nu wel ja, maar vanochtend was het écht koudquote:Op zondag 9 april 2006 09:52 schreef -chefke- het volgende:
Goede morgen !!! op deze zondige doch koude zondag ochtend. tis maarliefst 7 graden hier.
hé, maar dat ziet er stoer uitquote:
Zeker weten, en het blijft ook gratisquote:
Ik zit even die thread op het VWK forum te lezen. Het lijken toch behoorlijk ervaren gasten te zijn die dit gaan aanbieden. Nu maar hopen dat ze genoeg adverteerders vinden, want anders stoppen ze er natuurlijk weer mee.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeker weten, en het blijft ook gratiswat wil je nog meer
ik hoop echter wel dat er nog wat veranderingen in komt
![]()
Dat is wel de top van de het ensemble, maar de trend lijkt inderdaad warmer te worden.quote:Anyway, de 20 graden lijkt er toch in te komen volgende week, maar eigelijk is dat nog te ver weg
op internet is niets gratis, en als er bezoekers komen kost ze dat geld. Nu wordt daar niets op verdiend dus. Hopelijk komen er reclame-inkomsten anders ligt de site er na het eerste noodweer definitief uit omdat de bandbreedte niet te betalen is.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeker weten, en het blijft ook gratiswat wil je nog meer
ik hoop echter wel dat er nog wat veranderingen in komt
![]()
quote:Anyway, de 20 graden lijkt er toch in te komen volgende week, maar eigelijk is dat nog te ver weg
Idd, ik denk echter zelf dat ze dit niet lang kunnen vol houden, voor je het weet moet je een abbo voor aannemen, en die kans zit er zeker wel in als ze die 50.000 pleuro er niet uit halen.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zit even die thread op het VWK forum te lezen. Het lijken toch behoorlijk ervaren gasten te zijn die dit gaan aanbieden. Nu maar hopen dat ze genoeg adverteerders vinden, want anders stoppen ze er natuurlijk weer mee.
[..]
Dat is wel de top van de het ensemble, maar de trend lijkt inderdaad warmer te worden.
Had 'm gezien ja. Het is een goed en actueel radarbeeld, maar ik vind het wat onduidelijk (moeilijk af te lezen). Maar als ze de radar wat aanpassen en een paar opties toevoegen is het wel een mooi ding. Nou nog hopen dat het gratis blijft.quote:
Zeker lekker weertje en mooie foto's.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:30 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Echt prachtig weer.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
handige site! hoop dat er nog meer nuttige dingen op komen!quote:
heb je site nooit gezien? had je ook radar beelden etc?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat klopt 12Them2Gerrit-Jan (Dokkum)
Ik hoop het ook erosjuhhh, hoewel ik toch een heel erg overzichterlijke site had over het weer, maar dan ben ik mee gestopt.
Ik had zelf geen radarbeelden, die had ik gewoon van internet af, ook satallietbeelden, bliksemdetectie etc etc had ik erop staan, wolken info, eigelijk gewoon alles wat je maar kon bedenken. Echter ben ik 2/3 weken terug gestopt daarmee, niet om problemen of zow maar ik het sloeg gewoon niet aan, ik dacht op deze manier wel leden te krijgen maar helaas. Nu hoop ik echter met fotografie wel aan te slaan, ook dit zie ik nog even een tijdje aan, als dit ook niet aan slaat dan ga ik voor me zelf een voorledige nieuwe website bouwen want dan heeft CMS systeem eigelijk geen nut meerquote:Op woensdag 12 april 2006 21:28 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
heb je site nooit gezien? had je ook radar beelden etc?
zonde! succes met je fotografie sitequote:Op woensdag 12 april 2006 21:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik had zelf geen radarbeelden, die had ik gewoon van internet af, ook satallietbeelden, bliksemdetectie etc etc had ik erop staan, wolken info, eigelijk gewoon alles wat je maar kon bedenken. Echter ben ik 2/3 weken terug gestopt daarmee, niet om problemen of zow maar ik het sloeg gewoon niet aan, ik dacht op deze manier wel leden te krijgen maar helaas. Nu hoop ik echter met fotografie wel aan te slaan, ook dit zie ik nog even een tijdje aan, als dit ook niet aan slaat dan ga ik voor me zelf een voorledige nieuwe website bouwen want dan heeft CMS systeem eigelijk geen nut meer
Anyway, het zag er bijna gewoon uit als mijn bestaande website die nu over fotografie gaat maar eigelijk is gewoon compleet het inhoud en layout veranderd thats it....mijn website stond ook in de OP van dit topic, echter zal die bij de volgende topic er niet meer inzitten.
Nu maar weer ontopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |