nah.... stelletje rascistenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:49 schreef pberends het volgende:
Mevrouw Renders... lopen ze weer te fitten op Nederlanders?
Je zou zeggen: wees blij dat er mensen kinderen willen opvangenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:52 schreef babette21 het volgende:
alsof een toezegging bindend is....
stomme jeugdzorgnepperd![]()
met de toezegging van moeder kan dat kind onder 't mom van 'n Netwerkplaatsing naar Y en E,quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:54 schreef pberends het volgende:
Je zou zeggen: wees blij dat er mensen kinderen willen opvangen.
ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 30 maart 2006 19:56 schreef pberends het volgende:
Lekker realistisch; huisgenoten die BLIJ zijn dat andere huisgenoten kinderen nemen... right!
Ws hijzelf.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:59 schreef pberends het volgende:
Youssef een radarsysteem voor homo's... wie is er dan homo??
Ze zitten nu al op het maximum bewoners en een kind telt voor 2, die kan al helemaal niet voor zichzelf zorgenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht precies hetzelfde![]()
misschien moeten ze, net als Joost en Lizzy, nu op ziek naar 'n ander huis:
krijgen ze ook allemaal vogelgriep!!
Stuk beter dan Kyra.quote:
da's nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een knipperlicht die junk zeg, wel...niet...wel....niet![]()
Dat houdt de spanning er in.....quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een knipperlicht die junk zeg, wel...niet...wel....niet![]()
Ja weet ik, maartoch...quote:
Klopt, maar van mij had het zo niet meer gehoeven. Dan had ik wel naar een ander kindje uitgekeken.quote:
kansloosquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:11 schreef pberends het volgende:
ze komt de kinderbijslag alvast innen.
Mietje (quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
Getver! We gaan toch niet nog meer van dat smerige gevoos krijgen!?
Bij mij gaat het ook langzaamquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:06 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Flikker op!
Btw.: gaat het forum weer zo kutlangzaam of ligt het aan mij?
Dan zie ik nog liever JP met José vozen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:11 schreef booo het volgende:
Bij mij gaat het ook langzaam![]()
Vond er toch niks mis mee hoor, Kasper en Just![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |