Vertel maar, we zijn allemaal aardig hier hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:40 schreef Arctica het volgende:
Ik heb wel iets maar durf het niet te zeggen![]()
Ach nee joh, natuurlijk niet. En die merken anders toch niet wie je bent.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:46 schreef Arctica het volgende:
Maar stel je voor dat mijn vriendinnen hier rondhangen...
snap het ook wel hoor! maar kennelijk zijn ze het niet waard, het lijkt er iig niet erg veel op dat zij er ook maar een moment om treuren. zelf ook niet doen dusquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:08 schreef Arctica het volgende:
Dat is waar, maar ik vind alsnog dat ze het hadden kunnen bedenken voor we zo ongeveer alles gepland hadden...
Gaat me ook meer om de manier waarop... 'ja, sorry, ik wil niet op vakantie want dan ga ik het niet leuk hebben. Maar dit heeft toch geen effect op de vriendschap, toch?'
Ze hebben me gewoon echt zwaar teleurgesteld...
Fijn dat mijn problemen van hoog niveau zijnquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:11 schreef Boeman het volgende:
[..]
wat doe jij hier dan?
oja, je bent 17![]()
maar dit is eindelijk eens iets op niveau hier in Pub na al die verloederingen van de afgelopen tijd![]()
maar ik ben wel 18 en stoer![]()
ja dat dacht ik ook al maar zij denkt : jullie nodigen iemand uit zonder het met mij te overleggen dus mag ik dat ook, en wij ( degene die haar uitnodigden ) vinden het allemaal goed dat R. meegaat, en ze wist dat wij allemaal niet willen dat D. meegaatquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:00 schreef Casparovvv het volgende:
Waarom neemt Z mensen mee, als zíj ergens is uitgenodigd?
Zo van: Ik ben uitgenodigd op het feest van een vriend, en neem gelijk maar even al mijn vrienden mee.
Hebben ze bij iemand die ik ken ook wel es gedaanquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:13 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook al maar zij denkt : jullie nodigen iemand uit zonder het met mij te overleggen dus mag ik dat ook, en wij ( degene die haar uitnodigden ) vinden het allemaal goed dat R. meegaat, en ze wist dat wij allemaal niet willen dat D. meegaat![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:41 schreef carmiie het volgende:
nou, het is opgelost, zij gaat lekker met D. en wij gaan naar een andere bioscoop
Kijk!! Das voor jezelf opkomen!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:40 schreef carmiie het volgende:
oooh nog een klein probleempje, ik zit namelijk bij stomme mensen in de klas
zo'n kind :'carmen, je stinkt'
'das jouw probleem'
'dat is toch niet mijn probleem ik loop niet zo rond'
'als jij er last van hebt is het jou porbleem'
'ik waarschuw je alleen maar'
'oh'
*stilte*
'carmen, sommige mensen in de klas denken dat je lesbisch of bi bent'
'laat ze lekker denken'
en weg was ze
ha-haquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:40 schreef carmiie het volgende:
oooh nog een klein probleempje, ik zit namelijk bij stomme mensen in de klas
zo'n kind :'carmen, je stinkt'
'das jouw probleem'
'dat is toch niet mijn probleem ik loop niet zo rond'
'als jij er last van hebt is het jou porbleem'
'ik waarschuw je alleen maar'
'oh'
*stilte*
'carmen, sommige mensen in de klas denken dat je lesbisch of bi bent'
'laat ze lekker denken'
en weg was ze
Dat kan niet, want Z had geen vrienden dus dan kan ze ook niemand uitnodigenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:42 schreef carmiie het volgende:
ik heb ook een probleem. ik had samen met een paar mensen bedacht om naar de bios te gaan, nou was er een meisje uit onze klas die gedumpt was door haar vrienden en nou zei ze dat ze geen vrienden meer had, ik noem haar wel even Z. dus wij hadden Z. uitgenodigd om haar op te vrolijken. en we hadden nog iemand uitgenodigd, R. dat hadden we overlegd, maar niet met Z. want die was er niet bij. Nou had Z. iemand uitgenodigd, D. maar wij willen allemaal niet dat D. meegaat, en zij vond dat als R. meemocht dat D. dan ook mee mocht. Wat moeten we nu doen?
Je moet gewoon zoiets hebben van: als dat uit jouw mond komt vat ik het op als een complimentquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:45 schreef carmiie het volgende:
ja maar ik stonk niet ofzo, maar dat vinden ze gewoon leuk om te zeggen, ze zeggen altijd van dat soort dingen, je stinkt, je moet andere kleren kopen, je moet eens niet zo nerd doen, je bent lelijk bla bla bla![]()
Wat is slijpen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:09 schreef sOphieJj_x het volgende:
Ik zit in de eerste op het Gymnasium, en ik vind maar geen jongens leuk![]()
Ik ben nu al jaren niet meer echt verliefd geweest, en volgens mij zoek ik nu gewoon naar een jongen ofzo, maar niemand is 'goed genoeg'![]()
Op 1 na hebben al m'n vriendinnen al een vriendje gehad... Ik niet dus. Ik ben niet verder dan slijpen!!
![]()
Ben ik nu raar ofzo? Moet IK de eerste stap zetten??dat durf ik niet hoor
HELP ME!!
Je moet niet zo moeilijk gaan doen en moeilijk praten joh!quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:09 schreef sOphieJj_x het volgende:
Ik ben nu al jaren niet meer echt verliefd geweest, en volgens mij zoek ik nu gewoon naar een jongen ofzo, maar niemand is 'goed genoeg'![]()
Op 1 na hebben al m'n vriendinnen al een vriendje gehad... Ik niet dus. Ik ben niet verder dan slijpen!!
![]()
HELP ME!!
Tering, doe eens wat aan je taalquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:09 schreef sOphieJj_x het volgende:
![]()
HELP ME!!
Oh, er zijn altijd wel mensen die deo ofzo mee hebbenquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:25 schreef Arctica het volgende:
Maar als je er op dat moment niets aan kunt doen? Geen deo/parfum/zeep bij je en dat soort dingen? Ben je dan niet gelukkiger als je het niet weet zodat je niet onzeker wordt?
Niet zo aanstellen, ik ben 15 en heb 2x 'iets' gehad met een jongen, maar of nou zoveel voorstelde .. Ben de laatste 2 jaar ook niet meer verliefd geweest. Ben er trouwens ook niet naar op zoek, komt vanzelf welquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:09 schreef sOphieJj_x het volgende:
![]()
HELP ME!!
als je geen jongens leuk vindt, moet je het misschien aan de andere kant zoekenquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:09 schreef sOphieJj_x het volgende:
![]()
HELP ME!!
Oké kinder-discoquote:Op zondag 2 april 2006 17:44 schreef HuHu het volgende:
Kinder-disco.
Hebben jullie geen fiets? En wat is de bios dan voor uitje bij jullie?quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:48 schreef carmiie het volgende:
nou goed, we gingen dus naar de bioscoop en R. gaat mee en D. en Z. niet. maar nou hadden we dus vervoer nodig, nou M. zou rijden en B. ook, dus wij hadden de auto's ingedeeld, was B. het er niet mee maar wij willen het graag zo omdat dat gewoon handig uitkomt en omdat er 1 jongen meegaat die niemand kent behalve degenen die in de auto van M. gaat. maar nou gaat B. ineens niet meer mee omdat ze per see niet met R. in de auto wil. en nou heeft ze dus gezegt dat ik achter M. aanloop en is ze boos
Dit wordt nogal ingewikkeldquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:48 schreef carmiie het volgende:
nou goed, we gingen dus naar de bioscoop en R. gaat mee en D. en Z. niet. maar nou hadden we dus vervoer nodig, nou M. zou rijden en B. ook, dus wij hadden de auto's ingedeeld, was B. het er niet mee maar wij willen het graag zo omdat dat gewoon handig uitkomt en omdat er 1 jongen meegaat die niemand kent behalve degenen die in de auto van M. gaat. maar nou gaat B. ineens niet meer mee omdat ze per see niet met R. in de auto wil. en nou heeft ze dus gezegt dat ik achter M. aanloop en is ze boos
GTST is er niks bijquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:48 schreef carmiie het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |