ga reizen wil ik genieten van elk bloemetje en elke paddestoel. Dan mag het niet snel gaan. Als ik snel ergens wil zijn dan fast travel ik wel. Ik ben meestal toch in de steden aan het klooien.
hallo, ik zit ver boven de minimum, ik zit tegen de recommended aan te rijden en op zich loopt het zo soepel als diaree, hij crasht alleen redelijk vaak. het editen van die ini hielp trouwens niet, heb nog steeds mn geluyid niet terug(en mocht de resetknop weer gebruiken). en nee, ik heb niet de default ini aangepast. vaag.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:15 schreef Retuobak het volgende:
Dan is het nog steeds een fout van Bethesda, want die zooi hadden ze dan netjes in de optiemenu's moeten zetten ipv mensen uit laten zoeken in een .ini bestand. Gelukkig heb ik geen antieke PC en dus nergens last van.
Been there, 5 minuten lang in een missiequote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:52 schreef Doc__Zenith het volgende:
de greppel waar ik vandaag in vast zat en waaruit je niet kon fast-travelen was genieten
Dat lied er ook zo droog erbijquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:09 schreef Gamedemon het volgende:
Stukkie "how to fool around with guard" gecaptured met mijn tv kaart, brakke kwali
Brumaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:07 schreef Bastard het volgende:
Telt de hele dag gallopperen met je paard ook als fast travellen?
Zit nu in de sneeuw
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:09 schreef Gamedemon het volgende:
Stukkie "how to fool around with guard" gecaptured met mijn tv kaart, brakke kwali
Ja het gaat wel belachelijk snel he?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:55 schreef -skippybal- het volgende:
Jezus even voetbal kijken en alweer een nieuw deel![]()
tvp dus
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:31 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Is er overigens een 4 seizoenen-roulatie?
tijdens een keer dat ik bloempjes aant plukken was, zei de tutorial, dat ze weer terug groeien in het seizoen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:31 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Is er overigens een 4 seizoenen-roulatie?
de fx ondersteunt wel pixelshader2.a welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:13 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Zoek in de ini file
bDSoundHWAcceleration=1
En zet dit op 0
Het is geen fout van Betheda zelf, maar Betheda zet dit automatisch aan omdat het beter werkt voor de meeste mensen
Trouwens, 80% van alle bugs die ik al op allerlei fora ben tegengekomen zijn afhankelijk van de pc van de gebruiker, en niet van het spel zelf. Moest het spel 2 jaar later uitkomen waren deze bugs er gewoon niet meer, omdat alles dan ondersteunt worden
vb: FX kaarten ondersteunen 2.0 pixelshaders niet, maar deze staan automatisch ingesteld in oblivion, dus je moet die in de ini file veranderen naar de 1.0 versie en dan kun je het wel vrij vloeiend spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |