abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36441931
Aangezien er heel veel aparte problemen topics waren is er nu :
Een meiden-problemen topic!

Vind je je vriendje niet meer leuk? Ben je verliefd op iemand maar hij niet op jou? Wil je een piercing maar mag het pas vanaf dat je op jezelf woont? Krijg je te weinig geld voor make-up? Heb je ruzie met een vriendin? Doet een groepje meiden die je kent gemeen tegen je? Nog nooit gezoend? Vervelende ouders? Vind je een leraar leuk?

Vertel het allemaal hier!
pi_36442675
Nice kan ik mn frustraties kwijt
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
  dinsdag 28 maart 2006 @ 19:26:44 #3
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_36442914
Nou worden offtopic reacties verwijderd, dat is niet nodig : Tonks, Ikwilookwatzeggen en -Sandstorm-.
pi_36447754
kans van slagen dit.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_36448120
Jawel, dit kan wel worden, even positief blijven, de 14-jarige zijn ook nog niet gesignaleerd hè
pi_36448932
Ik heb wel iets maar durf het niet te zeggen
pi_36449014
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 22:40 schreef Arctica het volgende:
Ik heb wel iets maar durf het niet te zeggen
Vertel maar, we zijn allemaal aardig hier hoor
pi_36449145
Maar stel je voor dat mijn vriendinnen hier rondhangen...
pi_36449198
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 22:46 schreef Arctica het volgende:
Maar stel je voor dat mijn vriendinnen hier rondhangen...
Ach nee joh, natuurlijk niet. En die merken anders toch niet wie je bent.
pi_36449602
Okok, maar het is wel een heel verhaal hoor. En als ze het lezen, herkennen ze het wel...

Maar goed, ik zal het anoniemig houden en geen details melden.
We zouden met ons vriendgroepje (4 meiden) op vakantie gaan tussen de eindexamens en de uitslag. 4 dagen naar buitenland, we hadden al een stad en zeer waarschijnlijk een hotel. Ook hadden we al vage plannen wat we gingen doen (in elk geval dat! En dat!) Nou ja, je kent het wel.
Er waren wat kleine dingetjes met 1 vriendin (ik noem haar wel even K ) die veel voorzichtiger en terughoudener was, ook door haar ouders die dat er vanaf jongs af aan ingeramd hebben (is het wel veilig? wel 3-sterren, anders weet je nooit of het goed is)
Met de andere 2 had ik het daar al over gehad en zij hadden besloten het er met K over te hebben, gewoon bijpraten en dan tot een soort oplossing komen enzo. Paar dagen geleden kreeg ik ineens te horen dat ze ons (mij en K dus) wat moesten zeggen. Ik dacht dat het daarover ging, maar blijkbaar niet.
Het gesprek komt er in het kort op neer dat zij 2 bang waren dat de vakantie niet leuk zou zijn als ik en K erbij zouden zijn. Daar waren ze enorm omheen aan het draaien maar daar komt het kort gezegd op neer. En ze begonnen op een manier van 'we gaan het bespreken en dan komt alles goed' maar uiteindelijk bleek dat wij ons dan volledig aan hun moesten aanpassen en zij ons totaal niet tegemoet kwamen. Nou, dan hoeft het voor mij niet
Ze vonden nog wel dat dit de vriendschap niet aan hoefde te tasten want het ging echt alleen om de vakantie Maar als je ons niet eens de kans geeft om het een beetje goed te doen, zit er toch echt iets fout, als je het mij vraagt...

Dus op dit moment negeer ik ze, ben ik strontchagrijnig naar ze. Niet eens omdat ze ons niet mee wilden hebben (interesses anders) maar op de manier waarop ze het brachten. Zelfs toen ik en K het samenvatten om het duidelijk te krijgen bleven ze eromheen draaien... En ze toonden ook totaal geen berouw ofzo. Alleen van 'tja, het klink egoïstisch en is het ook wel, maar het is gewoon zo. Zoals je het nou brengt klinkt het alsof wij enorme bitches zijn, maar dat is het niet' Gezeik...
  dinsdag 28 maart 2006 @ 23:06:56 #11
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_36449779
nja wees blij dat ze er nu mee komt en niet pas als je al in het vliegtuig zit
nu kan je alsnog een leuke vakantie boeken met echt leuke mensen
an urge to help mankind overcomes me
pi_36449821
Dat is waar, maar ik vind alsnog dat ze het hadden kunnen bedenken voor we zo ongeveer alles gepland hadden...
Gaat me ook meer om de manier waarop... 'ja, sorry, ik wil niet op vakantie want dan ga ik het niet leuk hebben. Maar dit heeft toch geen effect op de vriendschap, toch?'

Ze hebben me gewoon echt zwaar teleurgesteld...
  dinsdag 28 maart 2006 @ 23:12:28 #13
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_36449924
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 23:08 schreef Arctica het volgende:
Dat is waar, maar ik vind alsnog dat ze het hadden kunnen bedenken voor we zo ongeveer alles gepland hadden...
Gaat me ook meer om de manier waarop... 'ja, sorry, ik wil niet op vakantie want dan ga ik het niet leuk hebben. Maar dit heeft toch geen effect op de vriendschap, toch?'

Ze hebben me gewoon echt zwaar teleurgesteld...
snap het ook wel hoor! maar kennelijk zijn ze het niet waard, het lijkt er iig niet erg veel op dat zij er ook maar een moment om treuren. zelf ook niet doen dus
an urge to help mankind overcomes me
pi_36449975
Mja, dat zie ik nou ook... maar ze zijn beide echt mn beste vriendinnen geweest vanaf de eerste ofzo (nu 6e dus) en dan verwacht je het gewoon niet

Maar goed, volgende meid met probleem graag
pi_36455769
Zijn gewoon sneue wijven dan, zoek een paar jongens uit je klas en ga daar mee op vakantie
pi_36464546
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:10 schreef C2C het volgende:
of met een fokker *hint
Wanneer hebbie tijd?
pi_36464681
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:11 schreef Boeman het volgende:

[..]

wat doe jij hier dan?

oja, je bent 17

maar dit is eindelijk eens iets op niveau hier in Pub na al die verloederingen van de afgelopen tijd

maar ik ben wel 18 en stoer
Fijn dat mijn problemen van hoog niveau zijn
  woensdag 29 maart 2006 @ 16:24:11 #18
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_36465982
Géén Baggeraars .
pi_36474631
Mijn probleem was (is ) serieus hoor !

Al ben ik nou wel een beetje zielig en alleen met mijn enige probleem
pi_36474838
Sterkte
pi_36496704
ik heb ook een probleem. ik had samen met een paar mensen bedacht om naar de bios te gaan, nou was er een meisje uit onze klas die gedumpt was door haar vrienden en nou zei ze dat ze geen vrienden meer had, ik noem haar wel even Z. dus wij hadden Z. uitgenodigd om haar op te vrolijken. en we hadden nog iemand uitgenodigd, R. dat hadden we overlegd, maar niet met Z. want die was er niet bij. Nou had Z. iemand uitgenodigd, D. maar wij willen allemaal niet dat D. meegaat, en zij vond dat als R. meemocht dat D. dan ook mee mocht. Wat moeten we nu doen?
pi_36497376
Waarom neemt Z mensen mee, als zíj ergens is uitgenodigd?

Zo van: Ik ben uitgenodigd op het feest van een vriend, en neem gelijk maar even al mijn vrienden mee.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_36497656
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:00 schreef Casparovvv het volgende:
Waarom neemt Z mensen mee, als zíj ergens is uitgenodigd?

Zo van: Ik ben uitgenodigd op het feest van een vriend, en neem gelijk maar even al mijn vrienden mee.
ja dat dacht ik ook al maar zij denkt : jullie nodigen iemand uit zonder het met mij te overleggen dus mag ik dat ook, en wij ( degene die haar uitnodigden ) vinden het allemaal goed dat R. meegaat, en ze wist dat wij allemaal niet willen dat D. meegaat
pi_36498620
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:13 schreef carmiie het volgende:

[..]

ja dat dacht ik ook al maar zij denkt : jullie nodigen iemand uit zonder het met mij te overleggen dus mag ik dat ook, en wij ( degene die haar uitnodigden ) vinden het allemaal goed dat R. meegaat, en ze wist dat wij allemaal niet willen dat D. meegaat
Hebben ze bij iemand die ik ken ook wel es gedaan Zij had een jongen uitgenodigd op haar verjaardag, hij vroeg offie er meer mee mocht meenemen. En die hadden er ook nog weer wat meegenomen Maar ze vond het niet zo erg, ze houdt van jongens iets te veel
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_36525906
nou, het is opgelost, zij gaat lekker met D. en wij gaan naar een andere bioscoop
pi_36527687
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 15:41 schreef carmiie het volgende:
nou, het is opgelost, zij gaat lekker met D. en wij gaan naar een andere bioscoop

Dat was inderdaad ook nog een optie.
pi_36538951
oooh nog een klein probleempje, ik zit namelijk bij stomme mensen in de klas
zo'n kind :'carmen, je stinkt'
'das jouw probleem'
'dat is toch niet mijn probleem ik loop niet zo rond'
'als jij er last van hebt is het jou porbleem'
'ik waarschuw je alleen maar'
'oh'
*stilte*
'carmen, sommige mensen in de klas denken dat je lesbisch of bi bent'
'laat ze lekker denken'
en weg was ze
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:44:58 #28
138930 MrKickass
Take it or leave it!
pi_36539049
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 23:40 schreef carmiie het volgende:
'das jouw probleem'
'oh'
*stilte*
'laat ze lekker denken'
en weg was ze
Kijk!! Das voor jezelf opkomen!! Goed van je, jij bent de baas!
...als je hier niet tegen kan, trek je je zwarte kous maar over je hoofd :)
  zaterdag 1 april 2006 @ 00:37:20 #29
116894 AlttC
Weet het toch wel beter.
pi_36540551
Vind ik altijd zo irritant, van die betwetertjes die je proberen te "waarschuwen" voor iets wat over het algemeen helemaal niet het geval is. Ze willen ofzo stoer gevonden worden door de klas. Ken wel een paar meiden bij mij op school die elkaar daarmee naar beneden proberen te halen, zo vaag...
The best thing about the truth is that you can make it up...
pi_36544031
Hier ook, ja. Doen ze het om zelf beter te worden????
Ik vind het in elk geval nogal triest.
pi_36545808
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 23:40 schreef carmiie het volgende:
'das jouw probleem'
'oh'
*stilte*
'laat ze lekker denken'
en weg was ze
ha-ha
Stoer en ruig maar net geen tuig
pi_36549785
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:42 schreef carmiie het volgende:
ik heb ook een probleem. ik had samen met een paar mensen bedacht om naar de bios te gaan, nou was er een meisje uit onze klas die gedumpt was door haar vrienden en nou zei ze dat ze geen vrienden meer had, ik noem haar wel even Z. dus wij hadden Z. uitgenodigd om haar op te vrolijken. en we hadden nog iemand uitgenodigd, R. dat hadden we overlegd, maar niet met Z. want die was er niet bij. Nou had Z. iemand uitgenodigd, D. maar wij willen allemaal niet dat D. meegaat, en zij vond dat als R. meemocht dat D. dan ook mee mocht. Wat moeten we nu doen?
Dat kan niet, want Z had geen vrienden dus dan kan ze ook niemand uitnodigen

pi_36549807
Ik ben trouwens altijd blij als iemand zegt dat ik stink, dan kan ik er tenminste wat aan doen

Beter dan dat je de hele dag stinkt en je voor lul loopt
pi_36550313
Maar als je er op dat moment niets aan kunt doen? Geen deo/parfum/zeep bij je en dat soort dingen? Ben je dan niet gelukkiger als je het niet weet zodat je niet onzeker wordt?
pi_36552144
ja maar ik stonk niet ofzo, maar dat vinden ze gewoon leuk om te zeggen, ze zeggen altijd van dat soort dingen, je stinkt, je moet andere kleren kopen, je moet eens niet zo nerd doen, je bent lelijk bla bla bla
pi_36554166
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:45 schreef carmiie het volgende:
ja maar ik stonk niet ofzo, maar dat vinden ze gewoon leuk om te zeggen, ze zeggen altijd van dat soort dingen, je stinkt, je moet andere kleren kopen, je moet eens niet zo nerd doen, je bent lelijk bla bla bla
Je moet gewoon zoiets hebben van: als dat uit jouw mond komt vat ik het op als een compliment
wat doe ik in dit topic, ik ben een jongen

Stomme 1april grappen van het forum trouwens: Het forum is succesvol van de server verwijderd
What Would Goku Do
pi_36556211
Ik zit in de eerste op het Gymnasium, en ik vind maar geen jongens leuk
Ik ben nu al jaren niet meer echt verliefd geweest, en volgens mij zoek ik nu gewoon naar een jongen ofzo, maar niemand is 'goed genoeg' Op 1 na hebben al m'n vriendinnen al een vriendje gehad... Ik niet dus. Ik ben niet verder dan slijpen!!
Ben ik nu raar ofzo? Moet IK de eerste stap zetten?? dat durf ik niet hoor
HELP ME!!
hoOwJj allUmaaL,,
pi_36557072
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:09 schreef sOphieJj_x het volgende:
Ik ben nu al jaren niet meer echt verliefd geweest, en volgens mij zoek ik nu gewoon naar een jongen ofzo, maar niemand is 'goed genoeg' Op 1 na hebben al m'n vriendinnen al een vriendje gehad... Ik niet dus. Ik ben niet verder dan slijpen!!
HELP ME!!
Wat is slijpen?
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_36559319
quote:
HELP ME!!
Je moet niet zo moeilijk gaan doen en moeilijk praten joh! Gewoon lol maken en niet zoveel aan jongens denken, dan komt er sneller iemand voor je dan je denkt, weet ik zeker!

[ Bericht 18% gewijzigd door Timmiejj op 02-04-2006 13:06:05 ]
Sex sells so fuck u all.
pi_36560915
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Wat is slijpen?
ken je schuifelen wel dan? dat is hetzelfde
hoOwJj allUmaaL,,
pi_36561310
quote:
HELP ME!!
Tering, doe eens wat aan je taal Haal al die klote letters weg enz, of je gaat gepest worden hier.
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:25 schreef Arctica het volgende:
Maar als je er op dat moment niets aan kunt doen? Geen deo/parfum/zeep bij je en dat soort dingen? Ben je dan niet gelukkiger als je het niet weet zodat je niet onzeker wordt?
Oh, er zijn altijd wel mensen die deo ofzo mee hebben
pi_36561350
Als ik jou was zou ik je geen zorgen maken. Op een gegeven moment komt er wel een jongen die jij onwijs leuk vindt, en hij jou ook.
Ik was zelf 16 toen ik voor het eerst zoende (met mijn huidige vriendje ) en als je nu in de brugklas zit, heb je nog tijd zat! Ga je zorgen maken als je 30 bent
pi_36561583
quote:
HELP ME!!
Niet zo aanstellen, ik ben 15 en heb 2x 'iets' gehad met een jongen, maar of nou zoveel voorstelde .. Ben de laatste 2 jaar ook niet meer verliefd geweest. Ben er trouwens ook niet naar op zoek, komt vanzelf wel
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_36562217
quote:
HELP ME!!
als je geen jongens leuk vindt, moet je het misschien aan de andere kant zoeken
pi_36577224
slijpen is hetzelfde als schuifelen, als je dat wel kent, in een disco ofzo, weet je wel
hoOwJj allUmaaL,,
pi_36578055
Schuifelen in een dicotheek?
pi_36580698
Ik heb nog nooit iemand zien slowen in een discotheek
  zondag 2 april 2006 @ 16:39:27 #48
107144 Pido
pi_36581126
Heb ook nog nooit een brugger in de discotheek gezien.
pi_36582775
het is een soort disco -_-" voor mensies t/m 16
hoOwJj allUmaaL,,
pi_36582802
hoe noem je dat dan?
hoOwJj allUmaaL,,
pi_36582819
Kinder-disco.
pi_36582931
quote:
Op zondag 2 april 2006 17:44 schreef HuHu het volgende:
Kinder-disco.
Oké kinder-disco
hoOwJj allUmaaL,,
  Moderator zondag 2 april 2006 @ 18:04:26 #53
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36583338
Ok.

A) Slowchatten doe je in het daarvoor bestemde topic
B) Wissel mekaars msn adressen uit ofzo, maar niethier
C) Minder slowchat dus.

 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_36584759
Kunnen mensen misschien even iets serieus en ontopics zeggen, dan blijft dit (toch wel goede) topic misschien leven...

Ik heb geen (nieuwe) problemen.
pi_36746574
nou goed, we gingen dus naar de bioscoop en R. gaat mee en D. en Z. niet. maar nou hadden we dus vervoer nodig, nou M. zou rijden en B. ook, dus wij hadden de auto's ingedeeld, was B. het er niet mee maar wij willen het graag zo omdat dat gewoon handig uitkomt en omdat er 1 jongen meegaat die niemand kent behalve degenen die in de auto van M. gaat. maar nou gaat B. ineens niet meer mee omdat ze per see niet met R. in de auto wil. en nou heeft ze dus gezegt dat ik achter M. aanloop en is ze boos
pi_36746696
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:48 schreef carmiie het volgende:
nou goed, we gingen dus naar de bioscoop en R. gaat mee en D. en Z. niet. maar nou hadden we dus vervoer nodig, nou M. zou rijden en B. ook, dus wij hadden de auto's ingedeeld, was B. het er niet mee maar wij willen het graag zo omdat dat gewoon handig uitkomt en omdat er 1 jongen meegaat die niemand kent behalve degenen die in de auto van M. gaat. maar nou gaat B. ineens niet meer mee omdat ze per see niet met R. in de auto wil. en nou heeft ze dus gezegt dat ik achter M. aanloop en is ze boos
Hebben jullie geen fiets? En wat is de bios dan voor uitje bij jullie?
pi_36834389
quote:
Dit wordt nogal ingewikkeld
pi_36835414
ongesteld zijn
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_36915833
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:29 schreef Agorias het volgende:

[..]

Dit wordt nogal ingewikkeld
het is nog ingewikkelder geworden, ik bespaar het jullie maar
  donderdag 13 april 2006 @ 12:41:45 #60
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_36917701
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:56 schreef -Marlii- het volgende:
ongesteld zijn
Voulez-vous faire du chill avec moi?
  donderdag 13 april 2006 @ 19:15:57 #61
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_36930560
*edit: [Feedback] #3: met alle lieve PUB users.

[ Bericht 84% gewijzigd door Boeman op 13-04-2006 19:57:58 ]
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
  zaterdag 15 april 2006 @ 12:51:28 #62
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_36978310
Opgeruimd, en we gaan clean verder. En keep it clean!
[i]deze ruimte is te huur[/i]
  zaterdag 15 april 2006 @ 13:16:58 #63
128605 W8ezel
Way, down, to Egyptland
pi_36978839
quote:
GTST is er niks bij
Niet voor de poes...neuhh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')