Volgende week geeft ze Juniman de bons als hij met zijn "nichtje" "praat".quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
't was niet echt boeiend allemaal zonder Bettina en Smee
Echt niet, geloof er niks van. Dat gaat niet zo snel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:14 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Volgende week geeft ze Juniman de bons als hij met zijn "nichtje" "praat".
Ze keert 'm de rug toe.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:21 schreef booo het volgende:
Echt niet, geloof er niks van. Dat gaat niet zo snel.
"Ik wilde even testen of ze voor me ons kan werken."quote:
je gaat gelijk krijgen denk ik ..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:21 schreef booo het volgende:
[..]
Echt niet, geloof er niks van. Dat gaat niet zo snel.
Naja, we zien wel hoe het afloopt .. hoop wel dat Esmee zich tegen M&A&S blijft keren, das leuker dan een lieve puber in een seriequote:Maandag 10 april
Junior is bereid hemel en aarde te bewegen om een referentie van Daan te krijgen. Kasper helpt Junior om zijn plan uit te voeren, maar toch gooit iemand roet in het eten, nota bene Juniors beste vriend. Annemarie en Joyce proberen het beste van hun halfverwelkte vriendschap te maken, maar die ene man -Marnix- zal telkens tussen hen in blijven staan. Bettina raakt steeds meer onder de invloed van Joachim.
Dinsdag 11 april
Malú vindt dat Julia maar voor haar moet zorgen en een verblijfsvergunning is een aardig begin. Shirina weet niet goed wat ze met overdreven sentimentele Bettina aanmoet, dan doet Shirina een verontrustende ontdekking… Kasper zet alles op alles in een poging om de culinaire reputatie van Dok te redden, maar of zijn (seksuele) charmes in goed aarde vallen, is nog helemaal de vraag.
Woensdag 12 april
Shirina zweert dat zij ervoor zal zorgen dat Bettina nooit meer bij die kwakzalver van een Joachim over de vloer komt. Zal haar dit lukken of is Bettina te veel onder zijn onvloed? Marnix heeft een kado voor Esmee, die eindelijk weer thuis is. Het is echter zo groot dat het Esmee afschrikt. Ook al verzint Joyce nog zulke mooie smoezen over de wond in haar gezicht… het leidt toch tot een hooglopende ruzie tussen Marnix en Annemarie.
Donderdag 13 april
Esmee is vastbesloten om op school een nieuwe start te maken en in eerste instantie lijkt dat ook te lukken, totdat haar nieuwe vriendinnen lucht krijgen van haar verleden… Junior heeft een nieuw meisje, maar hij baalt als een stekker als zij niet zo plooibaar blijkt te zijn als Esmee. Julia ergert zich grondig aan de opdringerige weldoenerij van haar zusje Malú. Als Malú dan ook nog met een zwerfhond op de proppen komt, is het duidelijk dat die situatie uit de hand moet gaan lopen.
Vrijdag 14 april
Junior wacht Esmee op bij school. Zal het hem lukken om haar weer voor zich te winnen? De streken van Esmee’s nieuwe ‘vriendinnen’ spelen hem in de kaart. Joost baalt als hij merkt dat Malú en Tonnie het heeeel erg goed kunnen vinden, omdat ze allebei in een gevangenis hebben gezeten. Het geluk lacht Elif, Ilyas en baby Kim toe, alleen is de baby wel een beetje huilerig. Wonderlijk genoeg vindt Joost hier een remedie tegen.
Het is dan ook voor het eerst dat ik het einde van een aflevering ga wegknippen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:27 schreef Viking84 het volgende:
Wat een kutaflevering. Dit is de eerste keer dat ik tijdens een ONM aflevering ben gaan zappen
Dat emmertje heeft Kas niet meer nodig, want binnenkort wordt hij toch door Yous betrapt en genomen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Topaflevering vandaag!
Ik ben benieuwd hoe vaak we dat emmertje zeepsop nog voorbij zien komen in de terugblik.
Vandaar dat zijn site in een nieuw jasje wordt gestoken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:45 schreef LeefbaarFok het volgende:
Dat emmertje heeft Kas niet meer nodig, want binnenkort wordt hij toch door Yous betrapt en genomen.
Wat heb jij nou weer tegen dat einde zegquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:38 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Het is dan ook voor het eerst dat ik het einde van een aflevering ga wegknippen.
Onze opvattingen konden niet verder uiteen liggenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Topaflevering vandaag!
Ik ben benieuwd hoe vaak we dat emmertje zeepsop nog voorbij zien komen in de terugblik.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:27 schreef Viking84 het volgende:
Wat een kutaflevering. Dit is de eerste keer dat ik tijdens een ONM aflevering ben gaan zappen
inderdaadquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Onze opvattingen konden niet verder uiteen liggen
[..]
bronquote:
Wij hebben de acteurs al honderden vragen gesteld, dus nu is het de beurt aan jou!
Jij krijgt de kans om een vraag te stellen aan je favoriete acteur. We beginnen met Jop Joris.
Hoe oud hij is, welke opleiding hij heeft gedaan en wat zijn werkervaring is, lees je hier en hoef je dus niet meer te vragen. Be original!
Samen met Jop kiezen we de leukste vragen uit. Zorg dus dat jouw vraag eruit springt.
Goed na gedacht en de ultieme vraag verzonnen? Stuur dan een mail met in het onderwerp: Vraag aan Jop. Stuur ‘m naar redactie@onderwegnaarmorgen.nl en wie weet lees je je vraag binnenkort beantwoord en wel op www.onm.tv
Hij was inderdaad niet slechter dan de voorgaande afleveringen van dit seizoen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:16 schreef -Marlii- het volgende:
inderdaadalleen Iwan vond het een topaflevering volgens mij
Beterquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Diverse sites melden dat ONM vanaf september al om 19:00 uur begint...op Nederland 3.
![]()
Dat geloof ik pas aan het einde van seizoen 14.quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Beter!! Weet je waarom? Dan valt ONM nooit meer uit vanwege sport, overlijden van iemand van de koninklijke familie, belangrijke nieuwsberichten.
oh, je denkt dat het een 1 april grap is? wel een matige danquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat geloof ik pas aan het einde van seizoen 14.
Maar de kans dat ONM en GTST elkaar overlappen is nu vrijwel nihil.
Nee, ik denk niet dat het een 1 april grap is. Maar dat ONM nooit meer uitvalt vanwege sport, overlijden van iemand van de koninklijke familie, belangrijke nieuwsberichten, geloof ik pas als ik het zie.quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:51 schreef Viking84 het volgende:
oh, je denkt dat het een 1 april grap is? wel een matige dan
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:00 schreef pberends het volgende:
1900 gaan ze vast kijkers verliezen... doet me aan Goudkust denken.
Kun je het RTL Nieuws bekijken om 19:30quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dan zou er ineens een hap zijn van een half uur tussen ONM en GTST....handig![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je het RTL Nieuws bekijken om 19:30. Goed voor je algemene ontwikkeling
Het gat tussen de herhalingen is veel groter.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dan zou er ineens een hap zijn van een half uur tussen ONM en GTST....handig![]()
![]()
Klopt, maar ik hoef niet zo vaak herhalingen te kijken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het gat tussen de herhalingen is veel groter.![]()
Das mooi kutquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Diverse sites melden dat ONM vanaf september al om 19:00 uur begint...op Nederland 3.
![]()
Ach het is nogsteeds 1 april, dus het kan alle kanten op.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Das mooi kutNed 3 oke, maar 19.00uur? Dan kan ik de helft van de week geen ONM meer kijken
Kan ik zeker steeds op internet kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |