quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:45 schreef M5 het volgende:
[..]
neem de tijd johnog ff en we zijn op pagina 2 en dan kijkt er geen hond meer naar
Die foto's zijn ineens weg van de sitequote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:46 schreef M5 het volgende:
[..]
flikker eerst nu eens die OP layout er in, dan heb je al wat.![]()
wat heb je zelf liever?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:46 schreef Googolplexian het volgende:
Als je siteground via mij neemt is het wat goedkoper ... dat kan ik alleen doen als ik er zelf minimale marge op neem. Ik reken ¤ 50,- / jaar tegen hun $ 82,- / jaar (let op: euro tegen dollar en prijs is inclusief .com (of soortgelijk) domein-registratie).
Plus van bij mij: goedkoper, problemen dump je bij mij en ik neem contact op met SiteGround
Min van bij mij: geen referal program voor zover ik weet, geen helpdesk inlog functie bij siteground ... daar heb je mij dan voor.
Die deed mee aan de gumball...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:53 schreef BaraCuda het volgende:
Dus die T1 met een porsche blok.... zien jullie het voor je?Mooi
![]()
kijk eens internet n00bje van me:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die foto's zijn ineens weg van de site
Ik wilde ze nog copyen naar ander domein maar zelfs dat lukt niet meerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:55 schreef M5 het volgende:
[..]
kijk eens internet n00bje van me:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gewoon de site opzoeken, en dan ff op ctrl-f5 rammen verhielp het probleem, right-click, save-ass, en dan hosten bij tinypicquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wilde ze nog copyen naar ander domein maar zelfs dat lukt niet meer
Bedankt lieve M5quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:59 schreef M5 het volgende:
[..]
gewoon de site opzoeken, en dan ff op ctrl-f5 rammen verhielp het probleem, right-click, save-ass, en dan hosten bij tinypic
en nu in de OP flikkeren die zooi![]()
5 april?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:03 schreef Mukie het volgende:
nog geen wanadoo family hier
nog 1 weekje en dan.... 20mbit
Zeg mukie wanneer ben je weer single?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:03 schreef Mukie het volgende:
nog geen wanadoo family hier
nog 1 weekje en dan.... 20mbit
Het maakt mij niet zoveel uitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat heb je zelf liever?
mij maakt het geen reed uit als ze me maar helpen met migreren en minimale downtime.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |