Inderdaad, je zou haast denken dat het alleen over Keith Moon gaatquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:51 schreef tong80 het volgende:
Ik geniet ook.Maarde andere bandleden worden amper genoemd.
Bonham schopt Keith's kont. En hij is gestikt in zijn kotsquote:
Ik heb dit gekeken ipv de eerste half uur CL. Aardige doc. Nooit geweten dat het echt zo'n goede drummer was (kende de verhalen wel, maar ben nooit een echte TheWho fan geweest).quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:24 schreef tong80 het volgende:
De video loopt
Mensen kijk nou. Anders krijg je spijt.
Wie?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:34 schreef tong80 het volgende:
Wat een rare Docu. Ik kijk nu een half uur en de naam Roger Daltrey is niet geneoemd
Had ik niet zo'n last van. Ik vond z'n drum kwaliteiten wel erg goed naar voren komen. Ik bedoel - als je een uur hebt dan kan je een uur lang een obligaat overzicht gaan geven van de carriere van The Who maar daar gaat het niet echt over. Dit ging puur over Keith Moon - en daarbij vond ik dus zeker goed over komen hoe goed hij als drummer was. Dat daarbij poedelhoofd Daltrey (de man die verantwoordelijk is voor decenia aan slechte hardrockkapsels) weinig genoemd is bescouw ik slechts als pluspunt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:26 schreef tong80 het volgende:
Nee maar het had wel meer mogen worden benadrukt. Ik ken e Who.Maar als je als niet kenner hebt gekeken denk jke achteraf in welke band ie in hemelsnaam heeft gespeeld en wat voor een muziek ze hebben gemaaakt.
IK vind het eerlijk gezegd ook best meevallen, misschien vergeleken met Ringo of Charlie Watts of zo. Evengoed is het wel een legende, daar niet van.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:33 schreef Doc het volgende:
Nooit geweten dat het echt zo'n goede drummer was (kende de verhalen wel, maar ben nooit een echte TheWho fan geweest).
Voor een rockdrummer (zeker in die tijd) is-ie echt geweldig.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:21 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
IK vind het eerlijk gezegd ook best meevallen, misschien vergeleken met Ringo of Charlie Watts of zo. Evengoed is het wel een legende, daar niet van.
offtopic wazoo wist je dat er een nieuwe andre manuel album is .. de snipets klinken veelbelovend www.maneman.nl ... ik heb em besteldquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:57 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Komt er nog een herhaling dit weekend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |