neem de tijd johquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:43 schreef BaraCuda het volgende:
Gaat goed met de foto'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:45 schreef M5 het volgende:
[..]
neem de tijd johom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.nog ff en we zijn op pagina 2 en dan kijkt er geen hond meer naarJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:44 schreef hermandeperman het volgende:
TVP en weer wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
flikker eerst nu eens die OP layout er in, dan heb je al wat.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die foto's zijn ineens weg van de sitequote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:46 schreef M5 het volgende:
[..]
flikker eerst nu eens die OP layout er in, dan heb je al wat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat heb je zelf liever?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:46 schreef Googolplexian het volgende:
Als je siteground via mij neemt is het wat goedkoper ... dat kan ik alleen doen als ik er zelf minimale marge op neem. Ik reken € 50,- / jaar tegen hun $ 82,- / jaar (let op: euro tegen dollar en prijs is inclusief .com (of soortgelijk) domein-registratie).
Plus van bij mij: goedkoper, problemen dump je bij mij en ik neem contact op met SiteGround
Min van bij mij: geen referal program voor zover ik weet, geen helpdesk inlog functie bij siteground ... daar heb je mij dan voor.
Die deed mee aan de gumball...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:53 schreef BaraCuda het volgende:
Dus die T1 met een porsche blok.... zien jullie het voor je?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.MooiJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kijk eens internet n00bje van me:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die foto's zijn ineens weg van de siteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wilde ze nog copyen naar ander domein maar zelfs dat lukt niet meerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:55 schreef M5 het volgende:
[..]
kijk eens internet n00bje van me:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gewoon de site opzoeken, en dan ff op ctrl-f5 rammen verhielp het probleem, right-click, save-ass, en dan hosten bij tinypicquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wilde ze nog copyen naar ander domein maar zelfs dat lukt niet meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bedankt lieve M5quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:59 schreef M5 het volgende:
[..]
gewoon de site opzoeken, en dan ff op ctrl-f5 rammen verhielp het probleem, right-click, save-ass, en dan hosten bij tinypicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en nu in de OP flikkeren die zooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop