strom lijkt mij overdrevenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:38 schreef Maisnon het volgende:
oei, behoorlijk aan het stormen hier nu! (Tilburg)
Hier niet zo veel bewolking als bij jou. Bijna helemaal helder met een paar wolkjes hier en daar. Ook een lekker temperatuurtje van ongeveer 10,9°Cquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:31 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die 17 graden gaan we niet halenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:27 schreef DemonRage het volgende:
Hmmm... de temperatuur blijft vandaag nogal achter in Eindhoven.
Hier in harlingen hing ook al een nevel, door die paasvuren. En het stinkt hier ook.quote:Op zondag 16 april 2006 12:41 schreef i2Them2 het volgende:
Hier een mooie heldere lucht. Alleen wat nevel, paasvuren? Het stinkt hier iig wel.
Nu 11,9°C en er is zo'n 5mm gevallen.
nou, het zou inderdaad droog moeten blijven, maar ik vertrouw die lucht ook niet helemaal.quote:Op maandag 17 april 2006 11:10 schreef flugeltje het volgende:
Ik wilde eigenlijk vanmiddag m'n tuinstoelen in de olie gaan zetten, maar dan moet het wel ff droog blijven. Heb ik daar nog kans op?
Het KNMI zegt namelijk dat het droog blijft, maar er hangen hier wel wat donkere wolken momenteel. Als die niet meer wegtrekken ga ik vanmiddag wel iets anders doen...
Precies mijn bezorgdheid. De radar laat niets zien, maar hier hangen toch echt best donkere wolken... Ik wacht het maar een uurtje af, misschien trekt de boel nog open.quote:Op maandag 17 april 2006 11:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, het zou inderdaad droog moeten blijven, maar ik vertrouw die lucht ook niet helemaal.
Op de radar is in ieder geval niets te zien, alleen boven Zuid Limburg.
Ik zie 'tquote:Op maandag 17 april 2006 17:37 schreef i2Them2 het volgende:
In 't noordwesten regent het nu al, ook al stelt het weinig voor.
hm, erg donkere lucht nadert Amsterdam.....quote:Op maandag 17 april 2006 17:37 schreef i2Them2 het volgende:
In 't noordwesten regent het nu al, ook al stelt het weinig voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |