Hier ook. Zie alleen de maan en wat vliegtuigen. Nu 9,8*Cquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nu is het weer werkelijk schitterend weer. Mooie, blauwe lucht, lekker zonnetje en een enkel wolkje in de verte
.
ooh, dan kom ik er dus nog goed vanafquote:Op zondag 2 april 2006 10:24 schreef Mathijz het volgende:
Hier regent de halve nacht al, mag nou wel eens droog worden als ik straks moet sporten
ja, morgen zal het wel weer droog zijn inderdaadquote:Op zondag 2 april 2006 10:34 schreef MissHobje het volgende:
Regent veel en hard.. al uren inderdaad
Echt zo'n typische zondag ...
Wel te hopen jahquote:Op zondag 2 april 2006 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, morgen zal het wel weer droog zijn inderdaad![]()
Bron: KNMIquote:Tegen de avond neemt de wind langs de westkust in kracht toe op nadering van een nieuw en actief buiengebied. Het buiengebied passeert gedurende de nacht van zondag op maandag en de minima liggen dan rond een graad of 6.
Maandag overdag schijnt af en toe de zon en ook dan is er kans op een paar buien, waarbij onweer niet uitgesloten is. In de middag neemt de buiigheid verder af. De westelijke wind is matig, aan zee vrij krachtig tot krachtig en neemt geleidelijk aan wat in kracht af. Het maximum wordt een graad of 10.
Verwachting komende 5 dagen
maandag 03 april tot en met vrijdag 07 april 2006
Wisselvallig en vrij koud weer met van tijd tot tijd een bui en in de nacht kans op vorst aan de grond.
ik zat al te kijken, waarom oude radarbeelden plaatsen.quote:Op zondag 2 april 2006 16:29 schreef Oom_Agent het volgende:
woei...er komt slecht weer aan.
[afbeelding]
bron: Elsevierquote:Gevaarlijke weersverschijnselen als zwaar onweer, zware windstoten, extreme neerslag en dichte mist kunnen vanaf 2008 preciezer, sneller en met meer zekerheid worden voorspeld. Onder aanvoering van het Nederlandse KNMI werken 23 Europese landen aan deze 'grootste weerkundige verandering in Europa ooit'.
Volgens mij valt 't allemaal wel mee, zie niks meerquote:
Lekker weertje idem hier. Waait alleen gruwelijk hard. Vanmorgen weer op de fietsquote:Op maandag 3 april 2006 14:24 schreef i2Them2 het volgende:
Lekker weertje hier. Lekker zonnetje.
Vanochtend was 't niet echt lekker weer; was helemaal doorweekt en kwam amper vooruit op de fiets tegen de wind in.
Hier geen zon meer te zien, wel waait het een stuk minder.quote:Op maandag 3 april 2006 16:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier waait het amper, ben ik niet gewendprachtig weer hoewel er nu meer wolken komt opzetten
Had je foto's gezien ja, toppi.quote:Op maandag 3 april 2006 17:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier dreef net een bui langs mij met whales mouth achtige lucht erbij
Foto's: Klik
Waar in Twente dan?quote:Op maandag 3 april 2006 20:16 schreef Frutsel het volgende:
regen in twente...
nog geen onweer zoals in Ysselstein
Mijn moeder in Utrecht had het er net ook al over.quote:Op maandag 3 april 2006 20:21 schreef Tally het volgende:
In IJsselstein dus echt onweer!
quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:55 schreef Drugshond het volgende:
Eerste klap in Eindhoven (01:53).... lang niet meer langsgeweest in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |