Ilana Rhooderkerk doet het anders ook niet verkeerd. Iedereen denkt dat ze zo'n soepsnol is.....quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Complimenten inderdaad voor die gozer die Junior speelt... geweldig talent
Sara[h?] Chronis. Haar grote zus, Iwana, speelde in 95-97 ook al in ONMquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:06 schreef Greetings het volgende:
Ow en hoe heette dat vroegere vriendinnetje van die homo in het echt?
Idd. Leuke meid, komt ze nog terug in ONM?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
Sara[h?] Chronis. Haar grote zus, Iwana, speelde in 95-97 ook al in ONM
geen idee... verhaaltechnisch lijkt het me niet erg logischquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:24 schreef Greetings het volgende:
Idd. Leuke meid, komt ze nog terug in ONM?
Straks vinden we haar ook nog op een plek voor hang ouderen....quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:42 schreef -Marlii- het volgende:
Normaal zijn het jongeren die verslaafd zijn, maar Bettina bewijst maar weer eens dat er ook wel verslaafde bejaarden bestaan
Dat zou wel wat zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:44 schreef soapie het volgende:
[..]
Straks vinden we haar ook nog op een plek voor hang ouderen....![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:44 schreef soapie het volgende:
[..]
En gaat ze net als SMEErpijp "aan het werk".... voor doekoe.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:44 schreef soapie het volgende:
Kas is niet zo oud, Joachim welquote:
Ja ik ook, weet niet waarom, maar dat idee had ik ook al wel ..quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:50 schreef soapie het volgende:
Ik zie Joachime en Bettina ook wel wat woren.....
Ja dat dacht ik dus ook....quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:58 schreef -Marlii- het volgende:
Ik dacht eerst dat ze bij Bettina thuis waren
Churchillquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:53 schreef soapie het volgende:
Die woonkamer van Joachim lijkt wel op de woonkamer van Bettina alleen wat leger.
GTST is meer een onrealistische adventure met alleen maar perfecte mensen. ONM is veel realistischer en jonger.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:05 schreef Greetings het volgende:
Ik volg deze serie ook voor het eerst sinds een paar weken. Vind het VEEL beter dan GTST iig.
Die Junior speelt echt zeer overtuigend de loverboy moet ik zeggen![]()
Esmee speelt ook erg goed, en is lekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |